![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Collegae forum schimmen en schimminen, graag had ik hier vernomen welke forumfiguur volgens jullie domme mening het predikaat “de grootste forumzaagkloot” aller tijden” verdient. Liefst gemotiveerd natuurlijk. Ik geef U een voorbeeldje:
Ik vind dat er hier op het net Een geweldig grote jeannet, En die in Aalst woonachtig is waarachtig en wis, de grootste zaagkloot is! Let nu goed op: 1) het is hier slechts een voorbeeldje!!! 2) Het is géén limerick (wel een ydderic) 3) De motivatie mag door jullie wel iets beter geformuleerd zijn Noteer daar vooral bij dat ondergetekende, Heer Ydde NIET in competitie is!!! Noem VOORAL voorgenoemde naam niet. Sommige schimmen (zoals Kabouters en anders schabouwelijke figuren zullen hier WEL proberen de Heer Ydde bij dit spelletje te betrekken, maar dat WIL IK ABSOLUUT NIET zenne …!)
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Der is ne vent die noemt Antoon,
zijn postings zijn echt niet gewoon Hoe dat em schrijft, erg om te zien zijn keyboard is een smileymachien Bush & co vindt 'm vree wijs van 't zagen wordt zijn haar al grijs. Ook moslims vindt 'm kouwe kak die moeten wonen in den bak. Verlos ons heer van deze plaag en pakt antoon eens bij zijn kraag dan zijmen verlost van dat gezaag. ---------------------------------------- Niets persoolijks hoor, mijn psychiater heeft me aangeraden om mijn ergernissen meer te luchten vandaar dit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder twijfel toch wel de Pelgrim. Ik krijg een punthoofd van zijn gezaag over de babe-keten!
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ydde,
Ge had uw lijden nog kunnen vermijden. Want of ge het nu leuk vind of niet. Ik hoop dat ge u niet verschiet want het is uit met uw lied. De egotripper is een topic-ripper! De originele rijmtopic is veel hipper. Hoplijk schiet ge nu niet uit uwe slipper! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil dat zeggen dat ik evenals gij niet in de uitslag mag voorkomen? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Voor 't afzeggen van de strijd Door hemzelf goed voorbereidt Verdient de schrijver ener ydderic Heel veel kletsen, bonken en een tik ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hierbij doe ik een serieuze concessie,
ik sleur de super mee in de processie. Al vind ik het geweldig graaf, en een grote vergissing van superstaaf: met "die jannet" bedoelde ik hem nie ... Wat betreft die grote mijnheer ydde, luistert nu goed mijn brave liede: Ondergetekende doet aan zo iets flauw niet mee, lang geleden da'k met zaagkloten mee-en-dee. zo zit het namelijk ziede ... ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Deed me zoveel deugd Dat ik toch kon excelleren Als voile jeannet in 't jeremiëren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Verhelderende tread...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat hoogmoedig er op neerkijken, en verder wat minaching laten blijken. maar meespelen doe ik niet !!! ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Reactie mijnentwege was niet hoogmoedig en minachtend neerkijkend bedoeld beste Ydde, ik lag gewoon in een deuk opeens omwille van een onverwachte zinswending Veel talent hebt u... ![]() |
||
![]() |
![]() |