![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk dit filmpje van ATV
Voor de correctionele rechtbank is vanochtend het proces gestart tegen de VZW Trekt Uw Plant. Vijf beklaagden zijn gedagvaard voor handel en bezit van cannabis in vereniging. Directe aanleiding was het maken van een kleine plantage in de kruidtuin in Antwerpen, enkele maanden geleden.Bron/ATV Trekt Uw plan is toch geen criminele bende of zoiets hé,mijn steun krijgt deze VZW ten volle
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Woordengeneuk. En die VZW krijgt mijn steun niet denk ik. Het blijft promoten van een drug die voor veel mensen schadelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben alleszins benieuwd. Men zegt daar dat men duidelijkheid wil over de drugswetgeving, die is pertang heel duidelijk. Binnen uw huis in uw living een joint roken terwijl boven in de slaapkamer uw kinderen liggen slapen kan bestraft worden met 15 jaar gevangenis straf. Wat is daar onduidelijk aan?
Edit: Vergelijk dat even met de straffen die pedo's krijgen. Laatst gewijzigd door HAMC : 28 maart 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() dan zijn interbrew en marlboro enzo zeker criminele organisaties
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() jansens pharmaceutica trouwens ook
valium is bvb veel verslavender dan cannabis
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan vergeet je de grootste groep nog,de mensen met hun slaapmiddelen/antidepressiva die veel meer veslavend werken dan dat ontschuldig jontje
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Die volgen de wet. En lobbieën om de wetten te veranderen naar hun voordeel. Die gaan niet dingen gaan doen die tegen de wet zijn. Die VZW zijn weer zo van die karikaturen die vinden dat iedereen die niet gebruikt moet worden overtuigt om wel te gebruiken. Van die believers. De drugwet is een wet van gezond verstand. Overdrijf niet en ge zult met rust gelaten worden. En dat zouden ze beter ook zo doen met alcohol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, geef mensen in plaats van anti depressieva een zelfdodingspil. Zaak opgelost. Zelfde met mensen die hoognodig kalmeringspillen nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de schade daar van is op het lichaam van de mens ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijne bollewinkel moet toch blijven draaien hé
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Daarom ook dat ze geen zelfdodingspil willen verkopen. Een normaal mens neemt die maar één maal.
Laatst gewijzigd door skaldis : 28 maart 2007 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die echt wilt sterven heeft geen zelfdodingspil nodig,dus dat vind ik persoonlijk maar wat onzin hoor
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Er wordt dan ook paal en perk gesteld om de mensen eraf te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wat een stoer parket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Die werken alleen maar op orders van bovenaf. De jacht is reeds meer dan een jaar geopend op alles wat met wiet te doen heeft. De straffen zijn op korte tijd van 6 maand tot een jaar al dan niet voorwaardelijk naar meer dan drie jaar en een half effectief gegaan. De wietprijs is dan ook verdubbeld in die tijd.
Waarom denk je dat de bakken overvol zitten? |
![]() |
![]() |