![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=21746 Griekse fan verliest beide oren 29-03-2007 om 16:03 | Gewijzigd: 29-03-2007 16:05 | Door: Roy_L Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren kwijtgeraakt. Dit voorval vond plaats tijdens het EK-kwalificatieduel tussen Griekenland en Turkije (1-4). Wanneer enkele Bulgaren begonnen te juichen voor Turkije, onstond er een opstootje tussen de Griekse en Bulgaarse supporters. De man deed een poging om de rust te bewaren maar daarbij verloor hij zijn beide oren. Tijdens de ruzie werd het slachtoffer op de grond geworpen en daarna begonnen de Bulgaren in zijn oren te bijten. Beide oren werden van het hoofd afgebeten waarna drie supporters werden gearresteerd. Plastische chirurgie zal er voor moeten zorgen dat de man zijn oren terug kan krijgen. |
|
|
#2 |
|
|
"F16" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > > Griekse fan verliest beide oren > Nou, bestejongen, ik vrees dat je potsen geretardeerde fluymen zijn. (Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd uitgezogen.) u. |
|
|
#3 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in news:eugpv6$21vn$1@nl-
news.euro.net: > (Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd > uitgezogen.) > u. Tja, die Bowie lustte er wel pap van. |
|
|
#4 |
|
|
Vitae forma vocatur "F16" <[email protected]>, die 29 Mar 2007
09:15:47 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=21746 > >Griekse fan verliest beide oren >29-03-2007 om 16:03 | Gewijzigd: 29-03-2007 16:05 | Door: Roy_L >Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren >kwijtgeraakt. Dit voorval vond plaats tijdens het EK-kwalificatieduel >tussen Griekenland en Turkije (1-4). Wanneer enkele Bulgaren begonnen >te juichen voor Turkije, onstond er een opstootje tussen de Griekse en >Bulgaarse supporters. De man deed een poging om de rust te bewaren >maar daarbij verloor hij zijn beide oren. > >Tijdens de ruzie werd het slachtoffer op de grond geworpen en daarna >begonnen de Bulgaren in zijn oren te bijten. Beide oren werden van het >hoofd afgebeten waarna drie supporters werden gearresteerd. Plastische >chirurgie zal er voor moeten zorgen dat de man zijn oren terug kan >krijgen. Skato uparchi (= "shit happens", in Greek) -- Fusti |
|
|
#5 |
|
|
Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Thu, 29 Mar
2007 18:37:05 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F16" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected] roups.com... >> >> Griekse fan verliest beide oren >> > >Nou, bestejongen, ik vrees dat je potsen geretardeerde fluymen zijn. >(Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd >uitgezogen.) Was jij de dader???? > -- Fusti |
|
|
#6 |
|
|
F16 schreef:
> Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren > kwijtgeraakt. > Wie nie oren wil moet voelen! |
|
|
#7 |
|
|
On 29 mrt, 21:02, da masta <[email protected]__mail> wrote:
> F16 schreef: > > > Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren > > kwijtgeraakt. > > Wie nie oren wil moet voelen! We hadden nog gezegd dat ie er zich niet mee moest bemoeien, maar daar had hij geen oren naar. |
|
|
#8 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "uncle" <[email protected]> wrote in news:eugpv6$21vn$1@nl- > news.euro.net: > > > > > (Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd > > uitgezogen.) > > u. > > Tja, die Bowie lustte er wel pap van. Ja ja, het was wat in the Alamo... Omar |
|
|
#9 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Skato uparchi (= "shit happens", in Greek) > -- Natuurlijk. Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige eeuw in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam werpen? (Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) u. |
|
|
#10 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > (Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) > Ach, wat al niet. Niettemin, vanavond nog ene warme mantra. u. |
|
|
#11 |
|
|
Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Thu, 29 Mar
2007 22:26:35 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Skato uparchi (= "shit happens", in Greek) >> -- > >Natuurlijk. >Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele >hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige eeuw >in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam werpen? >(Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) Dassin zong wel, wel aardige liedjes "an fransee" . Dat was voor een "Amerloque" wel een hele prestatie... De Griekse taal kan ik je voor de rest wel aanbevelen, maar pazzop: 't is wel even wennen hoor! >u. > > -- Fusti |
|
|
#12 |
|
|
On 29 Mar 2007 12:10:06 -0700, "F16" <[email protected]> wrote:
>On 29 mrt, 21:02, da masta <[email protected]__mail> wrote: >> F16 schreef: >> >> > Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren >> > kwijtgeraakt. >> >> Wie nie oren wil moet voelen! > >We hadden nog gezegd dat ie er zich niet mee moest bemoeien, maar daar >had hij geen oren naar. Dat is de eerste keer dat ik je (ongewild?) grappig weet! Fullator |
|
|
#13 |
|
|
"Fullator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... | On 29 Mar 2007 12:10:06 -0700, "F16" <[email protected]> wrote: | | >On 29 mrt, 21:02, da masta <[email protected]__mail> wrote: | >> F16 schreef: | >> | >> > Een supporter van het Griekse nationale elftal is allebei zijn oren | >> > kwijtgeraakt. | >> | >> Wie nie oren wil moet voelen! | > | >We hadden nog gezegd dat ie er zich niet mee moest bemoeien, maar daar | >had hij geen oren naar. | | Dat is de eerste keer dat ik je (ongewild?) grappig weet! | | Fullator Lol... en op uw vraag "(ongewild?)" kan ik helaas geen antwoord geven :-)) Groeten |
|
|
#14 |
|
|
"Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:LsUOh.92805$2o5.165006
@phobos.telenet-ops.be: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .71... >> "uncle" <[email protected]> wrote in news:eugpv6$21vn$1@nl- >> news.euro.net: >> >> >> >> > (Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd >> > uitgezogen.) >> > u. >> >> Tja, die Bowie lustte er wel pap van. > > Ja ja, het was wat in the Alamo... > > Omar > > Als je niet weet waarover het gaat, bemoei je er dan niet mee, idioot. |
|
|
#15 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:LsUOh.92805$2o5.165006 > @phobos.telenet-ops.be: > > > > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] .71... > >> "uncle" <[email protected]> wrote in news:eugpv6$21vn$1@nl- > >> news.euro.net: > >> > >> > >> > >> > (Ik herinner me een hooliganistisch feyt waarbij iemands oogbal werd > >> > uitgezogen.) > >> > u. > >> > >> Tja, die Bowie lustte er wel pap van. > > > > Ja ja, het was wat in the Alamo... > > > > Omar > > > > > Als je niet weet waarover het gaat, bemoei je er dan niet mee, idioot. Als "weten waarover het gaat" alhier een conditio sine qua non zou zijn, wat doet u dan nog in be.politics, weekendwereldverbeteraar? :-p Omar |
|
|
#16 |
|
|
Fustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >>Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele >>hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige >>eeuw in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam >>werpen? (Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) > > Dassin zong wel, wel aardige liedjes "an fransee" . > Dat was voor een "Amerloque" wel een hele prestatie... Die Dassin heeft nooit gezongen, Fust. Klok, klepel... |
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Thu, 29 Mar > 2007 22:26:35 +0200, in littera <[email protected]> in > foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message > >news:[email protected].. . > >> > >> Skato uparchi (= "shit happens", in Greek) > >> -- > > > >Natuurlijk. > >Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele > >hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige eeuw > >in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam werpen? > >(Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) > > Dassin zong wel, wel aardige liedjes "an fransee" . Dat was Joe. Niet Jules. U verwart de zoon met de vader. Omar |
|
|
#19 |
|
|
Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Fri, 30
Mar 2007 06:26:27 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >>>Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele >>>hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige >>>eeuw in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam >>>werpen? (Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) >> >> Dassin zong wel, wel aardige liedjes "an fransee" . >> Dat was voor een "Amerloque" wel een hele prestatie... > >Die Dassin heeft nooit gezongen, Fust. >Klok, klepel... Ha, je is het toch opgevallen dat Jules Joe niet is. Inderdaad Joe is de zoon van Jules, maar dat wist je (waarschijnlijk niet).... http://www.joedassin.info/fr/bio1938-1964.html http://www.dassin.ru/fr/biographie.html -- Fusti |
|
|
#20 |
|
|
http://www.dassin.ru/fr/biographie.htmlVitae forma vocatur "Omar N.B."
<[email protected]>, die Fri, 30 Mar 2007 06:37:48 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Thu, 29 Mar >> 2007 22:26:35 +0200, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >> >news:[email protected].. . >> >> >> >> Skato uparchi (= "shit happens", in Greek) >> >> -- >> > >> >Natuurlijk. >> >Heb je Jules Dassin's Never on Sunday gezien? Regisseur van enkele >> >hard-boiled Amerikaanse films die zich in de zestiger jaren van vorige >eeuw >> >in de wellustige armen van latere minister Melina Merkouri kwam werpen? >> >(Deze historie moet nog ten gronde geschreven worden.) >> >> Dassin zong wel, wel aardige liedjes "an fransee" . > >Dat was Joe. Niet Jules. U verwart de zoon met de vader. Helemaal niet: ik testte het observatievermogen van onze geliefde BG. >Omar > > -- Fusti |