![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Het gaat u allen wel.
Omar |
![]() |
#2 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779
@phobos.telenet-ops.be: > Het gaat u allen wel. > > Omar > > > Heb je nu pas naar de kalender gekeken? |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 01 Apr 2007 08:00:05 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >Het gaat u allen wel. allez junge..bleft nog wat..het wordt pas plezant de verkiezingen zijn in aantocht :-) gr ======================================== directe democratie http://www.referendumplatform.nl/ een rook en CO melder kan uw leven redden http://www.brandwonden.be/index.php/...ookmelders/nl/ |
![]() |
#4 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 > @phobos.telenet-ops.be: > > > Het gaat u allen wel. > > > > Omar > > > > > > > 21 > Heb je nu pas naar de kalender gekeken? Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? :-)) Omar |
![]() |
#5 |
|
![]() On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: > >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] 2.71... >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >> @phobos.telenet-ops.be: >> >> > Het gaat u allen wel. >> > >> > Omar >> > >> > >> > >> 21 > > >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > >Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > >Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? > >:-)) > >Omar Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) |
![]() |
#6 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Het gaat u allen wel. > > Omar > > Geen pareltjes van politiek inzicht meer Omar? MVG, JT |
![]() |
#7 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:FIQPh.97661$pd7.642174
@phobos.telenet-ops.be: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .71... >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076 $fZ5.581779 >> @phobos.telenet-ops.be: >> >> > Het gaat u allen wel. >> > >> > Omar >> > >> > >> > >> 21 > > >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > > Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. > Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > > Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? Neenee, captain Beef Hard, het jouwe, daar ging het om en het speelt een cruciale, maar zeer vermakelijke rol. Vergeet de keukenwekker niet. |
![]() |
#8 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:FIQPh.97661$pd7.642174 > @phobos.telenet-ops.be: > > > > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] .71... > >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076 > $fZ5.581779 > >> @phobos.telenet-ops.be: > >> > >> > Het gaat u allen wel. > >> > > >> > Omar > >> > > >> > > >> > > >> 21 > > > > > >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > > > > Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. > > Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > > > > Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? > > Neenee, captain Beef Hard, het jouwe, daar ging het om en het speelt een > cruciale, maar zeer vermakelijke rol. > Vergeet de keukenwekker niet. straks is uw mop belegen tot zeer oud. haha. Omar > |
![]() |
#9 |
|
![]() "Jors Troelie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Het gaat u allen wel. > > > > Omar > > > > > Geen pareltjes van politiek inzicht meer Omar? In deze nieuwsgroep??? Ik hou niet van zwijnen en ga ze zeker geen parelen toewerpen. Omar |
![]() |
#10 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > > > >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected] 2.71... > >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 > >> @phobos.telenet-ops.be: > >> > >> > Het gaat u allen wel. > >> > > >> > Omar > >> > > >> > > >> > > >> 21 > > > > > >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > > > >Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. > >Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > > > >Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? > > > >:-)) > > > >Omar > Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een > beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) Hoe zou het met die weggemoffelde fles champagne van FDW zijn? hihi. Omar |
![]() |
#11 |
|
![]() On Sun, 01 Apr 2007 19:39:16 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: > >"thePiano" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> wrote: >> >> > >> >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected] 2.71... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >> >> @phobos.telenet-ops.be: >> >> >> >> > Het gaat u allen wel. >> >> > >> >> > Omar >> >> > >> >> > >> >> > >> >> 21 >> > >> > >> >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? >> > >> >Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >> >Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. >> > >> >Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? >> > >> >:-)) >> > >> >Omar >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) > >Hoe zou het met die weggemoffelde fles champagne van FDW zijn? hihi. Staat te wachten om ontkurkt te worden. En dat zal ze. >Omar dL |
![]() |
#12 |
|
![]() "dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 01 Apr 2007 19:39:16 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > > > >"thePiano" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > >> wrote: > >> > >> > > >> >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > >> >news:[email protected] 2.71... > >> >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 > >> >> @phobos.telenet-ops.be: > >> >> > >> >> > Het gaat u allen wel. > >> >> > > >> >> > Omar > >> >> > > >> >> > > >> >> > > >> >> 21 > >> > > >> > > >> >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > >> > > >> >Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. > >> >Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > >> > > >> >Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? > >> > > >> >:-)) > >> > > >> >Omar > >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een > >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) > > > >Hoe zou het met die weggemoffelde fles champagne van FDW zijn? hihi. > > Staat te wachten om ontkurkt te worden. > En dat zal ze. Blijven hopen, dL. Omar |
![]() |
#13 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > >> >>"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected] 32.71... >>> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >>> @phobos.telenet-ops.be: >>> >>> > Het gaat u allen wel. >>> > >>> > Omar >>> > >>> > >>> > >>> 21 >> >> >>> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? >> >>Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >>Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. >> >>Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? >> >>:-)) >> >>Omar > Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een > beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) Heb je weer wat geld bijelkaar kunnen sprokkelen, zodat je weer een paar maand kunt internetten? Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#14 |
|
![]() Barbarossa wrote:
> > "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]. 132.71... >>>> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >>>> @phobos.telenet-ops.be: >>>> >>>> > Het gaat u allen wel. >>>> > >>>> > Omar >>>> > >>>> > >>>> > >>>> 21 >>> >>> >>>> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? >>> >>>Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >>>Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. >>> >>>Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? >>> >>>:-)) >>> >>>Omar >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) > > Heb je weer wat geld bijelkaar kunnen sprokkelen, zodat je weer een paar > maand kunt > internetten? > > Groetjes, > Barbarossa Allicht bij de PVDA of een ander extreem links haatpartijtje ingeschreven onder verkiezingsuitgaven die kosten die Piano maakt. -- Micro$oft What do you want to patch today? |
![]() |
#15 |
|
![]() "Caswallawn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Barbarossa wrote: > > > > > "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > >> wrote: > >> > >>> > >>>"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > >>>news:[email protected]. 132.71... > >>>> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9EJPh.97076$fZ5.581779 > >>>> @phobos.telenet-ops.be: > >>>> > >>>> > Het gaat u allen wel. > >>>> > > >>>> > Omar > >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> 21 > >>> > >>> > >>>> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? > >>> > >>>Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. > >>>Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. > >>> > >>>Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? > >>> > >>>:-)) > >>> > >>>Omar > >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een > >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) > > > > Heb je weer wat geld bijelkaar kunnen sprokkelen, zodat je weer een paar > > maand kunt > > internetten? > > > > Groetjes, > > Barbarossa > > Allicht bij de PVDA of een ander extreem links haatpartijtje ingeschreven > onder verkiezingsuitgaven die kosten die Piano maakt. Nee, u vergist zich. Het VB boekt "pret en lol" in als "verkiezingsuitgaven". Dat belooft. Omar |
![]() |
#16 |
|
![]() Omar N.B. wrote:
> > "Caswallawn" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Barbarossa wrote: >> >> > >> > "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> >> wrote: >> >> >> >>> >> >>>"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> >>>news:[email protected]. 132.71... >> >>>> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in > news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >> >>>> @phobos.telenet-ops.be: >> >>>> >> >>>> > Het gaat u allen wel. >> >>>> > >> >>>> > Omar >> >>>> > >> >>>> > >> >>>> > >> >>>> 21 >> >>> >> >>> >> >>>> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? >> >>> >> >>>Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >> >>>Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. >> >>> >> >>>Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? >> >>> >> >>>:-)) >> >>> >> >>>Omar >> >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een >> >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) >> > >> > Heb je weer wat geld bijelkaar kunnen sprokkelen, zodat je weer een >> > paar maand kunt >> > internetten? >> > >> > Groetjes, >> > Barbarossa >> >> Allicht bij de PVDA of een ander extreem links haatpartijtje ingeschreven >> onder verkiezingsuitgaven die kosten die Piano maakt. > > Nee, u vergist zich. Het VB boekt "pret en lol" in als > "verkiezingsuitgaven". Dat belooft. > > Omar Geleerd van de sossen en ander links gevuchel, zonder twijfel. -- Micro$oft What do you want to patch today? |
![]() |
#17 |
|
![]() On Mon, 02 Apr 2007 07:18:11 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: > >"dL" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sun, 01 Apr 2007 19:39:16 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> wrote: >> >> > >> >"thePiano" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected].. . >> >> On Sun, 01 Apr 2007 16:02:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> >> wrote: >> >> >> >> > >> >> >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >news:[email protected] 2.71... >> >> >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in >news:9EJPh.97076$fZ5.581779 >> >> >> @phobos.telenet-ops.be: >> >> >> >> >> >> > Het gaat u allen wel. >> >> >> > >> >> >> > Omar >> >> >> > >> >> >> > >> >> >> > >> >> >> 21 >> >> > >> >> > >> >> >> Heb je nu pas naar de kalender gekeken? >> >> > >> >> >Ok, ok, u hoeft niet langer aan te dringen: ik blijf. >> >> >Maar alleen om u een plezier te doen, hoor. >> >> > >> >> >Overigens: is alles goed met het teiltje onder uw aanrecht? >> >> > >> >> >:-)) >> >> > >> >> >Omar >> >> Prima Omar, ik ben net terug van weg geweest. Laat ons hier nog een >> >> beetje amuseren tot aan de verkiezingen, en er iets over. ;) >> > >> >Hoe zou het met die weggemoffelde fles champagne van FDW zijn? hihi. >> >> Staat te wachten om ontkurkt te worden. >> En dat zal ze. > >Blijven hopen, dL. Ze staat lekker koel. >Omar dL |
![]() |
#18 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9STPh.97916$F%.525378
@phobos.telenet-ops.be: > haha. > > Omar >> Ja, Omarken, inderdaad: ha&ha. Dat is de correcte beoordeling van jouw bijdragen aan be.politics. |
![]() |
#19 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Jors Troelie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Het gaat u allen wel. >> > >> > Omar >> > >> > >> Geen pareltjes van politiek inzicht meer Omar? > > In deze nieuwsgroep??? > > Ik hou niet van zwijnen en ga ze zeker geen parelen toewerpen. > > Omar > Neen. U gooit liever met drek? Bij voorkeur in deze kolommen? MVG, JT |
![]() |
#20 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in news:9STPh.97916$F%.525378 > @phobos.telenet-ops.be: > > > > haha. > > > > Omar > >> > > Ja, Omarken, inderdaad: ha&ha. > Dat is de correcte beoordeling van jouw bijdragen aan be.politics. Uw inbreng daarentegen zal de wereld redden. En u noemt zich een verdediger van de democratie?? Arme democratie. Omar |