![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mag ik niet stemmen binnen de meeste enquêtes ?
Omdat ik hier nog steeds het statuut vreemdeling heb? Groeten Rudy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet 100 berichten hebben en één maand geregistreerd zijn.
In jouw geval dus nog een paar berichten bijeen typen. ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen de mods deze topic sticky maken, zodat niet elke vreemdeling ("nieuwe forum'er" voor de Open-VLD'ers...) dit moet komen vragen.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de Rudy is hier nochtans wel al bijna 3 jaar aanwezig. Wel niet echt actief.
Pure discriminatie dus!! Enkel als ge veel lult en post krijg je hier stemrecht, tis een schande ! Rudy, ik stel voor dat je allegauw een 60tal keer ergens iets gaan lullen, als is het maar een lettertje, zodat je aan je 100 posts bent. Dan mag je pas posten. @moderatie: jaja, ik weet wel waarom je pas mag posten na 100 posts. dubbelnicks enzo..