![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Vandaag deed de Correctionele Rechtbank te Antwerpen uitspraak in de zaak van ex-commissaris Bart Debie, thans veiligheidsadviseur van het Vlaams Belang.Debie werd volledig vrijgesproken van de tenlasteleggingen van racisme, hetgeen deze zaak meteen in een heel ander perspectief plaatst dan hetgeen de media tot op heden gedaan hebben.
Lees verder...
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 5 april 2007 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zie je maar hoe het gerecht aan de kant van de misdadigers staat.
De politie moet en zal zich beperking tot het uitschrijven van parkeerboetes, want treedt op tegen misdadigers en ze veroordelen u voor politiegeweld.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Zou het kunnen dat jean marie een racist is of moest hij dat doen van de vrt een schop geven aan die arme zwarte op barbedos voor de serie op vrt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste loopt de serie van de Pfaffs op VTM en niet op VRT en ten tweede vraag ik me af wat dat te maken heeft met de veroordeling van dat VB-beest...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |