![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ** PS. mijn klokje staat niet goed **
Eerst de debriefing en dan pas de pers te woord staan. Dan weet je dat je geen woord moet geloven van vrijgelaten mariniers. Alsof Iran in staat is om ongestoort naar Engeland te gaan en even haar kind zouden vermoorden, laat staan dat ze wel weten waar die zich verblijft. Deze woorden werden de mariniers dus toegefluistert op de debriefing. Niks tekenen van marteling, dus dat verhaal kon zei en de anderen niet gaan ophangen. Britse mariniers doden zou een oorlog kunnen betekenen die Iran altijd zou verliezen, dus Iran zou dat risico nooit nemen en dus zééér onwaarschijnlijk dat Iran gedreigt heeft. Die gedachte zal ook in de hoofden van de mariniers hebben gespeeld die hebben verklaard dat de britse marine zich in Iraanse wateren begaf. Ze waren toen voor de verandering gewoon es een keer eerlijk, maar terug in Engeland hebben ze veel te verliezen als ze volharden in hun verklaringen. Ontslag, doorbreken van geheimhoudingsplicht.........Tja, hoe zit het daar mee ? Waarom mogen ze nu wel met de pers praten na de debriefing ? Het is duidelijk: mariniers die voor propaganda ingezet worden om te verklaren dat ze met geweld de verklaringen hebben afgelegd en dat het allemaal niet waar is wat ze zeiden. Dit is dus stank voor dank voor de goede wil van Iran voor de vrijgelaten britten. Iran bood de coalitie een handreiking, maar GB en de VS willen duidelijk geen dialoog met Iran maar zoeken de confrontatie.) Zie: http://www.nu.nl/news/1035073/21/rss..._Iran_aan.html ). nu.nl Vrouwelijke Britse marinier: ik werd met de dood bedreigd Uitgegeven: 9 april 2007 07:10 Laatst gewijzigd: 9 april 2007 15:40 LONDEN - De enige vrouw in een groep van vijftien Britse marinemensen die recent bijna twee weken in Iran vastzaten, heeft verklaard herhaaldelijk met de dood te zijn bedreigd door haar Iraanse cipiers. De vrouw, Faye Turney, zegt in een maandag in de krant The Sun gepubliceerd vraaggesprek dat haar bewakers onder meer suggereerden dat ze haar kind nooit meer zou terugzien. Ze zei dat ze werd uitgekleed en dat de bewakers haar wijs wilden maken dat de overige veertien Britten al waren vrijgelaten. Media Een deel van de ploeg heeft besloten de belevenissen aan media te verkopen nadat het ministerie van Defensie daartoe 'wegens de uitzonderlijke omstandigheden' toestemming had gegeven. De vijftien werden 23 maart opgepakt in volgens Iran de terroritoriale wateren van Iran. Londen stelt dat de vijftien routinecontroles uitvoerden in Iraakse wateren. |
![]() |
#2 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected] says...
> > ** PS. mijn klokje staat niet goed ** > > Niet alleen je klokje, klojo. Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. Verander je nick voor mijn part elke minuut, ik pleur je er toch telkens weer in. Tot hopelijk nooit meer. Tom De Moor |
![]() |
#3 |
|
![]() B55 wrote:
> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** > > KNIP > ZET JE KLOKJE EEENS GOED !!!!!!! |
![]() |
#4 |
|
![]() "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#5 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, [email protected] says... >> >> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >> >> > Niet alleen je klokje, klojo. > > Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. ??? Dan heb jij de ip-adressen niet gecontroleert, klojo |
![]() |
#6 |
|
![]() "El Bukkake Dottore Originale ®" <docteroriginalbukkake®@japan.com> schreef in bericht news:[email protected]. .. > B55 wrote: >> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >> >> KNIP >> > > ZET JE KLOKJE EEENS GOED !!!!!!! Ah, zo mag ik het zien ![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Tom De Moor wrote:
> Niet alleen je klokje, klojo. > > Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. Verander je nick > voor mijn part elke minuut, ik pleur je er toch telkens weer in. Oorzaak van dit is dat onze wederzijdse vriend zelf geen computer bezit. Daarvoor is hij te arm. Hij moet de deur uit voor zijn knip- en plakklusjes. Het ene moment zit hij in een kraakpand, met een besturingssysteem dat hij niet begrijpt - en op andere keren zit hij in een internet-café. Ook dan is het ploeteren geblazen. Knippen en plakken is best moeilijk. Je hebt te maken met tekensets, marges en afbrekingen op vreemde plaatsen. En het emailadres, waarop jouw killfilter is gebaseerd? Dat is waardeloos, want onze vriend moet al zijn gegevens, bij elke sessie weer, invoeren. (Stel je voor dat hij het op een U3-stick zou zetten. En die stick telkens meenemen naar het internet-café. Mwah, is waarschijnlijk te moeilijk. "Wat is dat, U3?") Hij snapt oprecht niet dat je boos wordt. Daar kan hij gewoon niet bij. Iedereen anders zit met smart te wachten op het nieuws, dat hij recyclet. Vandaar dat zijn stukjes regelmatig "gejuich en applaus" bevatten. Dat is de beloning: van de revolutionair, aan zichzelf. |
![]() |
#8 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** > > Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus geen de.politiek (ofzo) |
![]() |
#9 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected] says...
> Tom De Moor wrote: > > > Niet alleen je klokje, klojo. > > > > Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. Verander je nick > > voor mijn part elke minuut, ik pleur je er toch telkens weer in. > > Oorzaak van dit is dat onze wederzijdse vriend zelf geen computer bezit. > Daarvoor is hij te arm. > > Hij moet de deur uit voor zijn knip- en plakklusjes. Het ene moment zit > hij in een kraakpand, met een besturingssysteem dat hij niet begrijpt - > en op andere keren zit hij in een internet-café. Ook dan is het > ploeteren geblazen. Knippen en plakken is best moeilijk. Je hebt te > maken met tekensets, marges en afbrekingen op vreemde plaatsen. > > En het emailadres, waarop jouw killfilter is gebaseerd? Dat is > waardeloos, want onze vriend moet al zijn gegevens, bij elke sessie > weer, invoeren. (Stel je voor dat hij het op een U3-stick zou zetten. En > die stick telkens meenemen naar het internet-café. Mwah, is > waarschijnlijk te moeilijk. "Wat is dat, U3?") > > Hij snapt oprecht niet dat je boos wordt. Daar kan hij gewoon niet bij. > Iedereen anders zit met smart te wachten op het nieuws, dat hij > recyclet. Vandaar dat zijn stukjes regelmatig "gejuich en applaus" > bevatten. Dat is de beloning: van de revolutionair, aan zichzelf. > > Voila , weer iets geleerd ![]() TDM |
![]() |
#10 |
|
![]() "B55" <[email protected]> wrote:
> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** > > Eerst de debriefing en dan pas de pers te woord staan. Dan weet je > dat je geen woord moet geloven van vrijgelaten mariniers. Alsof Iran > in staat is om ongestoort naar Engeland te gaan en even haar kind > zouden vermoorden, laat staan dat ze wel weten waar die zich > verblijft. Nee, met die verscherpte contoles op de vliegvelden is er geen doorkomen meer aan. Zelfs ik begin moeite te krijgen nog ergens te komen. > Deze woorden werden de mariniers dus toegefluistert op de > debriefing. Niks tekenen van marteling, dus dat verhaal kon zei en de > anderen niet gaan ophangen. Britse mariniers doden zou een oorlog > kunnen betekenen die Iran altijd zou verliezen, dus Iran zou dat > risico nooit nemen en dus zééér onwaarschijnlijk dat Iran gedreigt > heeft. Iran heeft vanaf het moment dat het de militairen gevangen nam duidelijk laten zien dat het zo weinig mogelijk risico wilde nemen. > Die gedachte zal ook in de hoofden van de mariniers hebben > gespeeld die hebben verklaard dat de britse marine zich in Iraanse > wateren begaf. Ze waren toen voor de verandering gewoon es een keer > eerlijk, Vraag jij je nu niet ook af hoe die Iranezen dat voor elkaar gekregen hebben? Nou ja, ze weten in ieder geval hoe ze die facsisten aan moeten pakken. > maar terug in Engeland hebben ze veel te verliezen als ze > volharden in hun verklaringen. Ontslag, doorbreken van > geheimhoudingsplicht.........Tja, hoe zit het daar mee ? Waarom mogen > ze nu wel met de pers praten na de debriefing ? Het is duidelijk: > mariniers die voor propaganda ingezet worden om te verklaren dat ze > met geweld de verklaringen hebben afgelegd en dat het allemaal niet > waar is wat ze zeiden. Het is zo duidelijk dat je je begint af te vragen of de Britten niet juist willen dat we denken dat het propaganda is. Volgens mij is het een complot. > Dit is dus stank voor dank voor de goede wil > van Iran voor de vrijgelaten britten. Iran bood de coalitie een > handreiking, maar GB en de VS willen duidelijk geen dialoog met Iran > maar zoeken de confrontatie. Iran zei zelfs dat het vrijgeven van de gevangenen een cadeau was voor Groot Britanie. Zelfs de Troyanen waren niet zo onbeschoft als de Britten. |
![]() |
#11 |
|
![]() "Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "B55" <[email protected]> wrote: >> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >> >> Eerst de debriefing en dan pas de pers te woord staan. Dan weet je >> dat je geen woord moet geloven van vrijgelaten mariniers. Alsof Iran >> in staat is om ongestoort naar Engeland te gaan en even haar kind >> zouden vermoorden, laat staan dat ze wel weten waar die zich >> verblijft. > > Nee, met die verscherpte contoles op de vliegvelden is er geen > doorkomen meer aan. Zelfs ik begin moeite te krijgen nog ergens te > komen. > >> Deze woorden werden de mariniers dus toegefluistert op de >> debriefing. Niks tekenen van marteling, dus dat verhaal kon zei en de >> anderen niet gaan ophangen. Britse mariniers doden zou een oorlog >> kunnen betekenen die Iran altijd zou verliezen, dus Iran zou dat >> risico nooit nemen en dus zééér onwaarschijnlijk dat Iran gedreigt >> heeft. > > Iran heeft vanaf het moment dat het de militairen gevangen nam > duidelijk laten zien dat het zo weinig mogelijk risico wilde nemen. Jij hebt een heldere geest. Dat mag ook wel eens gezegd worden van posters die het met mij eens zijn. >> Die gedachte zal ook in de hoofden van de mariniers hebben >> gespeeld die hebben verklaard dat de britse marine zich in Iraanse >> wateren begaf. Ze waren toen voor de verandering gewoon es een keer >> eerlijk, > > Vraag jij je nu niet ook af hoe die Iranezen dat voor elkaar gekregen > hebben? Nou ja, ze weten in ieder geval hoe ze die facsisten aan moeten > pakken. Ze zijn niet tevoren onder druk gezet door de britse leiding bij gevangenneming ? >> maar terug in Engeland hebben ze veel te verliezen als ze >> volharden in hun verklaringen. Ontslag, doorbreken van >> geheimhoudingsplicht.........Tja, hoe zit het daar mee ? Waarom mogen >> ze nu wel met de pers praten na de debriefing ? Het is duidelijk: >> mariniers die voor propaganda ingezet worden om te verklaren dat ze >> met geweld de verklaringen hebben afgelegd en dat het allemaal niet >> waar is wat ze zeiden. > > Het is zo duidelijk dat je je begint af te vragen of de Britten niet > juist willen dat we denken dat het propaganda is. Volgens mij is het > een complot. > >> Dit is dus stank voor dank voor de goede wil >> van Iran voor de vrijgelaten britten. Iran bood de coalitie een >> handreiking, maar GB en de VS willen duidelijk geen dialoog met Iran >> maar zoeken de confrontatie. > > Iran zei zelfs dat het vrijgeven van de gevangenen een cadeau was voor > Groot Britanie. Zelfs de Troyanen waren niet zo onbeschoft als de > Britten. Britten zijn vrij onbeschoft ja. |
![]() |
#12 |
|
![]() "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: >> >>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >> >> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... > > Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus geen > de.politiek (ofzo) Veranderen we dat toch. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#13 |
|
![]() yew betcha <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> Tom De Moor wrote: > >> Niet alleen je klokje, klojo. >> >> Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. Verander je nick >> voor mijn part elke minuut, ik pleur je er toch telkens weer in. > > Oorzaak van dit is dat onze wederzijdse vriend zelf geen computer bezit. > Daarvoor is hij te arm. > > Hij moet de deur uit voor zijn knip- en plakklusjes. Het ene moment zit > hij in een kraakpand, met een besturingssysteem dat hij niet begrijpt - > en op andere keren zit hij in een internet-café. Ook dan is het > ploeteren geblazen. Knippen en plakken is best moeilijk. Je hebt te > maken met tekensets, marges en afbrekingen op vreemde plaatsen. > > En het emailadres, waarop jouw killfilter is gebaseerd? Dat is > waardeloos, want onze vriend moet al zijn gegevens, bij elke sessie > weer, invoeren. (Stel je voor dat hij het op een U3-stick zou zetten. En > die stick telkens meenemen naar het internet-café. Mwah, is > waarschijnlijk te moeilijk. "Wat is dat, U3?") > > Hij snapt oprecht niet dat je boos wordt. Daar kan hij gewoon niet bij. > Iedereen anders zit met smart te wachten op het nieuws, dat hij > recyclet. Vandaar dat zijn stukjes regelmatig "gejuich en applaus" > bevatten. Dat is de beloning: van de revolutionair, aan zichzelf. > > Klapvee inhuren gebeurt in de beste dictaturen hoor.... ![]() -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#14 |
|
![]() On Mon, 9 Apr 2007 09:56:18 +0200, "B55" <[email protected]> wrote:
> >"Aris Tofanis" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "B55" <[email protected]> wrote: >>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >>> >>> Eerst de debriefing en dan pas de pers te woord staan. Dan weet je >>> dat je geen woord moet geloven van vrijgelaten mariniers. Alsof Iran >>> in staat is om ongestoort naar Engeland te gaan en even haar kind >>> zouden vermoorden, laat staan dat ze wel weten waar die zich >>> verblijft. >> >> Nee, met die verscherpte contoles op de vliegvelden is er geen >> doorkomen meer aan. Zelfs ik begin moeite te krijgen nog ergens te >> komen. >> >>> Deze woorden werden de mariniers dus toegefluistert op de >>> debriefing. Niks tekenen van marteling, dus dat verhaal kon zei en de >>> anderen niet gaan ophangen. Britse mariniers doden zou een oorlog >>> kunnen betekenen die Iran altijd zou verliezen, dus Iran zou dat >>> risico nooit nemen en dus zééér onwaarschijnlijk dat Iran gedreigt >>> heeft. >> >> Iran heeft vanaf het moment dat het de militairen gevangen nam >> duidelijk laten zien dat het zo weinig mogelijk risico wilde nemen. > >Jij hebt een heldere geest. Dat mag ook wel eens gezegd worden van posters >die het met mij eens zijn. > Dat zal inderdaad weinig gebeuren. > >>> Die gedachte zal ook in de hoofden van de mariniers hebben >>> gespeeld die hebben verklaard dat de britse marine zich in Iraanse >>> wateren begaf. Ze waren toen voor de verandering gewoon es een keer >>> eerlijk, >> >> Vraag jij je nu niet ook af hoe die Iranezen dat voor elkaar gekregen >> hebben? Nou ja, ze weten in ieder geval hoe ze die facsisten aan moeten >> pakken. > >Ze zijn niet tevoren onder druk gezet door de britse leiding bij >gevangenneming ? > > >>> maar terug in Engeland hebben ze veel te verliezen als ze >>> volharden in hun verklaringen. Ontslag, doorbreken van >>> geheimhoudingsplicht.........Tja, hoe zit het daar mee ? Waarom mogen >>> ze nu wel met de pers praten na de debriefing ? Het is duidelijk: >>> mariniers die voor propaganda ingezet worden om te verklaren dat ze >>> met geweld de verklaringen hebben afgelegd en dat het allemaal niet >>> waar is wat ze zeiden. >> >> Het is zo duidelijk dat je je begint af te vragen of de Britten niet >> juist willen dat we denken dat het propaganda is. Volgens mij is het >> een complot. >> >>> Dit is dus stank voor dank voor de goede wil >>> van Iran voor de vrijgelaten britten. Iran bood de coalitie een >>> handreiking, maar GB en de VS willen duidelijk geen dialoog met Iran >>> maar zoeken de confrontatie. >> >> Iran zei zelfs dat het vrijgeven van de gevangenen een cadeau was voor >> Groot Britanie. Zelfs de Troyanen waren niet zo onbeschoft als de >> Britten. > >Britten zijn vrij onbeschoft ja. > |
![]() |
#15 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote:
> "B55" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> "B55" <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >>> >>> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... >> >> Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus >> geen de.politiek (ofzo) > > Veranderen we dat toch. Eh, wat soll dat? Wie wuerdet ihr das finden, wenn wir ungefragt zu Besuch kommen wuerden? Na? Gut, dann stellt die Fahrraeder schon mal draussen! |
![]() |
#16 |
|
![]() Aris Tofanis <[email protected]> wrote in news:eveenf$820$2
@news.albasani.net: > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> wrote: >> "B55" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> >>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> "B55" <[email protected]> wrote in >>>> news:[email protected]: >>>> >>>>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >>>> >>>> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... >>> >>> Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus >>> geen de.politiek (ofzo) >> >> Veranderen we dat toch. > > Eh, wat soll dat? Wie wuerdet ihr das finden, wenn wir ungefragt zu > Besuch kommen wuerden? Na? Gut, dann stellt die Fahrraeder schon mal > draussen! > Laat B55 toch ook eens een blikje over de grens werpen.... ![]() -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#17 |
|
![]() Tom De Moor wrote:
> In article <[email protected]>, [email protected] says... >> Tom De Moor wrote: >> >>> Niet alleen je klokje, klojo. >>> >>> Dit is nu nick 11 waarmee je in de vergeetput duikt. Verander je nick >>> voor mijn part elke minuut, ik pleur je er toch telkens weer in. >> Oorzaak van dit is dat onze wederzijdse vriend zelf geen computer bezit. >> Daarvoor is hij te arm. >> >> Hij moet de deur uit voor zijn knip- en plakklusjes. Het ene moment zit >> hij in een kraakpand, met een besturingssysteem dat hij niet begrijpt - >> en op andere keren zit hij in een internet-café. Ook dan is het >> ploeteren geblazen. Knippen en plakken is best moeilijk. Je hebt te >> maken met tekensets, marges en afbrekingen op vreemde plaatsen. >> >> En het emailadres, waarop jouw killfilter is gebaseerd? Dat is >> waardeloos, want onze vriend moet al zijn gegevens, bij elke sessie >> weer, invoeren. (Stel je voor dat hij het op een U3-stick zou zetten. En >> die stick telkens meenemen naar het internet-café. Mwah, is >> waarschijnlijk te moeilijk. "Wat is dat, U3?") >> >> Hij snapt oprecht niet dat je boos wordt. Daar kan hij gewoon niet bij. >> Iedereen anders zit met smart te wachten op het nieuws, dat hij >> recyclet. Vandaar dat zijn stukjes regelmatig "gejuich en applaus" >> bevatten. Dat is de beloning: van de revolutionair, aan zichzelf. >> >> > > Voila , weer iets geleerd ![]() > > TDM Zo maakt yew zich ook weer nuttig. JayJBee "hopbaas in de B55 fanclub" |
![]() |
#18 |
|
![]() On Mon, 9 Apr 2007 09:44:30 +0200, "B55" <[email protected]> wrote:
> >"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] ... >> "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: >> >>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >> >> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... > >Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus geen >de.politiek (ofzo) > Ik zie je onzin nochtans ook verschijnen op be.politics |
![]() |
#19 |
|
![]() On 10 Apr 2007 00:11:01 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<[email protected]> wrote: >[email protected] wrote in >news:[email protected] : > >> On Mon, 9 Apr 2007 09:44:30 +0200, "B55" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]. 18... >>>> "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: >>>> >>>>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >>>> >>>> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... >>> >>>Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus geen >>>de.politiek (ofzo) >>> >> Ik zie je onzin nochtans ook verschijnen op be.politics >> >> > >Da's dan ook een onzinnig land, al was het maar dat anglicisme in de >newsgroupnaam.... ![]() > >(of franstalige ambulanciers die een gewonde nederlandstalige patient >weigeren) Grappig dat een nederlander begint over anglicisme. |
![]() |
#20 |
|
![]() [email protected]lid wrote in
news:[email protected]: > On Mon, 9 Apr 2007 09:44:30 +0200, "B55" <[email protected]> wrote: > >> >>"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected] 8... >>> "B55" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: >>> >>>> ** PS. mijn klokje staat niet goed ** >>> >>> Bei dir tickt schon mehr nicht richtig.... >> >>Ohw ? ZO te zien bij jouw ook niet. Dit is nml. nl.politiek en dus geen >>de.politiek (ofzo) >> > Ik zie je onzin nochtans ook verschijnen op be.politics > > Da's dan ook een onzinnig land, al was het maar dat anglicisme in de newsgroupnaam.... ![]() (of franstalige ambulanciers die een gewonde nederlandstalige patient weigeren) -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |