![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Met andere woorden:
Als zij het doen is het a: te laat. b: 'ze' zijn weer met een moord offensief bezig in Afganistan, Iraq of elders (moeten we eventueel nog achter komen) en hebben weer wat roet (toepasselijk) in onze ogen te gooien. c: er gaat ongelofelijk veel geld om in 'mileu bewustzijn' en de ratten hebben het geroken. JayjBee "Ik ga voor a, b, en c" (direct daarop zijn ze hard op zoek naar een strohalm mbt martelen van britse recent door Iran gevangen gehouden soldaten: "Was the relaxed presreleif an act"... de vrouwelijke marinier wordt met een sigaret getoond en er word gespeculeerd naar nerveusiteit... Hahaha LOL... belachelijk! Wacht... een poll... mbt 'global warming' 'Kwik' stelt een paar zaken voor die de industrie weer wat klussen oplevert: windmolens bouwen 'Kwek' ziet global warming wel meevallen o.i.d. 'Pat' uit China stelt 10 industrieloze zondagen per jaar voor) |
![]() |
#2 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Met andere woorden: > > Als zij het doen is het > > a: te laat. > > b: 'ze' zijn weer met een moord offensief bezig in Afganistan, Iraq of > elders (moeten we eventueel nog achter komen) en hebben weer wat roet > (toepasselijk) in onze ogen te gooien. > > c: er gaat ongelofelijk veel geld om in 'mileu bewustzijn' en de ratten > hebben het geroken. > > > JayjBee > "Ik ga voor a, b, en c" > > Ik alleen voor "c". |