![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Uit ons brein, Dewitte !
De hypocrisie viert hoogtij in dit land : de media en de politiek zijn de onderwijzers, de bevolking de onwillige leerlingen voor dit vak. Enkele voorbeelden, het ene al stuitender of belachelijker dan het andere. In Brussel staat een glazen kooi waarin een door de staat gefinancierde VZW vijf illegalen of asielzoekers tentoonstelt als dieren. Op die manier speelt men in op het gemoed van de voorbijgangers die geacht worden verontwaardigd te reageren op de onmenselijkheid van de situatie. Is dit de schaamte voorbij, of zijn ze compleet waanzinnig ? (Ik verwijs ook naar de reactie van Gina over deze kwestie) De minister van binnenlandse zaken die ook burgemeester van Tongeren is, stuurt verjaardagskaarten naar de illegalen die in zijn stad verblijven. Getuigt dit van vriendelijke aandacht of is die man bezopen ? De illegalen voegen die kaarten bij hun dossier. Kan je ze ongelijk geven ? De onbekwame gek van het Spionnencentrum, Dewitte, de patroon van de Belgische Gestapo wordt op televisie naar zijn mening gevraagd over de uitspraken van een bisschop. Ik heb lak aan de mening van een priester maar ik aanvaard dat die man een opinie heeft in functie van zijn geloof. Wat heb ik echter te maken met de opvattingen van Dewitte in dat verband ? Wie is die schertsfiguur die betaald wordt door de centen van de Lotto ? Welke bevoegdheden heeft dat circusgeval ? Waarom nodigen de hypocrieten mij niet uit om eens enkele gezonde principes uiteen te zetten ? Ik ben ook een nobody, maar ik kan het wel beter uitleggen dan Dewitte, die zelfs nog niet bekwaam is om de winnende lottonummers zonder stotteren af te lezen. Ik moet die man niet. Hij moet weg uit onze breinen. Ray -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Uit ons brein, Dewitte ! > Wiens brein? Jouw brein? Der Vlamen brein? Breinen zijn helaas aan Bahangers niet besteed. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() Ghingis Khan schreef
>Ik heb lak aan de mening van een priester maar >ik aanvaard dat die man een opinie heeft in functie van zijn geloof. Wat >heb ik echter te maken met de opvattingen van Dewitte in dat verband ? Wie >is die schertsfiguur die betaald wordt door de centen van de Lotto ? We hebben destijds gelachen met pater Leman, weet je nog? Maar Dewitte is veel erger. Met hem valt helemaal niet te lachen. Zo'n zielige figuur heb ik nog maar zelden gezien in een voorbeeldfunctie. Zijn verschijnen op het scherm alleen al doet een mens kippenvel krijgen. Je vraagt je echt af waar ze dergelijke types uithalen. Ik zou die geheime wervingsreserve van de regering eens willen zien. Mogelijk krijgen we dan helemaal de daver op het lijf. -- Belgicus Simplex. - Stultitiam simulare loco prudentia summa est - |
![]() |
#4 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Breinen zijn helaas aan Bahangers niet besteed. > Noch aan Simpele Belgen. u. |
![]() |
#5 |
|
![]() On Thu, 5 Apr 2007 20:53:03 +0200, uncle wrote:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Breinen zijn helaas aan Bahangers niet besteed. >> > > Noch aan Simpele Belgen. > u. Het voordeel is dat men zonder brein nooit zo een seniele ouwe zak gelijk Uncle zal worden |
![]() |
#6 |
|
![]() "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Het voordeel is dat men zonder brein nooit zo een seniele ouwe zak gelijk > Uncle zal worden > Ach bengel, jij staat op bepol en wijde omstreken uitentreuren bekend om je uitzichtloze cultuurloosheid. Dat ondergetekende je nog wil riposteren, mag je beschouwen als een occasioneel paaseitje. u. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Thu, 5 Apr 2007 22:17:41 +0200, uncle wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Het voordeel is dat men zonder brein nooit zo een seniele ouwe zak gelijk >> Uncle zal worden >> > > Ach bengel, jij staat op bepol en wijde omstreken uitentreuren bekend om je > uitzichtloze cultuurloosheid. Alleen in je fantasie. Of kent ge mij. > Dat ondergetekende je nog wil riposteren, mag je beschouwen als een > occasioneel paaseitje. > u. |
![]() |
#8 |
|
![]() "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 5 Apr 2007 22:17:41 +0200, uncle wrote: > > > "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> > >> Het voordeel is dat men zonder brein nooit zo een seniele ouwe zak gelijk > >> Uncle zal worden > >> > > > > Ach bengel, jij staat op bepol en wijde omstreken uitentreuren bekend om je > > uitzichtloze cultuurloosheid. > > Alleen in je fantasie. Of kent ge mij. Natuurlijk: u bent 'Snelle Eddy'. Omar |
![]() |
#9 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Uit ons brein, Dewitte ! >> > > Wiens brein? Jouw brein? Der Vlamen brein? > Breinen zijn helaas aan Bahangers niet besteed. > u. In elk geval is jouw brein niet instaat inhoudelijk te reageren. Lambert |
![]() |
#10 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Breinen zijn helaas aan Bahangers niet besteed. >> > > Noch aan Simpele Belgen. > u. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Lambert |