![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 09:31:02 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...n/070405_Debie 1. Het gaat over Debie, niet over het VB. 2. De natte droom van linksch is niet uitgekomen, er komt volgens de rechter namelijk geen racisme aan te pas. Dit laatste zou weer aanleiding geweest zijn om in de door linksch gecontroleerde media het VB door het slijk te halen door hen af te schilderen als racistisch. Mooi niet Omar, jullie droompjes zijn geen werkelijkheid, terug naar af jongen, gezien het gebrek aan argumenten een andere stok zoeken om mee te slaan :-) Knipoogje naar Pi :-) >Omar dL |
![]() |
#3 |
|
![]() "dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Apr 2007 09:31:02 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...ntwerpen/07040 5_Debie > > 1. Het gaat over Debie, niet over het VB. > 2. De natte droom van linksch is niet uitgekomen, er komt volgens de > rechter namelijk geen racisme aan te pas. > Dit laatste zou weer aanleiding geweest zijn om in de door linksch > gecontroleerde media het VB door het slijk te halen door hen af te > schilderen als racistisch. > Mooi niet Omar, jullie droompjes zijn geen werkelijkheid, terug naar > af jongen, gezien het gebrek aan argumenten een andere stok zoeken om > mee te slaan :-) Zou u een De Bie als schoonzoon willen hebben. Ik niet. Maar juicht u niet te snel: een dubbeltje kan raar rollen in graad van hoger beroep... > Knipoogje naar Pi :-) Een chromosoom te kort? ;-) Omar |
![]() |
#4 |
|
![]() Omar N.B. <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...twerpen/070405 _Debie > > Omar > > Welke uitspraak had je anders verwacht, had je gehoopt dat het de vrijspraak zou zijn ? We leven hier wel in Belgie. WT |
![]() |
#5 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 10:34:33 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: > >"dL" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 05 Apr 2007 09:31:02 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> >> wrote: >> >> >>http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...ntwerpen/07040 >5_Debie >> >> 1. Het gaat over Debie, niet over het VB. >> 2. De natte droom van linksch is niet uitgekomen, er komt volgens de >> rechter namelijk geen racisme aan te pas. >> Dit laatste zou weer aanleiding geweest zijn om in de door linksch >> gecontroleerde media het VB door het slijk te halen door hen af te >> schilderen als racistisch. >> Mooi niet Omar, jullie droompjes zijn geen werkelijkheid, terug naar >> af jongen, gezien het gebrek aan argumenten een andere stok zoeken om >> mee te slaan :-) > >Zou u een De Bie als schoonzoon willen hebben. Ik niet. Ik ook niet maar dat is lang niet de enige die ik niet als schoonzoon zou willen. Als ze met een linksche leegloper afkomt onterf ik ze want anders ben ik al mijn geld kwijt ;-) Om nog maar te zwijgen over gebuisde communistjes die graag bommetjes leggen, linksch krapuul van de bovenste plank, no thx. >Maar juicht u niet te snel: een dubbeltje kan raar rollen in graad van hoger >beroep... Ik juich helemaal niet, ik weet heel goed dat linksch aan het wachten was op een nieuwe veroordeling voor racisme is dat is dus niet het geval. >> Knipoogje naar Pi :-) > >Een chromosoom te kort? ;-) Dit is een virtuele wereld hè, hier kan alles :-) Idem voor jou, jij mag hier de grootste zever komen verkondigen ;-) Zijt maar zeker dat onze Pi baalt van de uitspraak en ik vind dat geweldig. Dus ik juich toch een beetje ja. >Omar dL |
![]() |
#6 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Zou u een De Bie als schoonzoon willen hebben. Ik niet. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand jou als schoonvader zou willen, tenzij om hout op te hakken. |
![]() |
#7 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. 72... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > > > Zou u een De Bie als schoonzoon willen hebben. Ik niet. > > Ik kan mij niet voorstellen dat iemand jou als schoonvader zou willen, > tenzij om hout op te hakken. Hi hi. Moet U de democratie nergens redden? Omar |