![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Klachten - vervolgingen...the Stasi way!!
Soms denk ik toch dat de overheid, bepaalde belangengroepen en in grote mate ook de media de 'verzuring' waar men het steeds over heeft, in de hand werken.Niemand mag zijn mond nog opentrekken, een mening verkondigen of een afwijkende reclame maken, of er zijn altijd wel belangengroepen die erover struikelen en klachten neerleggen. In wat voor wereld leven wij? Neem nu monseigneur Léonard. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar heeft hij niet het recht om te zeggen wat hij vanuit zijn kerkelijke leer voelt en denkt? Ook hier gaat men er weer eens van uit dat wanneer iemand zegt dat homofilie een afwijking is op het normale patroon van de man/vrouw relatie de anderen haten en niet aanvaarden. Belachelijk gewoon! Er werd vroeger veel meer wetenschappelijk werk over homofilie gepubliceerd dan nu, en diverse stellingen werden besproken, zonder dat er ooit één wetenschapper werd vervolgd.Zelf ga ik mij hier niet wagen wetenschappelijke bevindingen weer te geven die in de laatste eeuw werden gepubliceerd. Maar verdorie zeg! Stop met mensen aan de schandpaal te nagelen omdat ze een mening hebben. Maak u liever zorgen om Verhofstadt, die een nieuwe minister voor klimaat wil creëren om zijn eigen falen te verdoezelen en over niets anders meer praat dan CO2 - Kyoto en dan vooral...nieuwe taksen, dan om monseigneur Léonard, aan omstreden reclame waaraan tenslotte 9500 vrouwen meerwerken of een door televisie onderhouden parvenue die uit lompigheid iemand een trap onder zijn kont geeft. Als er dan toch moet vervolgd worden op discriminerend gedrag, vervolg dan diegenen die één miljoen mensen discrimineren, broodroven, beschimpen en uitsluiten. Meer op http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be/ -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() Ghingis Khan schreef op 5-4-2007 18:58:
> Neem nu monseigneur Léonard. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, > maar heeft hij niet het recht om te zeggen wat hij vanuit zijn kerkelijke > leer voelt en denkt? Nee dat heeft hij net zoals iedereen maar beperkt. Of een geloof in Satan nu iemand opdraagt om tot uitroeien, mishandeling of wat ook van dien aard op te roepen, dat is niet toegestaan. Niet aan mensen die bruin zien en ietsje minder maar toch ook aan blanke mannen die er onnatuurlijke neigingen op na houden. Of iets nu wel of niet een misdaad en welke reactie erbij hoort kan nog over gediscuteerd worden. Maar het is geen optie dat dergelijke misdadigheid ongestraft en onbeperkt mogelijk. Een zeker Jezus van Nazareth, juist vandaag zoveel jaar terug terechtgesteld wegens afwijkend gedrag en vooral wegens opstandigheid tegen de toenmalige 'bisschoppen' beval zelfs aan dat zulke mensen beter kunnen gaan zwemmen verzwaard met een molensteen. > Ook hier gaat men er weer eens van uit dat wanneer > iemand zegt dat homofilie een afwijking is op het normale patroon van de > man/vrouw relatie de anderen haten en niet aanvaarden. Belachelijk gewoon! Dus je bedoeld dat die bisschop homos aanmoedigde om naar de kerk te komen en in samen met hem te genieten van het paasfeest? Natuurlijk als dat de bedoeling was zal de kerk waar hij zondag die mis opdraagt zelfs eens compleet vol zitten met lachende en vriendelijke Mannen en Vrouwen. Zelfs terug als in de oude tijd mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen. Weet je mischien ook te vertellen in welke kerk dat prachtfeest gaat plaatsvinden. > Er werd vroeger veel meer wetenschappelijk werk over homofilie > gepubliceerd dan nu, en diverse stellingen werden besproken, zonder dat er > ooit één wetenschapper werd vervolgd. Nu verschijnt er ook om de haverklap wel iets, ik vermoed dat je een beetje verkeerd bent ingelicht over de hoeveelheid wetenschappelijk werk dat er dagelijks vrijkomt. In ieder geval is nog geen enkele wetenschapper of wie denkt dat te zijn voor zoiets vervolgd. Er zijn er enkel die vooral door kerken wat problemen hebben gekend omdat hun studie de 'bisschop' (en varianten) niet aanstond. > Zelf ga ik mij hier niet wagen > wetenschappelijke bevindingen weer te geven die in de laatste eeuw werden > gepubliceerd. Maar verdorie zeg! Stop met mensen aan de schandpaal te > nagelen omdat ze een mening hebben. Waarom moeten andere daarmee stoppen? Je doet zelf niets anders dan dat. Je nagelt zelfs mensen niet eens om hun mening maar om wat ze zijn. Deed me 2000 jaar geleden ook al. Je mocht toen ook al uitkramen wat je wou. Maar een God die zich de Adam, de Homo noemde werd letterlijk dood genageld. geen groeten, Emmanuel |
![]() |
#3 |
|
![]() "Emmanuel Paulus" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Je nagelt zelfs mensen niet eens om hun mening maar om wat ze zijn. > Deed men 2000 jaar geleden ook al. Je mocht toen ook al uitkramen wat je > wou. Maar een God die zich de Adam, de Homo noemde werd letterlijk dood > genageld. > Amen, Emmanuel. u. |