![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar
desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. u. |
![]() |
#2 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar > desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. > Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de > Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, > gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last > Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. > u. Platgetreden paden. Omar |
![]() |
#3 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Platgetreden paden. > Ah zo. Noem ons 1 (één) ongeknakte loot van je bizarre bedenksels. u. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Thu, 5 Apr 2007 20:06:39 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar >desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. >Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de >Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, >gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last >Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. Inspirerend tot de laatste negen woorden. Werk je voor Sony tegenwoordig ? Anne >u. > > |
![]() |
#5 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Platgetreden paden. > > > > Ah zo. Noem ons 1 (één) ongeknakte loot van je bizarre bedenksels. > u. Welleu, ik dacht zo bij mijzelven, waarom de Koen Godderis niet sturen naar "Supertalent in Vlaanderen" van VT4? De act "kakken in andermans broek" zou m.i. zeer hoog scoren... Omar |
![]() |
#6 |
|
![]() uncle schreef op Thu, 5 Apr 2007 20:06:39 +0200 in de nieuwsgroep
be.politics >Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar >desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. >Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de >Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, >gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last >Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. Mag ik me dan de eerbiedige vrijheid permitteren om jou en jouw Maghrebijnse veel ingetogen kijk- en vooral luistergenot toe te wensen bij de uitvoering van dit meesterwerk? "Und von der sechsten Stunde an ward eine Finsternis über das ganze "Land bis zu der neunten Stunde. Und um die neunte Stunde schrie Jesus "laut und sprach: „Eli, Eli, lama asabthani!“ Das ist: Mein Gott, mein "Gott, warum hast Du mich verlassen? En van de zesde ure aan werd er duisternis over de gehele aarde, tot de negende ure toe. En omtrent de negende ure riep Jezus met een grote stem zeggende: ELI, ELI, LAMA SABACHTHANI! dat is: Mijn God! Mijn God! Waarom hebt Gij Mij verlaten! (Statenvertaling) -- Belgicus Simplex. - Stultitiam simulare loco prudentia summa est - |
![]() |
#7 |
|
![]() "Belgicus Simplex" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > uncle schreef op Thu, 5 Apr 2007 20:06:39 +0200 in de nieuwsgroep > be.politics > > >Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar > >desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. > >Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de > >Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, > >gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last > >Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. > > Mag ik me dan de eerbiedige vrijheid permitteren om jou en jouw > Maghrebijnse veel ingetogen kijk- en vooral luistergenot toe te wensen > bij de uitvoering van dit meesterwerk? > > "Und von der sechsten Stunde an ward eine Finsternis über das ganze > "Land bis zu der neunten Stunde. Und um die neunte Stunde schrie Jesus > "laut und sprach: "Eli, Eli, lama asabthani!" Das ist: Mein Gott, mein > "Gott, warum hast Du mich verlassen? > > En van de zesde ure aan werd er duisternis over de gehele aarde, tot > de negende ure toe. En omtrent de negende ure riep Jezus met een grote > stem zeggende: ELI, ELI, LAMA SABACHTHANI! dat is: Mijn God! Mijn God! > Waarom hebt Gij Mij verlaten! > (Statenvertaling) Dat U citeert uit de onvolprezen Statenvertaling maakt u sympathieker. Omar |
![]() |
#8 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar > desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. > Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de > Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale savoureren, > gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en Scorsese's The Last > Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD WXGA LCD scherm. > u. > Weer schurkend voor wat aandacht, doetje? Mondje dicht en snaveltje toe. Slaap lekker. Lambert |
![]() |
#9 |
|
![]() Belgicus Simplex <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Mijn God! Mijn God! > Waarom hebt Gij Mij verlaten! Hij komt straks wel terug, ga eerst nog wat homo's bashen. |
![]() |
#10 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Ach, niet dat dit de onbelezenen bepol's zoude interesseren, maar > desalniettemin toch dit allicht ene enkeling inspirerende schemaatje. > Morgen zal ik, na dagtaak (mijn Maghrebijnse tegen me aangeschurkt) de > Matthäus Passion uitgevoerd door Herreweghe's Collegium Vocale > savoureren, gevolgd door Pasolini's Il Vangelo secondo Matteo en > Scorsese's The Last Temptation of Christ,- op mijn Sony 117cm Full HD > WXGA LCD scherm. u. > > > Seizoensgebonden amusement. Ik zal dan wel de barbaar van het moment zijn maar bij het eerste lig ik gegarandeerd te snurken na tien minuten, het tweede doet mij verlangen naar Porcile en het derde herinnert er mij aan dat ik nog een gave videoband van Kaos heb liggen. Voor op de goeie ouwe Grundig CRT. |