![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Enkele weken geleden is dit al eens gepasseerd in een posting, en er blijkt nu waarheid in die post te zitten. Vandaag laat Verhofstad doodleuk weten hoogstwaarschijnlijk de CO2-taks die momenteel geld voor bedrijfswagens, uit te breiden naar alle wagens!! (bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF02042007_045)
Voor mijn 318tds zou dit een jaarlijkse extra kost van 800€ zijn! Dat is gewoonweg schandalig! Op deze site kan je uitrekenen wat je momenteel betaald bij een bedrijfswagen (blijven klikken op de autonamen en dan uiteindelijk zie je onderaan de taksen -> http://www.fleet.tv/NL/cardata.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai, ik ken er een paar die serieus hun portefeuile gaan mogen opentrekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat hele CO2-gedoe is voor regering zowat het gedroomde excuus om extra taksen en belastingen in te voeren.
Pretentieus van hem ook om te gaan stellen dat een conferentie waar hij bijwas er nu voor zal zorgen dat er wetenschappelijke consensus is; die was er al niet, laat staan dat zijn gezever ervoor zal zorgen dat die er wel komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin minder en minder te begrijpen waarom er nog mensen naar Belgie willen komen wonen. Je betaald hier tegenwoordig meer belastingen dan je kan verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooralsnog, nog altijd geen 100 % wetenschappelijk bewijs voor het CO2 vraagstuk en wat nog meer is, er is hoegenaamd geen bewijs dat het verbieden van de auto het probleem gaat oplossen, ... Wat niet wegneemt, dat een auto niet millieuvriendelijker mag worden maar dat is een andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ondertussen ook naar nen anderen auto aan het uitkijken, en ik wil zelf een millieu inspanningske leveren, maar eerlijk gezegd is er nie veel op de markt hé, ... Ik zoek nen europeaan met permanente 4 wiel aandrijving en het hoeft geen SUV te zijn, het enige wat ik tot hiertoe vind is ne Volvo met bifuel, maar dat is dan weer naft, en ik zou liever nen diesel hebben, en eigenlijk is er ook nergens alcool om op te rijden te krijgen, dus, 't zal nen Diesel worden,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() En door die taks te betalen,gaat de lucht ineens terug zuiver worden??
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Mensen die gene auto nodig hebben voor hun werk gaan nu echt minder geneigd zijn om voor de vrije tijd nog eentje te kopen.
Ik ga in ieder geval zo geen geldvreter aanschaffen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mijn twee wagens en motor, waar er telkens maar 1 van wordt gebruikt (mijn madam zit maar 5 keer per jaar achter het stuur), komt me dat al snel op 2500€... voor samen 20000km/jaar....slik....je mag gerust zijn dat ik voor het huidige (schrik)bewind zal stemmen de volgende keer. Een belasting op het aantal afgelegde kilometers zou al een stuk eerlijker zijn.
Zonder alternatief is de auto uiteraard DE ideale melkkoe om de putten te dempen die ze de voorbije jaren hebben gekreëerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Ik vraag me dan ook af (wanneer deze taks er zou komen) dat je wel of niet gerechtelijke stappen kan ondernemen hiertegen? Taks innen onder valse voorwendsels? Lijkt me hetzelfde als reclame met valse voorwendsels...of promoties....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() En het tofste van al is, dat Verhofstadt met zijn groot bakkes, zélf geen taksen moet betalen en met de grootste CO2 vervuilers mag blijven rondrijden, want 'HIJ' rijdt op kosten van de belastingbetalers, en 'ZIJN' taksen worden betaalt door de belastingbetalers... levenslang!
De HYPOCRIET ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gerucht gaat ook al, dat men op gewone stroom milieutaksen gaat invoeren, dit om de mensen meer te laten overschakelen op de duurdere groene stroom. Hoewel er nu reeds te weining groene stroom word opgewekt om alle mensen die er voor betalen echt van groene stroom te voorzien. Het milieu is dus een echte melkkoe geworden dankzij Groen! en Verhofstad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dat doet dan verlies men deze inkomsten en moet men er weer andere gaan uitvinden. Taks op de lucht die je uitademd bijvoorbeeld, want men zou zelfs dat als milieuvervuiling gaan belasten als men durfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe graag ik dit ook zelf zou willen, ik vrees van niet nee.... Er is maar één oplossing die zeker werkt en dat is afstraffen op 10 juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() En dan te weten dat het zeer waarschijnlijk is dat de opwarming van de aarde en de CO2 uitstoot loze praat is en manifest onwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() zojuist vastgesteld dat ze volgend jaar bij de belastingen 1.850 eurookes meer onkosten gaan zien staan voor mijn bedrijfswagentje van Land-Rover !
![]()
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() En de bevolking ondergaat dat zomaar...? Zonder protest?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Lees er dit artikel maar eens op na: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_420716.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In't palieterke van een week of 2 geleden stond er een lezersbrief,
iemand had uitgerekend dat de volledige belgische veestappel (koeien alleen dacht ik... dus geen onreine dieren ![]() We kunnen dus allemaal veel meer autorijden als we de aarsgassen van koeien gaan opvangen ! ![]() Kyoto here we come ! ![]() |
![]() |
![]() |