![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() The Beloved wrote:
> > Er zijn 4 Turkse daders opgepakt voor de brandstichting in het > Koerdisch centrum. > > Waar blijft de aanklacht van het centrum wegens het "racistisch > motief" van deze daad ? > > Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het > gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... > Dat zal volgens hen dan weer te classificeren vallen onder politieke spanningen. Ik acht ze nog in staat te vermelden dat men hen moet laten begaan omdat het 'interne' aangelegenheden zijn. |
![]() |
#2 |
|
![]() Er zijn 4 Turkse daders opgepakt voor de brandstichting in het Koerdisch centrum. Waar blijft de aanklacht van het centrum wegens het "racistisch motief" van deze daad ? Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#3 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 19:02:32 GMT, Gunter Schelfhout
<[email protected]> wrote: >> Er zijn 4 Turkse daders opgepakt voor de brandstichting in het >> Koerdisch centrum. >> >> Waar blijft de aanklacht van het centrum wegens het "racistisch >> motief" van deze daad ? >> >> Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het >> gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... >> > >Dat zal volgens hen dan weer te classificeren vallen onder politieke >spanningen. >Ik acht ze nog in staat te vermelden dat men hen moet laten begaan omdat >het 'interne' aangelegenheden zijn. We zijn goed bezig zeg ik... BELGISCHE oproerpolitie die in BRUSSEL al enkele dagen 2 TURKSE gemeenschappen uit elkaar mag houden omdat ze ook hier (zoals elders ter wereld) elkaars bloed kunnen drinken.... Welkom in onze multiculturele maatschappij vol met ongekende meerwaardes van de vreedzame Islam... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#4 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Er zijn 4 Turkse daders opgepakt voor de brandstichting in het > Koerdisch centrum. Gaat het? Is de erectie niet te pijnlijk? En dan nu de sfeerschepperij: > Waar blijft de aanklacht van het centrum wegens het "racistisch > motief" van deze daad ? Om te eindigen met de K-bol-act: > Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het > gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... Altijd lol in be.pol! Omar |
![]() |
#5 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 19:45:55 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >> Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het >> gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... > >Altijd lol in be.pol! En nog meer lol met onze allochtoonse vrienden... http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...nDossierTeaser -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#6 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Apr 2007 19:45:55 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >> Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het > >> gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... > > > >Altijd lol in be.pol! > > En nog meer lol met onze allochtoonse vrienden... > > http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...nDossierTeaser "Het openbaar ministerie vorderde twee jaar effectieve celstraf voor elk van hen". En voor De Bie slechts 4 jaar? De conclusie mag u zelf trekken... Omar |
![]() |
#7 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 20:41:41 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >> http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...nDossierTeaser > >"Het openbaar ministerie vorderde twee jaar effectieve celstraf voor elk van >hen". >En voor De Bie slechts 4 jaar? > >De conclusie mag u zelf trekken... En omdat u weer maar de helft zal gelezen hebben, De Bie is vrijgesproken van racisme. Moet u weer hard aankomen waarschijnlijk. Maar niet getreurd, onze Turkse medemensen geven nogmaals het voorbeeld wat betreft verdraagzaamheid : http://frontpage.fok.nl/nieuws/75255 -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#8 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 20:56:18 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >> Maar niet getreurd, onze Turkse medemensen geven nogmaals het >> voorbeeld wat betreft verdraagzaamheid : >> http://frontpage.fok.nl/nieuws/75255 > >Verwerpelijk. Wat poogt u nu te bewijzen? Ik hoef niks te bewijzen. De feiten spreken voor zich. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#9 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Apr 2007 20:41:41 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >> http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...nDossierTeaser > > > >"Het openbaar ministerie vorderde twee jaar effectieve celstraf voor elk van > >hen". > >En voor De Bie slechts 4 jaar? > > > >De conclusie mag u zelf trekken... > > En omdat u weer maar de helft zal gelezen hebben, De Bie is > vrijgesproken van racisme. Zei ik dat hij dat niet was? 'Inlegkunde' heet dat. > > Moet u weer hard aankomen waarschijnlijk. Neen, ik vertrouw op de kunde van de rechters. En er is nog steeds hoger beroep, waar, zoals u uiteraard weet, de straf kan verzwaard worden. > Maar niet getreurd, onze Turkse medemensen geven nogmaals het > voorbeeld wat betreft verdraagzaamheid : > http://frontpage.fok.nl/nieuws/75255 Verwerpelijk. Wat poogt u nu te bewijzen? Omar |
![]() |
#10 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Apr 2007 20:56:18 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >> Maar niet getreurd, onze Turkse medemensen geven nogmaals het > >> voorbeeld wat betreft verdraagzaamheid : > >> http://frontpage.fok.nl/nieuws/75255 > > > >Verwerpelijk. Wat poogt u nu te bewijzen? > > Ik hoef niks te bewijzen. De feiten spreken voor zich. Inderdaad: "Uiteindelijk hebben student en docent een gesprek gehad en is de kou uit de lucht". U had natuurlijk liever gehad dat de student de prof aan het mes had geregen.... Koren op uw propagandamolen, nietwaar? Omar |
![]() |
#11 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik Wat een harde taal! Zeg liever: "Vier nieuwe Vlamingen uit een kansarm milieu hebben een gebouw op alternatieve wijze verwarmd." |
![]() |
#12 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > The Beloved wrote: > >> >> Er zijn 4 Turkse daders opgepakt voor de brandstichting in het >> Koerdisch centrum. >> >> Waar blijft de aanklacht van het centrum wegens het "racistisch >> motief" van deze daad ? >> >> Nee... 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik en volgens het >> gerecht zou het slechts om vandalisme gaan... >> > > Dat zal volgens hen dan weer te classificeren vallen onder politieke > spanningen. > Ik acht ze nog in staat te vermelden dat men hen moet laten begaan omdat > het 'interne' aangelegenheden zijn. Laat ze maar een robbertje vechten maar dan in hun land want Turkse Belgen bestaan niet Trouwens,racisme is het enkel als een Turkse of andere vreemde vagabond die van zijn neus maakt een trap onder zijn kl**** krijgt |
![]() |
#13 |
|
![]() On Fri, 06 Apr 2007 00:35:46 GMT, "GigaSurfer" <[email protected]>
wrote: >> 4 Turken steken een Koerdisch centrum in de fik > >Wat een harde taal! Zeg liever: >"Vier nieuwe Vlamingen uit een kansarm milieu hebben een gebouw op >alternatieve wijze verwarmd." Je vergeet er nog ergens "onopzettelijk", "zonder kwaad opzet" en "minderjarig" tussen te zetten... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#14 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 21:10:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >> Ik hoef niks te bewijzen. De feiten spreken voor zich. > >Inderdaad: "Uiteindelijk hebben student en docent een gesprek gehad en is de >kou uit de lucht". > >U had natuurlijk liever gehad dat de student de prof aan het mes had >geregen.... Koren op uw propagandamolen, nietwaar? In Sint Joost is de burgemeester ook al enkele dagen gesprekken aan het voeren 'tussen de gemeenschappen'. Waarom staan de dranghekken er dan nog steeds ? Waarom staan er dan nog steeds extra patrouilles ? Verder weer opvallend dat u dit als een fait divers afdoet... Het moesten eens 4 autochtonen geweest zijn welke die vzw in de fik hadden gestoken... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#15 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Apr 2007 21:10:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >> Ik hoef niks te bewijzen. De feiten spreken voor zich. > > > >Inderdaad: "Uiteindelijk hebben student en docent een gesprek gehad en is de > >kou uit de lucht". > > > >U had natuurlijk liever gehad dat de student de prof aan het mes had > >geregen.... Koren op uw propagandamolen, nietwaar? > > In Sint Joost is de burgemeester ook al enkele dagen gesprekken aan > het voeren 'tussen de gemeenschappen'. > > Waarom staan de dranghekken er dan nog steeds ? Waarom staan er dan > nog steeds extra patrouilles ? > > Verder weer opvallend dat u dit als een fait divers afdoet... Het > moesten eens 4 autochtonen geweest zijn welke die vzw in de fik hadden > gestoken... Ik doe niets af als een fait divers. Ik heb enkel mijn buik vol van dramaqueenerij. Omar |
![]() |
#16 |
|
![]() On 6 apr, 15:52, "Omar N.B." <[email protected]> wrote:
> "The Beloved" <[email protected]> schreef in berichtnews:1q7c13dtf2ptihhjbogs7ri91e09a0b1bu@4ax .com... > > > > > > > On Thu, 05 Apr 2007 21:10:45 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > > wrote: > > > >> Ik hoef niks te bewijzen. De feiten spreken voor zich. > > > >Inderdaad: "Uiteindelijk hebben student en docent een gesprek gehad en is > de > > >kou uit de lucht". > > > >U had natuurlijk liever gehad dat de student de prof aan het mes had > > >geregen.... Koren op uw propagandamolen, nietwaar? > > > In Sint Joost is de burgemeester ook al enkele dagen gesprekken aan > > het voeren 'tussen de gemeenschappen'. > > > Waarom staan de dranghekken er dan nog steeds ? Waarom staan er dan > > nog steeds extra patrouilles ? > > > Verder weer opvallend dat u dit als een fait divers afdoet... Het > > moesten eens 4 autochtonen geweest zijn welke die vzw in de fik hadden > > gestoken... > > Ik doe niets af als een fait divers. > Ik heb enkel mijn buik vol van dramaqueenerij. > > Omar- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - In Turkije leven 10 Miljoen Koerdische landgenoten in vrede samen ,provocerende Westerlingen zullen hun doel niet bereiken. Verdeel en heers politiek pakt nietmeer in Turkije . Dus bespaar deze moeite maar en open de deuren voor de toekomstige economische reus Turkije. Mijn Koerdische vrienden en familieleden lachen met dergelijke spartelingen van de Westerlingen. Doeiiiii :-) |
![]() |
#17 |
|
![]() On Fri, 06 Apr 2007 13:52:37 GMT, "Omar N.B." <[email protected]>
wrote: >Ik heb enkel mijn buik vol van dramaqueenerij. Dramaqueenerij ? Er gaat tegenwoordig bijna geen dag voorbij of er worden allerhande zware delicten gepleegd door allochtonen. In veel gevallen negeert de media opzettelijk om erop in te gaan. Net zoals die korte staking bij het spoor van gisteren of eergisteren. De staking en het ongemak voor de reiziger is even aan bod geweest, maar de echte kern van het probleem hield men bewust uit beeld. Het ging om het zoveelste geval van dreiging en mishandeling van een conducteur door een gekend groep allochtonen. En dit soort zaken zijn schering en inslag en komen elke dag meer en meer voor. Maar daar mag allemaal niet teveel ruchtbaarheid aan gegeven worden... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#18 |
|
![]() On Apr 6, 11:25 pm, "F16" <[email protected]> wrote:
> Mijn Koerdische vrienden en familieleden lachen met dergelijke > spartelingen van de Westerlingen. En hoeveel Armeense "vrienden" lachen er? H.M. |
![]() |
#19 |
|
![]() On 6 apr, 17:58, [email protected] wrote:
> On Apr 6, 11:25 pm, "F16" <[email protected]> wrote: > > > Mijn Koerdische vrienden en familieleden lachen met dergelijke > > spartelingen van de Westerlingen. > > En hoeveel Armeense "vrienden" lachen er? > > H.M. Wie laatst lacht lacht best (hadden ze maar destijds niet gecolaboreert en gelachen samen met de Russische Tsaar) Dan hun lachen nu vergaan is ,is te danken aan de strijdlustige Turkse voorvaders die alles op alles hebben gezet om deze landverraders het land uitteschoppen,ik zou niet anders gedaan hebben. Doeiii NB: Heb gehoorde dat Azerbaycan zich klaarmaakt om Nagorny -Karabach te bevrijden (dankzij jarenlange militaire steun van Turkije zijn de Azeris klaar om hun land terug te veroveren) :-) De echte genocide gaat nog gebeuren . |
![]() |
#20 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 06 Apr 2007 13:52:37 GMT, "Omar N.B." <[email protected]> > wrote: > > >Ik heb enkel mijn buik vol van dramaqueenerij. > > Dramaqueenerij ? > > Er gaat tegenwoordig bijna geen dag voorbij of er worden allerhande > zware delicten gepleegd door allochtonen. In veel gevallen negeert de > media opzettelijk om erop in te gaan. > > Net zoals die korte staking bij het spoor van gisteren of eergisteren. > > De staking en het ongemak voor de reiziger is even aan bod geweest, > maar de echte kern van het probleem hield men bewust uit beeld. > > Het ging om het zoveelste geval van dreiging en mishandeling van een > conducteur door een gekend groep allochtonen. > > En dit soort zaken zijn schering en inslag en komen elke dag meer en > meer voor. > > Maar daar mag allemaal niet teveel ruchtbaarheid aan gegeven worden... Nee hoor, integendeel. Maar doe het sereen. Omar |