![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik was op zoek naar een grafiekje om de uitslagen van de verkiezingen van 2003 mee te illustreren, toen ik op de site http://verkiezingen2003.start.be een geschikte link naar http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...rde/index.html vond.
Omdat de link op http://verkiezingen2003.start.be niet te kopiëren viel, trachtte ik dan maar via de "page-source" de link op te speuren, en las dan maar meteen hetvolgende : <!--***BELANGRIJK*** Indien u beslist om enige onderstaande code te lezen en/of te gebruiken schendt u daarbij de gebruikersovereenkomst waar u als gebruiker aan gehouden bent en verklaart u zich bereid om in het geval van een rechtszaak, ons te vergoeden ten bedrage van minimaal € 5.000 en tot het volledig geëiste bedrag ter compensatie van door ons geleden schade en uw inbreuk op het auteursrecht***--> Uiteraard ben ik na het laatste ***--> onmiddellijk gestopt met lezen! ![]() De tweede link heb ik niet gekopieerd uit de "source-code" want ik ben natuurlijk onmiddellijk gestopt met lezen, maar ik vond hem wel via Google. Kan dit allemaal zomaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat voor een link men je niet kan straffen.
Het zal wel gaan om de eigenlijke sourcecode van de site, alhoewel je daar ook niet echt heel veel kan mee doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Er staat nergens de link naar de "voorwaarden" om de site te gebruiken.
Dus euhm, ik heb mij toch nergens toe verplicht wanneer ik naar die site ging ? Zever dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. De site is publiek, ze staat immers op het internet.
2. Hoe gaan ze in godsnaam controlleren wat je wel en niet gelezen hebt?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Grappig.
Als ze echt willen dat je de code niet kan lezen moeten ze die maar op hun server houden, en de gegenereerde pagina's tonen, ipv lokaal javascript code te zetten.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Wat een kwieten zeg, zulke code kom ik alle dagen tegen op elke java-gebaseerde site. Allee ben ik nu 5000 neurokes armer???, mag ik afbetalen met ne neurocent/jaar
![]() ![]() ![]() ![]()