![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keith Richards snoof zijn vader op:
Bron: New Musical Express Drugsgebruik bij artiesten komt vaak voor en sommigen doen daar helemaal niet moeilijk over. Dat Keith Richards van een snuifje op z'n tijd houdt, is dan ook bekend. De 63-jarige Stones-gitarist is daar in een interview met het muziekblad New Musical Express heel open over. In het interview werd gevraagd naar het vreemdste dat hij ooit gesnoven heeft. Verolgens zei Richards:"Mijn vader. Ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten hem met een beetje coke op te snuiven". Volgens Richards voelde het prima. Zijn vader overleed drie jaar geleden. Richards werd in 1967 voor het eerst veroordeeld voor drugsbezit. Daarna volgden nog tal van veroordelingen en afkickprogramma's. Het is onbekend of Richards geheel 'helder' was tijdens het interview en/of hij zijn interviewers in de maling nam. Keith in betere tijden: ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah!
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 4 april 2007 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
nu is het wachten tot een zotte amerikaanse ster of een moedige politics bezoeker beter wil doen en zijn moeder 'oplost' en via baxters 'opneemt'.... wie waagt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wordt Keith gewoon een dagje ouder en moet je zijn biecht met een korreltje coke, pardon zout nemen.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Er zijn culturen (geweest) waar men de overledenen opeet (at). Daar is dat dus normaal, zo normaal als dat wij ze verbranden of in een put laten zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
laat de groenen eens zeggen dat er er niemand wil recycleren.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dan nog...moest het een grap zijn...respect!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Oude zak begint eindelijk dement te worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Die "ouwe zak" maakt (in tegenstelling tot vele hedendaagse "muzikanten") tenminste deftige muziek.
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
O.J Simpson was ook een goeie football-speler, hoor.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() haha jullie geloven alles !!!