![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is het dan...
De dag waar we sinds 18 mei naar aftellen: 13 juni. Maandenlang hebben mensen op dit forum geprobeerd mekaar te overtuigen van hun gelijk... Morgen (tis nog den twaalfde ![]() ![]() Vroeger had je oorlogen, dienstplicht, kerkdienst,... en meer van dat fraais ![]() Mensen die hierover klagen dat ze moeten gaan stemmen, zijn werkelijk een schande: zij hadden vorige week maar eens naar de herdenkingen van D-Day moeten kijken. Miljoenen zijn gesneuveld om de democratie te redden. Een weloverwogen stem voor een democratische partij is de minste eer die we kunnen bewijzen. Ik zet het hier maar in koetjes en kalfjes omdat ik de rest van het forum niet wil vervuilen maar stemt u aub voor een democratische (of u nu links of rechts bent, Vlaamsgezind of Belgischgezind) partij die de belangen van ALLE inwoners van dit land behartigt. Spetsnaz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Right on Spetsnaz, right on.
Ik had ook eens soort gelijke oproep gedaan in 'binnenland' maar het verandere in no time in een blokflame.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Soort stilte voor de storm.
Bedenk goed...wat je met je laatste Rolo doet. Het klinkt stug, maar als je er over nadenkt is het zo'n waarheid. Ach, misschien ook tijd voor mij om te gaan slapen. Dat ieder zijn ding goed doet morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Behalve dat ga ik volmondig akkoord ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |