![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Jawel, met zoveel idioten waren ze,- die ondergetekende zijn wekelijksche
weg naar het Giesbergse winkelcentrum Denderland meenden te mogen versperren. (Gelukkig nam ik een sluipweg.) Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in stede eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) u. |
![]() |
#2 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: > bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in stede > eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) > En nou ga ik Frank Miller's 300 evalueren. http://imdb.com/title/tt0416449/ http://www.rottentomatoes.com/m/300/ u. |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Jawel, met zoveel idioten waren ze,- die ondergetekende zijn > wekelijksche weg naar het Giesbergse winkelcentrum Denderland meenden > te mogen versperren. (Gelukkig nam ik een sluipweg.) > Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: > bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in > stede eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) > u. > > > Tegen al die dwazen die dwepen met boektitels als "De helaasheid etc.." zeg ik: kruip godverdomme eens op een fiets in plaats van op een oud wuf, liefst meer dan twee keer per jaar en je hoeft niet eens bang te zijn als het rubber het tijdens de beklimming laat afweten. |
![]() |
#4 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > En nou ga ik Frank Miller's 300 evalueren. > http://imdb.com/title/tt0416449/ > http://www.rottentomatoes.com/m/300/ > u. > > > De enige Miller die naast Henri en Arthur in mijn buurt mag komen heet Frankie van voren en was jaren geleden een lichtpunt in de duisternis van Marktrock. Fuck the Matheus Passion in kamerbreed Sony LCD ZXY1848 en wat al dies meer zij. |
![]() |
#5 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: > > bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in stede > > eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) > > > > En nou ga ik Frank Miller's 300 evalueren. Bloederig, naar het schijnt... Voor mij een rustig ontspannen TV-avondje. Gewoon lekker onderuit. Filmpje meepikken: "The Passion of the Christ" bv. Als het maar niet te gewelddadig of bloederig is. Hou ik niet van. Omar Omar |
![]() |
#6 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > > > Voor mij een rustig ontspannen TV-avondje. Gewoon lekker onderuit. > > Filmpje meepikken: "The Passion of the Christ" bv. > > Als het maar niet te gewelddadig of bloederig is. Hou ik niet van. > > Hahaha, doldwaze kermisfilosoof: "als het maar niet te gewelddadig of > bloederig is" en dan komen aandraven met The Passion of Christ. Om > scheurbuik van te krijgen, van het lachen weliswaar. Proest. Dat u erin zou trappen, verbaast mij toch enigszins. Omar |
![]() |
#7 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Voor mij een rustig ontspannen TV-avondje. Gewoon lekker onderuit. > Filmpje meepikken: "The Passion of the Christ" bv. > Als het maar niet te gewelddadig of bloederig is. Hou ik niet van. Hahaha, doldwaze kermisfilosoof: "als het maar niet te gewelddadig of bloederig is" en dan komen aandraven met The Passion of Christ. Om scheurbuik van te krijgen, van het lachen weliswaar. |
![]() |
#8 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] .72... > > Hahaha, doldwaze kermisfilosoof: "als het maar niet te gewelddadig of > bloederig is" en dan komen aandraven met The Passion of Christ. Om > scheurbuik van te krijgen, van het lachen weliswaar. > We hebben lang genoeg getalmd, Boutros, om Omar2 tot enen echten erudieten democraat te bekennen,- die ook het rariteitenkabinet van Gibson (zijn Apocalypto is even ridicuul als The Passion) kent. Van nu af aan neem ik deze mensch au sérieux. u. |
![]() |
#9 |
|
![]() On Sat, 7 Apr 2007 19:31:38 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"uncle" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: >> bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in stede >> eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) >> > >En nou ga ik Frank Miller's 300 evalueren. >http://imdb.com/title/tt0416449/ >http://www.rottentomatoes.com/m/300/ >u. Gezien, met gemengde gevoelens. Een heel hoog Tolkiengehalte, maar grafisch wel een kunstwerk. Niet moeilijk, want gebaseerd op de strip. Maar de regisseur heeft wel teveel aan de opiumpijp gezeten. Die Xerxes leek meer op een nichterige cirusattractie dan op het beeld dat de geschiedenis van hem gaf. En er waren nét iets teveel computereffecten die nét iets te veel onrealistisch uitvielen. Overigens wel van genoten. Fullator |
![]() |
#10 |
|
![]() "Fullator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Gezien, met gemengde gevoelens. Een heel hoog Tolkiengehalte, maar > grafisch wel een kunstwerk. Niet moeilijk, want gebaseerd op de strip. > Maar de regisseur heeft wel teveel aan de opiumpijp gezeten. Die > Xerxes leek meer op een nichterige cirusattractie dan op het beeld dat > de geschiedenis van hem gaf. > Mede eens: dit is een grafisch geslaagde grap, maar met een melig cartoongehalte. Not my cup of tea. (Waarom heeft men nooit aan StanleyK de nodige middelen bezorgd om zijn potentiële historische meesterwerken, oa. een Napoleon-film, te realiseren?) u. |
![]() |
#11 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. 72... > "uncle" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Jawel, met zoveel idioten waren ze,- die ondergetekende zijn >> wekelijksche weg naar het Giesbergse winkelcentrum Denderland meenden >> te mogen versperren. (Gelukkig nam ik een sluipweg.) >> Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: >> bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in >> stede eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) >> >> > Tegen al die dwazen die dwepen met boektitels als "De helaasheid etc.." > zeg > ik: kruip godverdomme eens op een fiets in plaats van op een oud wuf, > liefst meer dan twee keer per jaar en je hoeft niet eens bang te zijn als > het rubber het tijdens de beklimming laat afweten. Da's een goeie Boutros, daar zal die muffe schlemiel met zijn Sonyplatsmoel, geen verhaal weten. En mijn nichtje - lief kind trouwens, in blijverwachting van je nog eens te ontmoeten, stel je voor - is het volledig met me eens. -- Joske |
![]() |
#12 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > En mijn nichtje - lief kind trouwens, in blijverwachting van je > Ik mag het je niet kwalijk nemen, Boutros: de Kortemarkse contreien zijn verleidelijk. u. |
![]() |
#13 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "boutros gali" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] .72... > > > > Hahaha, doldwaze kermisfilosoof: "als het maar niet te gewelddadig of > > bloederig is" en dan komen aandraven met The Passion of Christ. Om > > scheurbuik van te krijgen, van het lachen weliswaar. > > > > We hebben lang genoeg getalmd, Boutros, om Omar2 tot enen echten erudieten > democraat te bekennen,- die ook het rariteitenkabinet van Gibson (zijn > Apocalypto is even ridicuul als The Passion) kent. > Van nu af aan neem ik deze mensch au sérieux. Ach, "The Passion" had ik reeds gezien en deze - inderdaad ridicule - pelliculeverspilling leert ons meer over Mel - "doe ze nog maar eens vol, mannen" - Gibson dan over het quadrofonisch evangelie. Over deze miskleun zoude ik een serieuze boom kunnen opzetten, maar het is tenslotte stille zaterdag, nietwaar? Mijn stemming was sereen te noemen en derhalve koos ik uit mijn - uitgebreide - filmotheek een sobere klassieker van Sam Peckinpah, "Steiner - Cross of Iron". Alleen reeds de intro is klasse: http://www.youtube.com/watch?v=MACPjPJUsic Omar |
![]() |
#14 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Mijn stemming was sereen te noemen en derhalve koos ik uit mijn - > uitgebreide - filmotheek een sobere klassieker van Sam Peckinpah, > "Steiner - Cross of Iron". Alleen reeds de intro is klasse: > Alléén allicht de intro: de rest is klote. Als Peckinpah-kenner heb ik destijds deze mislukte Mexicaan in filmforums verdedigd,- tot The Getaway, waarna ie in tequila verzopen is. Zijn beste: The Ballad of Cable Hogue (1970) The Wild Bunch (1969) Major Dundee (1965) Ride the High Country (1962) The Deadly Companions (1961) (Alle in mijn portfolio.) u. - filmgoeroe |
![]() |
#15 |
|
![]() On Sat, 7 Apr 2007 19:26:13 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >Jawel, met zoveel idioten waren ze,- die ondergetekende zijn wekelijksche >weg naar het Giesbergse winkelcentrum Denderland meenden te mogen >versperren. (Gelukkig nam ik een sluipweg.) >Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: >bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in stede >eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) >u. het waren er veel meer...:-) voor de meeste normale mensen is het morgen een hoogdag voor sommigen Pasen en voor de meesten is het een wielerfeest :-) En dan hebt ge er nog enkele die liever goede boeken lezen over de ronde van vlaanderen :-) gr ======================================== directe democratie http://www.referendumplatform.nl/ een rook en CO melder kan uw leven redden http://www.brandwonden.be/index.php/...ookmelders/nl/ |
![]() |
#16 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > (Alle in mijn portfolio.) > BTW, Peckinpah's thematiek is consistent deze van een stelletje losers,- waarin onze bepolklunzen zich beaat&blatend moeten kunnen herkennen. u. |
![]() |
#17 |
|
![]() Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Sat, 7 Apr
2007 21:08:53 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"boutros gali" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected] 2.72... >> >> Hahaha, doldwaze kermisfilosoof: "als het maar niet te gewelddadig of >> bloederig is" en dan komen aandraven met The Passion of Christ. Om >> scheurbuik van te krijgen, van het lachen weliswaar. >> > >We hebben lang genoeg getalmd, Boutros, om Omar2 tot enen echten erudieten >democraat te bekennen,- die ook het rariteitenkabinet van Gibson (zijn >Apocalypto is even ridicuul als The Passion) kent. >Van nu af aan neem ik deze mensch au sérieux. Proest! -- Fusti |
![]() |
#18 |
|
![]() On Sat, 07 Apr 2007 17:44:51 GMT, boutros gali <[email protected]>
wrote: >"uncle" <[email protected]> wrote in >news:[email protected]: > >> Jawel, met zoveel idioten waren ze,- die ondergetekende zijn >> wekelijksche weg naar het Giesbergse winkelcentrum Denderland meenden >> te mogen versperren. (Gelukkig nam ik een sluipweg.) >> Tegen deze ongeletterde Ronde van Vlaendren-pedaleursmeute zeg ik dit: >> bespaar ons deze jaarlijkse stupide begankenis, en lees goddomme in >> stede eens 1 goed boek! (DimitriV's De helaasheid der dingen, bv.) >> u. >> >> >> > >Tegen al die dwazen die dwepen met boektitels als "De helaasheid etc.." zeg >ik: kruip godverdomme eens op een fiets in plaats van op een oud wuf, >liefst meer dan twee keer per jaar en je hoeft niet eens bang te zijn a >het rubber het tijdens de beklimming laat afweten Is een fietsende mens een ongeletterde ? Is een lezende mens een dwaas? Waar gaat de wereld naartoe ? zucht Anne |
![]() |
#19 |
|
![]() "Anne" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Is een fietsende mens een ongeletterde ? > Is een lezende mens een dwaas? > Waar gaat de wereld naartoe ? > zucht > Het is alom geweten dat de vrouwelijke stemme wijzer&welluidender klinkt dan het melige machogedrag van Boutros, en ondergetekende. u. |
![]() |
#20 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >>> >> Tegen al die dwazen die dwepen met boektitels als "De helaasheid >> etc.." zeg >> ik: kruip godverdomme eens op een fiets in plaats van op een oud wuf, >> liefst meer dan twee keer per jaar en je hoeft niet eens bang te zijn >> als het rubber het tijdens de beklimming laat afweten. > > > Da's een goeie Boutros, daar zal die muffe schlemiel > met zijn Sonyplatsmoel, geen verhaal weten. > En mijn nichtje - lief kind trouwens, in blijverwachting van je nog > eens te ontmoeten, stel je voor - is het volledig met me eens. > > -- > Joske > > Als het een kennis van mij is, Joske, kan het niet anders dan een lief kind zijn. Bij een volgende ontmoeting moet ze me maar eens een por in de ribbenkast verkopen, al hoop ik dat ze in dat geval niet bij Mohammed Ali in de leer geweest is. |