![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oki... er is een slechtste film draad. Tijd voor een goeie film draad. De beste films drijven sowieso boven maar ik doel hier op je average en liefst oude film draad.
De hele alien reeks is mijn kanshebber. Elke film was anders en elke film was een kunstwerkje. Het mag pulpy zijn maar liefst geen te serieus werk... voor de dertigers hier die vroeger in de videotheek hingen op zoek naar Freddy of captain kirk... ik zoek naar de films die de generatie van kvraagetaan nog zoeken in hun videotheek.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 april 2007 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste poltergeist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Thing was ook een goeie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "La guerre du feu".
![]() "The last temptation of Christ" raakte mij zelfs, hoewel ik vurig atheïst ben. (En ik denk dat al die zagen die die film schandalig vinden hem gewoon niet snapten)
![]() |
#5 |
|
![]() De eerste Speed, de tweede is een flop maar de eerste kan ik echt wel een pareltje noemen...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der Untergang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() (Maar wees blij : het oorspronkelijke plan was om dat schip niet alleen tegen dat eiland te doen varen...maar er ook echt DOOR ![]() ![]() Nog een film : "Prince of Darkness" Brrr..... ! ![]() "Attention, les enfants regardent" is misschien niet zo bekend, maar dat is een Franse film waarin een bende rijkeluiskindjes hun nanny "per ongeluk" om zeep helpen en dan het huis voor zich nemen, met alle mogelijke leugens. Alain Delon is echt griezelig daar. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hardware. Met "this is what you want, this is what you get" van PIL als theme song.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deel 1 van Chucky was ook een video shop cracker... met chips erbij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hell raiser was er eentje waarbij je met je zus of broertje afsprak waar hij of zij het kussen weg ging nemen om zeker te zijn dat de scary scenes weg waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ressources Humaines
http://www.fluctuat.net/cinema/chron...ressources.htm Toont het werkelijke leven in de industrie met een generatieconflict als spil van het verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() The Dark Crystal
Ik vond die poppenshow als kind wel indrukwekkend. Labyrinth vond ik ook niet slecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Duel' van Steven Spielberg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() De eerste Star Wars Trilogie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Teveel om op te noemen......
oa. Indiana Jones - Close Encouters of the Third Kind enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - De volledige Dr. Lecter reeks (Silence of the lambs, Hannibal en Red Dragon).
- Der Untergang - Kill Bill I en II - Trainspotting - A time to kill - Saw I, II en III(al vond ik de laatste er wat over) - Alle films van Stephen King ![]() - Joy Ride - ...
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle saw-films
The exorcist, de originele ET The pursuit of happyness
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 april 2007 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Clue (lachen, gieren, brullen)
Terminator 1 Escape from New York en zo voort |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |