![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Voormalig LPF minister Hilbrand Nawijn timmert nu al enkele weken aan de
weg als popster in wording. Vol overgave en enthousiasme dingt hij mee naar dat felbegeerde platencontract, dat in de laatste uitzending van "so you wanna be a popstar"" zal worden uitgereikt aan de winnaar. Hilbrand is geen loser, maar een pitbull van 58, die vastbesloten is om dat platencontract bij hem thuis aan de muur te hangen. Hij heeft zich helemaal vastgebeten in deze kluif en is niet van plan om de hoofdprijs aan zich voorbij te laten gaan. Voormalig minister Nawijn hoorde in de studio al enkele keren een "motie van afkeuring" tegen zich uitspreken door de 4 juryleden, maar de vele fans in het land waren fel tegen deze "motie" en hielden onze Hilbrand in de race voor de overwinning. Morgenavond zal dat weer niet anders zijn. De jury kan het beste gewoon goede cijfers gaan geven, want de vele fans in het land willen gewoon dat Hilbrand niet naar huis wordt gestuurd. Als de jury niet stopt met deze flauwekul, dan overweegt dhr. Nawijn een "motie van wantrouwen" in te dienen tegen de hele jury. Morgenavond zingt Hilbrand een heel toepasselijk liedje uit z'n jeugd. Begin jaren '60 scoorde Elvis Presley een hit met "it's now or never" en morgen zien en horen we de versie van onze Hilbrand. Veel succes Hilbrand....en laat je niet in de grond stampen ! Morgenavond dus...de 4e ronde van So you wanna be a popstar bij SBS 6 om half negen. Allemaal kijken en allemaal stemmen op Hilbrand Nawijn. Ik weet het en U weet het....Hilbrand gaat voor goud. Wim B. |
![]() |
#2 |
|
![]() Op Thu, 05 Apr 2007 22:58:21 +0200, meende "Wim B." <[email protected]> te
moeten schrijven: >Allemaal kijken en allemaal stemmen op Hilbrand Nawijn. > >Ik weet het en U weet het....Hilbrand gaat voor goud. Waar maak jij je druk om? De betere info-websites: http://www.hetvrijevolk.com http://nl.novopress.info http://nederkrant.wordpress.com http://www.geenstijl.nl http://www.uitkijk.net http://www.elsevier.nl http://www.nieuwnieuws.nl |
![]() |
#3 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 22:58:21 +0200, "Wim B." <[email protected]> wrote:
>Voormalig LPF minister Hilbrand Nawijn timmert nu al enkele weken aan de >weg als popster in wording. Vol overgave en enthousiasme dingt hij mee >naar dat felbegeerde platencontract, dat in de laatste uitzending van >"so you wanna be a popstar"" zal worden uitgereikt aan de winnaar. >Hilbrand is geen loser, maar een pitbull van 58, die vastbesloten is om >dat platencontract bij hem thuis aan de muur te hangen. Hij heeft zich >helemaal vastgebeten in deze kluif en is niet van plan om de hoofdprijs >aan zich voorbij te laten gaan. > >Voormalig minister Nawijn hoorde in de studio al enkele keren een "motie >van afkeuring" tegen zich uitspreken door de 4 juryleden, maar de vele >fans in het land waren fel tegen deze "motie" en hielden onze Hilbrand >in de race voor de overwinning. Morgenavond zal dat weer niet anders >zijn. De jury kan het beste gewoon goede cijfers gaan geven, want de >vele fans in het land willen gewoon dat Hilbrand niet naar huis wordt >gestuurd. Als de jury niet stopt met deze flauwekul, dan overweegt dhr. >Nawijn een "motie van wantrouwen" in te dienen tegen de hele jury. > >Morgenavond zingt Hilbrand een heel toepasselijk liedje uit z'n jeugd. >Begin jaren '60 scoorde Elvis Presley een hit met "it's now or never" en >morgen zien en horen we de versie van onze Hilbrand. > >Veel succes Hilbrand....en laat je niet in de grond stampen ! > >Morgenavond dus...de 4e ronde van So you wanna be a popstar bij SBS 6 om >half negen. > >Allemaal kijken en allemaal stemmen op Hilbrand Nawijn. > >Ik weet het en U weet het....Hilbrand gaat voor goud. > Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. Adiós, Cheche |
![]() |
#4 |
|
![]() On Thu, 05 Apr 2007 23:16:22 +0200, Cheche
<[email protected]> wrote: >Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena >was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich >zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. Dus het is 'leuk' als je jezelf gewoon belachelijk maakt? Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Bird" wrote news:[email protected]...
> On Thu, 05 Apr 2007 23:16:22 +0200, Cheche wrote: >>Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena >>was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich >>zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. > > Dus het is 'leuk' als je jezelf gewoon belachelijk maakt? Ja, daarom zit-ie er nog in natuurlijk. So you wanna... make a fool out of yourself? Stem nu! Greetings, -sterren dansen, schaatsen, zingen, quizzen, spelen detective, spelen in het oerwoud, vallen af, pimpen hun auto, praten met geesten, etc. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> > > Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena > was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich > zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. > Hilbrand weet hoe hij zich als anti-held een shitprogramma belachelijk kan maken. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Fri, 6 Apr 2007 10:23:35 +0200, "Thur" <[email protected]>
wrote: >"Bird" wrote news:[email protected]... >> On Thu, 05 Apr 2007 23:16:22 +0200, Cheche wrote: >>>Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena >>>was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich >>>zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. >> >> Dus het is 'leuk' als je jezelf gewoon belachelijk maakt? > > >Ja, daarom zit-ie er nog in natuurlijk. >So you wanna... make a fool out of yourself? Stem nu! >Greetings, > >-sterren dansen, schaatsen, zingen, quizzen, spelen detective, spelen in het >oerwoud, vallen af, pimpen hun auto, praten met geesten, etc. Waarom is dat leuk? Met alleen vals zingen ben je nog geen komiek. Dat is een belediging voor zelfs de meest treurige derderangskomiek. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#8 |
|
![]() On 6 apr, 10:48, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> "Cheche" <[email protected]> schreef in berichtnews:glpa131rhdcel495s0b4gvgbbekmpg2eaa@4ax .com... > > > > > Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena > > was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich > > zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. > > Hilbrand weet hoe hij zich als anti-held een shitprogramma belachelijk kan > maken. Pist hij deze keer ook weer in zijn broek? |
![]() |
#9 |
|
![]() Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> On 6 apr, 10:48, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> "Cheche" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:glpa131rhdcel495s0b4gvgbbekmpg2eaa@4ax .com... >> >> >> >>> Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De >>> macarena was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. >>> Iemand die zich zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een >>> paar weekjes blijven. >> >> Hilbrand weet hoe hij zich als anti-held een shitprogramma >> belachelijk kan >> maken. > > Pist hij deze keer ook weer in zijn broek? Neem je een Jakhals aflevering serieus? |
![]() |
#10 |
|
![]() On 6 apr, 16:28, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > > > On 6 apr, 10:48, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >> "Cheche" <[email protected]> schreef in > >> berichtnews:glpa131rhdcel495s0b4gvgbbekmpg2eaa@4ax .com... > > >>> Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De > >>> macarena was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. > >>> Iemand die zich zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een > >>> paar weekjes blijven. > > >> Hilbrand weet hoe hij zich als anti-held een shitprogramma > >> belachelijk kan > >> maken. > > > Pist hij deze keer ook weer in zijn broek? > > Neem je een Jakhals aflevering serieus?- Nazwijn doet alles om op TV te komen, dus waarom zou dat dan nep zijn? |
![]() |
#11 |
|
![]() On 6 apr, 16:35, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > Nazwijn doet alles om op TV te komen, dus waarom zou dat dan nep zijn? > > Ik moet je idool Woutertje eens zien hoe hij reageert als men met > incontinentie-luiers aan komt kakken. Bos leent zich niet voor dat soort debiele programma's. Nazwijn wel. En dat is nu net het verschil tussen een fatsoenlijk politicus en chaos veroorzakende landverrader en wachtegeldtrekker als Nazwijn. |
![]() |
#12 |
|
> On 6 apr, 16:35, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >> >> >>> Nazwijn doet alles om op TV te komen, dus waarom zou dat dan nep >>> zijn? >> >> Ik moet je idool Woutertje eens zien hoe hij reageert als men met >> incontinentie-luiers aan komt kakken. > > Bos leent zich niet voor dat soort debiele programma's. Nazwijn wel. > En dat is nu net het verschil tussen een fatsoenlijk politicus en > chaos veroorzakende landverrader en wachtegeldtrekker als Nazwijn. Ik verdenk Bos er zelfs van het foto-indicent met zijn kinderen zelf te hebben uitgelokt. Als hij niets te janken heeft, dan verzint hij wel een aanleiding. Geen grotere huilebalk en pleefiguur dan Wouter Bos. Zelfs hierin moet hij nog het onderspit delven tegen juffertje verontwaardigd Ganzema. |
![]() |
#13 |
|
> > Nazwijn doet alles om op TV te komen, dus waarom zou dat dan nep zijn? Ik moet je idool Woutertje eens zien hoe hij reageert als men met incontinentie-luiers aan komt kakken. |
![]() |
#14 |
|
![]() On Fri, 06 Apr 2007 09:28:32 +0200, Bird <[email protected]> wrote:
>On Thu, 05 Apr 2007 23:16:22 +0200, Cheche ><[email protected]> wrote: > > >>Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De macarena >>was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. Iemand die zich >>zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een paar weekjes blijven. > >Dus het is 'leuk' als je jezelf gewoon belachelijk maakt? > Nee. Het is leuk als Hildebrand zichzelf belachelijk maakt. Adiós, Cheche |
![]() |
#15 |
|
![]() On 6 apr, 16:43, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > On 6 apr, 16:35, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > >>> Nazwijn doet alles om op TV te komen, dus waarom zou dat dan nep > >>> zijn? > > >> Ik moet je idool Woutertje eens zien hoe hij reageert als men met > >> incontinentie-luiers aan komt kakken. > > > Bos leent zich niet voor dat soort debiele programma's. Nazwijn wel. > > En dat is nu net het verschil tussen een fatsoenlijk politicus en > > chaos veroorzakende landverrader en wachtegeldtrekker als Nazwijn. > > Ik verdenk Bos er zelfs van het foto-indicent met zijn kinderen zelf te > hebben uitgelokt. Als hij niets te janken heeft, dan verzint hij wel een > aanleiding. > Geen grotere huilebalk en pleefiguur dan Wouter Bos. Zelfs hierin moet hij > nog het onderspit delven tegen juffertje verontwaardigd Ganzema. Je argumenten zijn op en dan begin je snel weer over iets anders. Heeft Geurt al Kamervragen gesteld? Het moet toch niet gekker worden in dit land. |
![]() |
#16 |
|
> > Je argumenten zijn op en dan begin je snel weer over iets anders. Het is duidelijk dat de verveling toeslaat. Immers er is niets te melden over progressie bij de PvdA. > Heeft Geurt al Kamervragen gesteld? > Het moet toch niet gekker worden in dit land. Wie is Geurt? De aars van Wouter Bos? |
![]() |
#17 |
|
![]() Cheche wrote:
> On Fri, 06 Apr 2007 09:28:32 +0200, Bird <[email protected]> wrote: > >> On Thu, 05 Apr 2007 23:16:22 +0200, Cheche >> <[email protected]> wrote: >> >> >>> Ik heb nog nooit gekeken, wel kleine stukjes elders gezien.De >>> macarena was weergaloos. Uiteraard ga ik stemmen op Hildebrand. >>> Iemand die zich zo sans gêne belachelijk maakt, mag nog wel een >>> paar weekjes blijven. >> >> Dus het is 'leuk' als je jezelf gewoon belachelijk maakt? >> > > Nee. Het is leuk als Hildebrand zichzelf belachelijk maakt. > Het zou van respect getuigen als je je dikke reet durft te laten wiegen voor een breedbeeldcamera. |
![]() |
#18 |
|
![]() On 6 apr, 16:49, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > Je argumenten zijn op en dan begin je snel weer over iets anders. > > Het is duidelijk dat de verveling toeslaat. Immers er is niets te melden > over progressie bij de PvdA. Het gaat over Nazwijn, Reneke. > > > Heeft Geurt al Kamervragen gesteld? > > Het moet toch niet gekker worden in dit land. > > Wie is Geurt? De aars van Wouter Bos? Jouw mede-limbo. En over zijn loyaliteit zullen we het maar niet hebben. Hoe loyaal hij was konden we zien toen hij die VVD-zetel jatte, |
![]() |
#19 |
|
> On 6 apr, 16:49, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >> >> >>> Je argumenten zijn op en dan begin je snel weer over iets anders. >> >> Het is duidelijk dat de verveling toeslaat. Immers er is niets te >> melden over progressie bij de PvdA. > > Het gaat over Nazwijn, Reneke. Die zich niet uit de tent liet lokken door DWDD. >>> Heeft Geurt al Kamervragen gesteld? >>> Het moet toch niet gekker worden in dit land. >> >> Wie is Geurt? De aars van Wouter Bos? > > Jouw mede-limbo. En over zijn loyaliteit zullen we het maar niet > hebben. Hoe loyaal hij was konden we zien toen hij die VVD-zetel > jatte, Heel goed, het is in ieder geval niet strafbaar. Maar hij heeft NL kunnen behoeden dat er mogelijk een soort Bibi de Vries of Hans Dijkstal, de VVD nog dieper in het politiek correcte moeras kon trekken. |
![]() |
#20 |
|
![]() On Fri, 6 Apr 2007 16:57:11 +0200, "René Peters" <[email protected]>
wrote: >Het zou van respect getuigen als je je dikke reet durft te laten wiegen voor >een breedbeeldcamera. Je moet tegenwoordig vreemde dingen doen om je respect te tonen. Gr, Arne Vogel. |