![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandalen hebben met rode verf "leugenaars" geschilderd op het nieuwe VB-secretariaat in Oudenaarde. Tanguy Veys (VB) heeft klacht neergelegd bij de politie én de camerabeelden van de - onherkenbare - vandalen op het internet gepubliceerd. Er werd ook een verscheurd exemplaar van het VB-boek Een brug te ver in de brievenbus gestoken met daarop de tekst "dood aan dewinter, leve de lente". Het Laatste Nieuws
De 2 pipo's werden gefilmd door de camera ![]() Je kan het allemaal zien op youTube http://www.youtube.com/watch?v=afszqTNKzHU sterk staaltje linkse onverdraagzaamheid. Het gaat hier om graffiti spuiten en vandalisme. Wat is jullie mening hierover ? Ik vind dat als je niet voor het VB bent hetgeen perfect kan dat je daarvoor niet de kiezers moet gaan beginnen pesten of demoniseren. Iedereen is gelijk voor de wet. Ik heb zo'n lokalen al gezien en menig allochtoon kan er niet rustig bij blijven als ze er voorbij lopen. Het VB is slim genoeg om daar camera's te zetten, er zijn er altijd die na een avondje stappen kwaad worden als ze die vlaggen en afbeeldingen zien als ze ervoorbij lopen. Het Vlaams Belang werkt als een lap rode stof voor een stier zijn ogen of zoals een thaïs maagdje voor menig sextoerist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles volgens de wet, is toch saai?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() nu gauw allemaal op zoek naar 2 zwarte paraplu's!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() De daders konden ook lezen en zonder fouten schrijven dus dat verkleint de groep linkse onverdraagzamen drastisch.
Zie http://www.tanguyveys.be/index.php?g...=1&news_id=257 [...] In de brievenbus staken ze het volledig verscheurde boek "Een brug te ver" van Vlaams-Belangparlementsleden Philip Claeys en Koen Dillen. Op enkele pagina´s werd in groene alcoholstift het volgende genoteerd: " Als we niet opletten mogen we straks niet meer zeggen dat we tegen extreem-rechts zijn", "Dood aan De Winter, leve De Lente", "La face cachée du VB?" en "40-45: 6.000.000". [...] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 1 april 2007 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Je kan beter terug er naar toe gaan om het anti-fascistische guerilla te vervoegen!
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Er zijn al een pak meer Vlaams Belang secretariaten aangevallen dan moskees. In welke hoek zijn er dus duidelijk meer onverdraagzame mensen te vinden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wat ik mij dan altijd afvraag is, eigenlijk: who gives a holla?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En wat is er hier het meest: VB secretariaten of moskeeën?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De persoon die dat doet;dood aan dewinter die mogen ze van mij meteen voor 10j in den bak in marokko steken,ik zou samen werken mee die mannen jong en wel met hen iets regelen.
Doodsbedreigingen horen niet,punt.De man heeft niemand iets misdaan en de man heeft ook zoals vele ander mensen een gezin. Ik heb vorig jaar bij de verkiezingen toen ik voorbij passeerde gasten onze affiches zien afscheuren en ik ben er met m'n wagen naartoe geschoten,twas rap gedaan.Ze mogen nog content zijn datk nen braven ben als ze het toegeven en zich excuseren,zoniet,tzou voor hen een pijnlijke avond zijn geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In Antwoord op een schriftelijke vraag van Filip Dewinter laat minister Marino Keulen weten dat er 34 moskeeën in 2006 een vraag tot erkenning hebben ingediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Er zijn in BELGIE 400 tal moskeeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() In ieder geval meer dan 34...
Niet alle moskeeën hebben een aanvraag tot erkenning ingediend. Er is daar namelijk een reden voor; om erkend te worden en dus centjes van de belastingbetaler te krijgen moeten ze onder andere aan volgende voorwaarden voldoen: - de pluralistische samenleving aanvaarden; - zoveel mogelijk Nederlands gebruiken in hun werking; - de bedienaars, in casu de imams, moeten ingeburgerd zijn; - de gemeenschappen moeten extremisme weren en afkeuren. En sommige van die moskeeën voldoen (al dan niet bewust) niet aan al die voorwaarden om geld te krijgen en laten zich soms liever vanuit het buitenland financieren... Laatst gewijzigd door Bulldozer : 1 april 2007 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 2 april 2007 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez,het is te hopen dat die gastjes snel opgepakt worden.Fysieke aanvallen tegen politieke partijen zijn nu eenmaal altijd verwerpelijk en een teken van zwakte.