![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://inflandersfields.eu/2007/04/n...ering-van.html
Eurabia komt nader en nader.......................... Maak er maar al een gewoonte van................... 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en aars omhoog. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > http://inflandersfields.eu/2007/04/n...ering-van.html > > Eurabia komt nader en nader.......................... > > Maak er maar al een gewoonte van................... > > 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en > aars omhoog. Wat?? Ik zeg niets!! Omar |
![]() |
#3 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... >> >> 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en aars omhoog. > Wat?? Ik zeg niets!! > Kan ik inkomen: als Ghingis' aarsch even ongewassen is als zijn Neerlands, staan er ons nog barre ultrarechtse Vlaemsche tijden te wachten. u. |
![]() |
#4 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> > >> 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en aars omhoog. > > > Wat?? Ik zeg niets!! > > > > Kan ik inkomen: als Ghingis' aarsch even ongewassen is als zijn Neerlands, > staan er ons nog barre ultrarechtse Vlaemsche tijden te wachten. > u. Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie van het bruine tuig alhier... Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide sexuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... Omar |
![]() |
#5 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Mon, 09
Apr 2007 20:07:49 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"uncle" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >> >> >> 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en aars omhoog. >> >> > Wat?? Ik zeg niets!! >> > >> >> Kan ik inkomen: als Ghingis' aarsch even ongewassen is als zijn Neerlands, >> staan er ons nog barre ultrarechtse Vlaemsche tijden te wachten. >> u. > >Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie van >het bruine tuig alhier... >Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide >sexuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... > >Omar > O maar, Röhm werd vermoordn hoor! -- Fusti |
![]() |
#6 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie > van > het bruine tuig alhier... > Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide > seksuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... > Welhaast onvergeeflijke denkfout: ErnstR's seksuele voorkeur (die compleet oorbaar was/is) heeft *niets* te maken met zijn onvergeeflijke fascistoïde bruinhemdengedrag, dat de weg baande voor het nazigeboefte,- waardoor hijzelf geëlimineerd werd. Ik vrees en betreur, Omar2, dat jij je hier - Boutros had gelijk - defineutief te kakken zet als ene homofobe, onbelezen, perfide nitwit. u. |
![]() |
#7 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie >> van >> het bruine tuig alhier... >> Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide >> seksuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... >> > > Welhaast onvergeeflijke denkfout: ErnstR's seksuele voorkeur (die compleet > oorbaar was/is) heeft *niets* te maken met zijn onvergeeflijke fascistoïde > bruinhemdengedrag, dat de weg baande voor het nazigeboefte,- waardoor > hijzelf geëlimineerd werd. > Ik vrees en betreur, Omar2, dat jij je hier - Boutros had gelijk - > defineutief te kakken zet als ene homofobe, onbelezen, perfide nitwit. Jij hebt Omar NoBody - zoals Boutros dat zo sierlijk heeft omschreven - eindelijk door, en dat siert je, tesaam met de uppercut op zijn glazen kinnebakken. Later zal ik zijn bedoeling en opzet, onder voorbehoud van feiten en gedrag, kenbaar maken. Patience - niet het kaartspel - is een mooie gave. Mag ik hem nu, de ring uitdragen? -- Joske |
![]() |
#8 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Jij hebt Omar NoBody - zoals Boutros dat zo sierlijk heeft omschreven - > eindelijk door, en dat siert je, tesaam met de uppercut op > zijn glazen kinnebakken. > Later zal ik zijn bedoeling en opzet, onder voorbehoud van feiten en > gedrag, kenbaar maken. > Patience - niet het kaartspel - is een mooie gave. > Mag ik hem nu, de ring uitdragen? > > -- Laten we de monosyllabische mooiprater/schuinsmarcheerder nog ff respijt geven, Jos. Benieuwd welke stroop deze intrigant nog aan mijne 'pedagogische' baard zal smeren ;)) u. |
![]() |
#9 |
|
![]() On 9 apr, 23:44, "uncle" <[email protected]> wrote:
> "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > > > > > Jij hebt Omar NoBody - zoals Boutros dat zo sierlijk heeft omschreven - > > eindelijk door, en dat siert je, tesaam met de uppercut op > > zijn glazen kinnebakken. > > Later zal ik zijn bedoeling en opzet, onder voorbehoud van feiten en > > gedrag, kenbaar maken. > > Patience - niet het kaartspel - is een mooie gave. > > Mag ik hem nu, de ring uitdragen? > > > -- > > Laten we de monosyllabische mooiprater/schuinsmarcheerder nog ff respijt > geven, Jos. > Benieuwd welke stroop deze intrigant nog aan mijne 'pedagogische' baard zal > smeren ;)) > u. Ghingiz ,5000 000 Duitse Turken kun je niet als onbestaande beschouwen (uiteraard tellen hun stemmen mee ,en Turken zijn de laatste decennia zeer bewust omgegaan met hun stemmen ,dankzij een goede organisatie van Turkse Verenigingen weten we precies waar onze stemmen nartoe moeten) Gisteren nog heeft TRT de Turken opgeroepen voor te gaan stemmen in Belgie . Dus mijn beste ,hoe je het draait of keert wij beinvloeden de Europese verkiezingen. |
![]() |
#10 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> > >> Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie > >> van > >> het bruine tuig alhier... > >> Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide > >> seksuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... > >> > > > > Welhaast onvergeeflijke denkfout: ErnstR's seksuele voorkeur (die compleet > > oorbaar was/is) heeft *niets* te maken met zijn onvergeeflijke fascistoïde > > bruinhemdengedrag, dat de weg baande voor het nazigeboefte,- waardoor > > hijzelf geëlimineerd werd. > > Ik vrees en betreur, Omar2, dat jij je hier - Boutros had gelijk - > > defineutief te kakken zet als ene homofobe, onbelezen, perfide nitwit. > > > Jij hebt Omar NoBody - zoals Boutros dat zo sierlijk heeft omschreven - > eindelijk door, en dat siert je, tesaam met de uppercut op > zijn glazen kinnebakken. > Later zal ik zijn bedoeling en opzet, onder voorbehoud van feiten en > gedrag, kenbaar maken. Owww... Jooooskkeeeee.... zijn bedoeling en opzet..... wwwwaaaauuuwwwww.....en dan nog onder voorbehoud van feiten en gedrag.... Jesus Christ..... Moar JoSSke toch.....ik kan bijna niet wachten mijn 'kind'... Of is het KKKind? KKKletskopKKKind???? ;-)))) > Patience - niet het kaartspel - is een mooie gave. > Mag ik hem nu, de ring uitdragen? Waarom buiten je rol gaan? Hou jij je maar bezig met de bordjes die de volgende ronde aanduiden. Smile et tais-toi! |
![]() |
#11 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Mon, 09 > Apr 2007 20:07:49 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > >"uncle" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > >> news:[email protected]... > >> >> > >> >> 5x per dag hoofd tegen de grond richting Mekka en aars omhoog. > >> > >> > Wat?? Ik zeg niets!! > >> > > >> > >> Kan ik inkomen: als Ghingis' aarsch even ongewassen is als zijn Neerlands, > >> staan er ons nog barre ultrarechtse Vlaemsche tijden te wachten. > >> u. > > > >Uncle, ik begin me toch ernstige vragen te stellen bij de anale fixatie van > >het bruine tuig alhier... > >Doet me onwillekeurig denken aan de eertijdse SA, met name de perfide > >sexuele voorkeuren van ene Rohm, Ernst.... > > > >Omar > > > O maar, Röhm werd vermoordn hoor! *zucht* Omar |
![]() |
#12 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Jij hebt Omar NoBody - zoals Boutros dat zo sierlijk heeft omschreven - > > eindelijk door, en dat siert je, tesaam met de uppercut op > > zijn glazen kinnebakken. > > Later zal ik zijn bedoeling en opzet, onder voorbehoud van feiten en > > gedrag, kenbaar maken. > > Patience - niet het kaartspel - is een mooie gave. > > Mag ik hem nu, de ring uitdragen? > > > > -- > > Laten we de monosyllabische mooiprater/schuinsmarcheerder nog ff respijt > geven, Jos. > Benieuwd welke stroop deze intrigant nog aan mijne 'pedagogische' baard zal > smeren ;)) > u. Et tu Brute? Omar |