![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met
huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt ie stress. Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. 6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. |
![]() |
#2 |
|
![]() Sán Nicolás schreef:
> Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met > huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als > die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt > ie stress. > > Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere > blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. > 6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. > Holleeder heeft mensen bedreigt maar verder niets gedaan. Het is erg dom om hem nu te veroordelen. Je zou als eerste gaan roepen dat er iets mis is met de rechtstaat terwijl hij vrijgesproken kan worden. Hij kan ook veroordeeld worden met aftrek van voorarrest waardoor hij ook met onmiddelijke ingang vrijkomt. In beide gevallen komt hij vrij. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Sán Nicolás" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met > huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als > die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt > ie stress. > > Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere > blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. > 6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. > Komt het niet bij je op dat ook Holleeder een mens is, die dus ziek kan worden. Wat mij verontrust is het feit dat een ieder mee doet met deze mediacircus. Holleeder wordt berecht, en het is uitgesteld wegens zijn gezondheid. So What? |
![]() |
#4 |
|
![]() Sán Nicolás tikte:
> Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met > huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als > die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt > ie stress. Dat ie het in zijn broek doet, heb ik niet gehoord. Zoals je weet, heeft een crimineel nu eenmaal een verhoogd risico dat zijn hartklep gaat lekken. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Sán Nicolás" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ups.com... > Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met > huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als > die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt > ie stress. > > Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere > blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. > 6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. > Zeg eens sinterklaas, ons tot op 't bot corrupte OM ziet geen kans Dhr Holleder voor te leiden met de aanklacht moord, dus waar jij dit vandaan haalt? De andere aantijgingen gaat het OM aannemelijk maken bij de gejurkte collega's met dik ( van belastingeld ) betaalde anonieme getuigen en uitgezochte gedeeltes van verklaringen van een dode vermeende onroerend goed crimineel. |
![]() |
#6 |
|
![]() Franneke formuleerde de vraag :
> Sán Nicolás tikte: > >> Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met >> huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als >> die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt >> ie stress. > > Dat ie het in zijn broek doet, heb ik niet gehoord. > Zoals je weet, heeft een crimineel nu eenmaal een verhoogd risico dat zijn > hartklep gaat lekken. Da's wat. Of mede-criminelen lekken, of hartkleppen gaan lekken... -- "Aan cijfers heb ik niets, feiten wil ik zien..." |
![]() |
#7 |
|
![]() "Meinique" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Sán Nicolás" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >> Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met >> huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als >> die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt >> ie stress. >> >> Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere >> blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. >> 6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. >> > > Komt het niet bij je op dat ook Holleeder een mens is, die dus ziek kan > worden. Wat mij verontrust is het feit dat een ieder mee doet met deze > mediacircus. Holleeder wordt berecht, en het is uitgesteld wegens zijn > gezondheid. So What? > Wat toevallig toch, net nu hij volop in de belangstelling staat. |
![]() |
#8 |
|
![]() On 10 Apr 2007 07:47:13 -0700, "Sán Nicolás" <[email protected]>
wrote: >Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met >huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als >die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt >ie stress. > >Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere >blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. >6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. En hij zit nou in het ziekenhuis; levensgevaarlijk. Je zou bijna zeggen dat dat niet goed kan gaan. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#9 |
|
![]() On 10 apr, 18:14, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 10 Apr 2007 07:47:13 -0700, "Sán Nicolás" <[email protected]> > wrote: > > >Wat een schijterd zeg, wat een afgang voor de grote liquidator, met > >huurmoordenaars nette zakemensen afpersen en laten vermoorden en als > >die dan voor de rechter komt, dan doet ie het in zijn broek en krijgt > >ie stress. > > >Mijn complimenten echter voor die onbekende advokaat, die die andere > >blufkikker Moskov toch wel even een poepje laat ruiken. > >6 maanden uitstel, ongehoord maar ongewenst. > > En hij zit nou in het ziekenhuis; levensgevaarlijk. Je zou bijna > zeggen dat dat niet goed kan gaan. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Oud wijf die er ook maar een eind op los leutert |