![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Stelling:
Criminelen zijn beter af als ze ziek zijn. Rijken ook. Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. (worden vrijwel onmiddellijk geholpen) Alles wat er tussenin zit is klootjesvolk voor de politiek en dit kabinet! |
![]() |
#2 |
|
![]() On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote:
>Stelling: > >Criminelen zijn beter af als ze ziek zijn. >Rijken ook. >Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. >(worden vrijwel onmiddellijk geholpen) > >Alles wat er tussenin zit is klootjesvolk voor de politiek en dit kabinet! > Wat Holleder heeft is levensbedreigend. Dan is van wachtlijsten geen sprake meer en zou een ieder onmiddellijk worden geholpen. Ook het klootjesvolk. Adiós, Cheche |
![]() |
#3 |
|
![]() "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: > >>Stelling: >> >>Criminelen zijn beter af als ze ziek zijn. >>Rijken ook. >>Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. >>(worden vrijwel onmiddellijk geholpen) >> >>Alles wat er tussenin zit is klootjesvolk voor de politiek en dit kabinet! >> > Wat Holleder heeft is levensbedreigend. Dan is van wachtlijsten geen > sprake meer en zou een ieder onmiddellijk worden geholpen. Ook het > klootjesvolk. > > Adiós, > > Cheche En wij (met z'n allen), klootjesvolk maar betalen voor: Zware bewaking. (laat hem toch lekker door zijn "eigen" kornuiten omgebracht worden) Uitstekende medische zorg, hij mag immers niet doodgaan want dan kan dat ""voortreffelijke"" O.M. het proces niet afmaken! Proceskosten. (Hoezoo pluk ze wetgeving!) etcetera, etcetera Ik heb een "klote" gevoel bij dit alles, en moest het even kwijt ik voel heel veel rechtsongelijkheid! De crimineel is altijd beter af. De burger is altijd de lul. |
![]() |
#4 |
|
![]() "jaja" <nowhere@[niet].nl>
> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: >> >>>Stelling: > Ik heb een "klote" gevoel bij dit alles, en moest het even kwijt ik voel heel veel > rechtsongelijkheid! > De crimineel is altijd beter af. De burger is altijd de lul. Dat is een verkeerd gevoel, laat je eens opsluiten dan weet je wat het is. wd |
![]() |
#5 |
|
![]() In: "wachtlijsten, holleeder en criminaliteit"; id:
<[email protected]> ; d.d.: Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200; "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: >Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. In het eerste geval betreft het een deel van de criminelen, namelijk de rijke criminelen, bijvoorbeeld itt de arme criminelen, en in het andere geval een deel van de rijken, namelijk de criminele rijken itt de 'nette' whatsoever (wat is het antoniem van crimineel?) rijken. Wat betreft Holleeder, hij is van huis uit een crimineel, thans dus een rijk geworden crimineel, en derhalve een rijke crimineel. Kind regards, ( ;-} http://MasterBob.Web-log.nl/ |
![]() |
#6 |
|
![]() "jaja" <nowhere@[niet].nl> schreef in bericht news:[email protected]... > Stelling: > > Criminelen zijn beter af als ze ziek zijn. > Rijken ook. > Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. > (worden vrijwel onmiddellijk geholpen) > > Alles wat er tussenin zit is klootjesvolk voor de politiek en dit kabinet! Als ik een hartoperatie moet ondergaan kom ik op de wachtlijst, Inderdaad, als crimineel ben je zo beschouwd beter af |
![]() |
#7 |
|
![]() "Webdroom" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > "jaja" <nowhere@[niet].nl> >> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: >>> >>>>Stelling: > >> Ik heb een "klote" gevoel bij dit alles, en moest het even kwijt ik voel >> heel veel rechtsongelijkheid! >> De crimineel is altijd beter af. De burger is altijd de lul. > > Dat is een verkeerd gevoel, laat je eens opsluiten dan weet je wat het is. > > wd Geen behoeft aan. Eerst wat mensen afpersen.Wat drugshandeltjes hier en daar. Dan nog wat Horeca chanteren. beetje rommelen met crimineel geld in vastgoed. Op de valreep nog lastige "criminele" concurrenten (laten) uitmoorden. oh....oh...oh... wat heb ik een medelijden met die holleeder. Ze moesten hem in Thailand in een cel opsluiten hier zit hij in het paradijs! Natuurlijk vindt hij zichzelf onschuldig! De gevangenissen zitten vol met "onschuldige" mensen. |
![]() |
#8 |
|
![]() On Tue, 10 Apr 2007 23:06:50 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote:
> >"Webdroom" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> "jaja" <nowhere@[niet].nl> >>> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: >>>> >>>>>Stelling: >> >>> Ik heb een "klote" gevoel bij dit alles, en moest het even kwijt ik voel >>> heel veel rechtsongelijkheid! >>> De crimineel is altijd beter af. De burger is altijd de lul. >> >> Dat is een verkeerd gevoel, laat je eens opsluiten dan weet je wat het is. >> >> wd >Geen behoeft aan. >Eerst wat mensen afpersen.Wat drugshandeltjes hier en daar. >Dan nog wat Horeca chanteren. beetje rommelen met crimineel geld in >vastgoed. >Op de valreep nog lastige "criminele" concurrenten (laten) uitmoorden. >oh....oh...oh... wat heb ik een medelijden met die holleeder. Jij weet kennelijk meer dan de rest van het land. Hij is nog steeds niet veroordeeld. >Ze moesten hem in Thailand in een cel opsluiten hier zit hij in het >paradijs! Je hebt geen idee hoe een gevangenis (ook een Nederlandse) er uit ziet. Je weet duidelijk ook niet hoe het is opgesloten te zijn. >Natuurlijk vindt hij zichzelf onschuldig! De gevangenissen zitten vol met >"onschuldige" mensen. Dat laatste klopt. De bak zit vol met misdienaars. Adiós, Cheche |
![]() |
#9 |
|
![]() On Tue, 10 Apr 2007 22:59:57 +0200, "Willem van Zeijl"
<[email protected]> wrote: > >"jaja" <nowhere@[niet].nl> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> Stelling: >> >> Criminelen zijn beter af als ze ziek zijn. >> Rijken ook. >> Laat staan rijke criminelen, of is het criminele rijken. >> (worden vrijwel onmiddellijk geholpen) >> >> Alles wat er tussenin zit is klootjesvolk voor de politiek en dit kabinet! > >Als ik een hartoperatie moet ondergaan kom ik op de wachtlijst, >Inderdaad, als crimineel ben je zo beschouwd beter af > Niet te snel oordelen. Ook jij komt niet op een wachtlijst als je hartkwaal levensbedreigend is. Dat is bij Holleder het geval. Adiós, Cheche |
![]() |
#10 |
|
![]() "jaja" <nowhere@[niet].nl>
> > "Webdroom" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> "jaja" <nowhere@[niet].nl> >>> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Tue, 10 Apr 2007 21:26:34 +0200, "jaja" <nowhere@[niet].nl> wrote: >>>> >>>>>Stelling: >> >>> Ik heb een "klote" gevoel bij dit alles, en moest het even kwijt ik voel heel veel >>> rechtsongelijkheid! >>> De crimineel is altijd beter af. De burger is altijd de lul. >> >> Dat is een verkeerd gevoel, laat je eens opsluiten dan weet je wat het is. >> >> wd > Geen behoeft aan. > Eerst wat mensen afpersen.Wat drugshandeltjes hier en daar. > Dan nog wat Horeca chanteren. beetje rommelen met crimineel geld in vastgoed. > Op de valreep nog lastige "criminele" concurrenten (laten) uitmoorden. > oh....oh...oh... wat heb ik een medelijden met die holleeder. > Ze moesten hem in Thailand in een cel opsluiten hier zit hij in het paradijs! > Natuurlijk vindt hij zichzelf onschuldig! De gevangenissen zitten vol met "onschuldige" mensen. Je kan beter bij de Story beginnen. Hou je aan de feiten. Of lees hier wat rond http www peterrdevries nl wd |