![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON/
DIEVEN STELEN KOPEREN NAAMBORD WALLY *************************************** De Vlaamse zanger Eddy Wally is het slachtoffer geworden van een diefstal. Dieven gingen aan de haal met het koperen naambord op de gevel van zijn huis in Zelzate. "Wellicht waren het geen souvenirjagers want naast het naambord zijn ook potten en planten uit onze voortuin gestolen", zegt Mariette, de vrouw van Eddy Wally, in Het Nieuwsblad. Eddy Wally was niet thuis op het ogen- blik van de feiten. De 74-jarige zanger is in de Verenigde Staten om er nieuwe showkleren te kopen. Op 12 juli mag Eddy Wally 75 kaarsjes uitblazen. ________________________________________________ Ook deze vorm van diefstallen blijf ik veroordelen Hebben we echt niet wat meer Debie-tjes nodig om de plaag van diefstallen in te dijken?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 8 april 2007 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() We moeten een VZW oprichten om Eddy te steunen. Eddy is een Vlaamse icoon die een standbeeld in het goud verdient. Wat hij voor de Vlaamse muziek heeft gedaan is ongeevenaart en historisch belangerijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit dat kan ik juist de omgekeerde conclusie trekken hoor, bloempotten van eddy wally op de zwarte markt...Lijkt mij eigenlijk hoe belachelijk het ook mag klinken veel realistischer dan gewoon bloempotten, ja bloempotten stelen gewoon voor het geld!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Een hoogtepunt van de wansmaak ja. Willime Vermandere, Jan De Wilde, Kadril, Urban Trad, Rosita Tahon, Paul Rans, Wouter van de Abeel, maar toch niet Eddy Wally. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeggen dat jij in die werkgroep armoede zat/zit ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss kan Duveltje1632 eens informeren of Tom Barman dit jaar nog een dag vrij heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() en ik stond in die werkgroep, remember?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 april 2007 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() """" deze uitlating kwam van U""""""""" O God. Een hoogtepunt van de wansmaak ja. Willime Vermandere, Jan De Wilde, Kadril, Urban Trad, Rosita Tahon, Paul Rans, Wouter van de Abeel, maar toch niet Eddy Wally. *kuch* Ja wat,ik stel U deze vraag !
![]() |
#11 |
|
![]() ik zie geen vraag van jou.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde alleen vast dat je neerbuigend naar mijn vriend Eddy Wally keek,terwijl hij een toonbeeld is van de Vlaamse muziek
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Laat ze maar lachen met Eddy Wally, ondertussen zingen ze wel mee met zijn liedjes.
Zelfs voor de landbouw is Eddy een monument, overal waar hij komt is er een explosie van de groentehandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik blijf erbij, Eddy wordt miskent in Vlaanderen. Zelfs een Laura Lynn of Ossebolle O kan er niet aan typen.
Eddy is de Keizer van het vlaamse Volkse Lied. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Hier de topper van de West-Vlaamsche topper:
ik spring uit 'n vliegmachien Ik spring uit 'n vliegmachien Alleen maar om jou te zien Om jou te behagen, durf ik alles wagen En zweef ik het luchtruim door Dan hoor ik het engelenkoor Dat zingt heel spontaan Laat Eddy maar gaan Die komt heus wel aan M'n schat woont ver van mij vandaan Veel verder nog dan Londen Maar om er snel naar toe te gaan Heb ik nu wat gevonden Ik had een vliegtuigje mee En spring dan gewoon naar benee Ik spring uit 'n vliegmachien Alleen maar om jou te zien Om jou te behagen, durf ik alles wagen En zweef ik het luchtruim door Dan hoor ik het engelenkoor Dat zingt heel spontaan Laat Eddy maar gaan Die komt heus wel aan En breekt voor ons de trouwdag aan U mag me echt geloven Dan zullen we met een vliegtuig gaan En daarin trouw beloven Daarna springen wij naar benee En zingen dan blij met z'n twee Ik spring uit 'n vliegmachien Alleen maar om jou te zien Om jou te behagen, durf ik alles wagen En zweef ik het luchtruim door Dan hoor ik het engelenkoor Dat zingt heel spontaan Laat Eddy maar gaan Die komt heus wel aan Ik spring uit 'n vliegmachien Alleen maar om jou te zien Om jou te behagen, durf ik alles wagen En zweef ik het luchtruim door Dan hoor ik het engelenkoor Dat zingt heel spontaan Laat Eddy maar gaan Die komt heus wel aan Dat zingt heel spontaan Laat Eddy maar gaan Die komt heus wel aan Spijtig dat hij nooit woord gehouden heeft... Laatst gewijzigd door Chipie : 9 april 2007 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is een wel degelijk maatschappelijk probleem !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |