Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2007, 22:17   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard Capituleert Le Pen voor de moslims....?

http://www.brusselsjournal.com/node/2043

En dat terwijl zijn millitanten voortdurend worden aangevallen en geprovoceerd door moslimjongeren.

het zal zijn dat ze zo frans zijn die moslimjongeren dat ze de franse president bespuwen en bij een voetbalmatch Frankrijk-algerije massal de fransen uitfluiten en supporteren voor algerije. Van waar ze ook komen.

mijn eerste slechte ervaring met de multicul was toen ik als 10 a 11 jarige naar de voetbalmatch belgie-gambia( of zambia whatever, het was de nieuwe ploeg van dat afrikaanse land na vliegtuigcrash) op de OUDE heyzel ging zien. En het was gratis met sportdienst van onze gemeente( anders komen er toch geen belgen zien ).

En er waren uiteraad ookd e nodige allochtonen mee met onze bus. Wel wij werden als 10- jarigen bespuwt en fysiek bedreigt door allochtonen van onze gemeente ENKEL en ALLEEN omdat we voor belgie durfden supporteren. Zij supporterden voor gambia( of zambia).

Het werd 7-0 voor belgie. Maar het was een ervaring die ik nooit vergeten ben. Niet dat ik toen al bewust was van politiek . Maar dat de multicul end e linkse praatjes in de realiteit gewoon niet klopten en de multicul eigenlijk multicrimineel is werd me dan en ook later herhaaldelijk duidelijk.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 06:37   #2
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Hij gaat efectief de slechte weg op.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 08:29   #3
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

The Brussels Journal, een vergaarbak voor zionistisch uitschot . Ze kunnen het gewoon niet hebben dat Le Pen integenstelling tot vele rechtsen in Europa, geen schoothondje wil zijn van de anglo-saksische schurkenstaten en geen supporter is van dat Zionstaatje in het Midden-Oosten die de rechten van de Palestijnse burger zwaar schendt.

OK, Le Pen is misschien wel eerder staatsnationalistisch en geeft niet veel om de culturele identiteit van bijvoorbeeld Frans Vlaanderen of Corsica, maar op andere vlakken scoort Le Pen dan weer beduidend beter dan Vlaams Belang. Bijvoorbeeld op het vlak van internationale politiek. Le Pen verdedigd tenminste consequent de belangen van het eigen volk en gaat niet plat op de buik voor de zionisten.

En moest dat artikeltje in die ziongazet waar zijn (waar ik eerlijk gezegd durf aan twijfelen), dan vind ik wel dat een harde aanpak van die voorsteden noodzakelijk is, zonder onderscheid te maken tussen vreemdelingen. Een remigratiebeleid van vreemdelingen dient altijd het doel te zijn. Let wel een duurzaam remigratiebeleid kan alleen maar tot stand komen mits een goede samenwerking met de landen van herkomst, dus ook met de Islamitische landen.

Het zionistje Sarkozy doet nu wel straffe uitspraken, maar we zullen eens zien wat de praktijk zal brengen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 april 2007 om 08:52.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 08:47   #4
Ambiorix

Standaard

Hoewel ik nooit op Le Pen zou stemmen wegens zijn centralistisch en staatsnationalistisch discours; hij speelt het véel slimmer dan de zionist Sarkozy
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 09:38   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Hij gaat efectief de slechte weg op.
Zou het niet kunnen dat een aanzienlijk deel van zijn kiespubliek,bvb de grote populatie Algerijnen die niet ginds gebleven zijn maar naar Frankrijk gevlucht zijn wegens de onafhankelijkheid,eigenlijk akkoord zijn met zijn discours van recht,orde en de macht van de republiek boven alles!Laat ons nooit vergeten wie de allergrootste slachtoffers zijn van de instorting van orde,netheid en samenleving in verschillende grote Franse steden...

Het gaat in die optiek niet over Christen of Moslim zijn,het gaat over weigeren toe te geven aan rapaille,en niet aanvaarden dat de republiek verder beledigd,beschimpt en kapot-geprofiteerd wordt.,door wie dan ook......

Hoewel, ik persoonlijk ben eerder Sarkozy-gezind ...,het is me,om te beginnen,al moeilijk uit te leggen waarom een 70+-er uberhaupt nog macht zou moeten krijgen

Frankrijk moet zich eigenlijk voorbereiden voor een "Nieuwe republiek",gezien ook de vele wijzigingen in de bevolking.En een Sarkozy kan eerst nog een paar steentjes in het troittoir weer op orde leggen voor een nieuwe generatie politici over neemt

Laatst gewijzigd door kelt : 15 april 2007 om 09:40.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 12:19   #6
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Hoewel ik nooit op Le Pen zou stemmen wegens zijn centralistisch en staatsnationalistisch discours; hij speelt het véel slimmer dan de zionist Sarkozy
Een niet-jood kan nooit zionist zijn.Gij zijt geobsedeerd.Het anti-Israël en anti-vs complex.
Oud 15 april 2007, 12:22   #7
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Zou het niet kunnen dat een aanzienlijk deel van zijn kiespubliek,bvb de grote populatie Algerijnen die niet ginds gebleven zijn maar naar Frankrijk gevlucht zijn wegens de onafhankelijkheid,eigenlijk akkoord zijn met zijn discours van recht,orde en de macht van de republiek boven alles!Laat ons nooit vergeten wie de allergrootste slachtoffers zijn van de instorting van orde,netheid en samenleving in verschillende grote Franse steden...

Het gaat in die optiek niet over Christen of Moslim zijn,het gaat over weigeren toe te geven aan rapaille,en niet aanvaarden dat de republiek verder beledigd,beschimpt en kapot-geprofiteerd wordt.,door wie dan ook......

Hoewel, ik persoonlijk ben eerder Sarkozy-gezind ...,het is me,om te beginnen,al moeilijk uit te leggen waarom een 70+-er uberhaupt nog macht zou moeten krijgen

Frankrijk moet zich eigenlijk voorbereiden voor een "Nieuwe republiek",gezien ook de vele wijzigingen in de bevolking.En een Sarkozy kan eerst nog een paar steentjes in het troittoir weer op orde leggen voor een nieuwe generatie politici over neemt
Als allochtonen zo masochistisch zijn voor Le Pen te kiezen dan mag dat daarom nog geen reden zijn om daarmee in het discours rekening te houden.
Oud 15 april 2007, 13:08   #8
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Mr. Le Pen told the Muslim youths in the suburbs: “You are the branches of the French tree. You are as French as can be."

Als dit waar is, daalt hij sterk in mijn achting. Ik neem aan dat dit enkel een verkiezingstrucje is, maar consequentie staat blijkbaar niet meer hoog op het waardenlijstje van deze man.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 13:57   #9
Dycore
Banneling

Standaard

Als Le Pen verstandig is dan zou hij in duidelijke taal de bevolking verenigen en verder immigratie verhinderen zodat alle aanwezigen kunnen samensmelten tot een geheel. De voortdurende immigratie moet even stoppen om de integratie een kans te geven. Anders wordt immigratie infiltratie. Even orde op zaken zetten. Het is nu of nooit. Anders zou het wel eens te laat kunnen zijn voor een dergelijke ingreep.

Laatst gewijzigd door Dycore : 15 april 2007 om 13:58.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 17:53   #10
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De voortdurende immigratie moet even stoppen om de integratie een kans te geven. Anders wordt immigratie infiltratie. Even orde op zaken zetten. Het is nu of nooit. Anders zou het wel eens te laat kunnen zijn voor een dergelijke ingreep.
De demografische realiteit is zo dat er gewoon al veel teveel moslims zijn in frankrijk.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 18:32   #11
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Capituleert Le Pen voor de moslims....?
Ach Hitler zwichtte toch ook voor de Joden? En toch is hij erin geslaagd hun populatie drastisch in te perken.

Niet te snel panikeren dus.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be