![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... maar was voordien eerst nog eventjes lid van de Hitlerjugend.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik verjaar ook op 16 april, maar ben wel iets minder dement om te weten dat het morgen pas feest is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() waarom moeten de hoeders van het ware geloof eigenlijk altijd zo oud zijn?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Net zoals het gros van de jongeren destijds, dus wat is uw punt?
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach ik verjaar ook morgen, ik wens hem een gelukkige verjaardag en word 18!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een enorme proficiat aan onze paus. Zijn pontificaat wordt gesmaakt door velen: hij is zowel rechtlijnig als voorzichtig, zijn oecumenische stappen met de oosterse Orthodoxe Kerk wordt met enthousiasme onthaald.
Hij is een zeer wijze paus, hopelijk blijft hij nog een hele tijd aan. <Viva il papa>
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Nee feiten, de Hitlerjugend had aan het begin van de oorlog 8 miljoen leden en aangezien er toendertijd maar zo'n 9 miljoen jongeren in Duitsland waren, was het gros van de jongeren lid van de Hitlerjugend.
Dus nog een keer: Wat is uw punt?
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Net zoals ieder seminarielid tijdens de jaren '40 daarbij moest gaan.. Maar dat historische feit 'vergeet' u natuurlijk eventjes.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 15 april 2007 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij kreeg persoonlijk een grote hekel aan de nazi's toen ze zijn neefje (met het Syndroom van Down) vermoordden heeft hij, net als zijn vader (die vond dat het nazisme incompatibel was met het katholiek geloof), zich gekeerd tegen het verfoeilijke regime. Weliswaar stond hij op geen barricades en zat hij niet in een verzet.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 15 april 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Alsjeblieft, Raf. Volgend argument, graag?
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() In ieder geval hartelijke gelukwensen aan de Paus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Het was zelfs nog iets erger:
http://de.wikipedia.org/wiki/Hitler-...#1933_bis_1939 en dan een klein stukje naar beneden scrollen
![]() |