![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jurgen Verstrepen, de prominente lijstduwer van het VB op de Antwerpse
lijst, heeft zopas aangekondigd dat hij met sommige andere mandatarissen van de partij, een drukgroep heeft opgericht om het programma van het VB en om sommige grondbeginselen te veranderen. De drukgroep wordt aangekondigd onder de naam "FLANDERS FUTURE". Hierdoor wordt eens te meer duidelijk gemaakt dat JV het grondbeginsel van het VB over het Nederlands en het indijken van de nefaste invloed van het Engels op onze moedertaal niet erkent. De leden van het VB die dat wel doen noemt hij "enggeestige oelewappers". Hij heeft ook al meerdere keren verkondigd dat hij het homohuwelijk steunt en dat abortus mag. Ook wil hij het VB ombuigen tot een radicale liberale partij. De zelfverklaarde "champion of free speech" heeft mij van zijn webwerf verbannen door mij op zijn spamlijst te zetten zodat ik mijn mening via zijn webwerf niet meer kan uiten. Uiterst linkse kerels zijn daar echter zeer welkom. Ik heb als lid dikwijls geprotesteerd bij het partijbestuur en de partijraad over het niet-aanvaarden van het programma en de grondbeginselen door een VB-parlementslid. Zonder resultaat echter en er wordt verder gegaan met het promoveren van de niet-nationalistische Verstrepen binnen het VB. Ik ben nu vastbesloten om de eerste keer sinds het ontstaan van het VB mijn stem te weerhouden en blanco te stemmen. Vrienden enfamilieleden zullen mij hierin trouw volgen. Ik doe dan ook een dringende oproep aan alle VB-leden die het grondbeginsel over het Nederlands ondersteunen en het programma sedert het ontstaan ven de partij in 1977 (VNP en VB) over de ethische vraagstukken om hun protest bij het parijbestuur via hun afdelingen of rechtstreeks bekend te maken. De campagne voor de vrijwaring van het VB-programma is begonnen! Van de VERSTREPENboer geen eieren. Graag zien wij ook dat de andere mandatarissen die zijn drukgroep genegen zijn en aan de basis liggen van deze vreemde "Flanders Future" zich bekend zouden stellen. Ik kan nu reeds aanduiden dat Gerolf Annemans er waarschijnlijk bij is omdat hijzelf Jurgen Verstrepen als lijstduwer gevraagd heeft. Allemaal in de geest van de beginselen van Karel Dillen stichter en erevoorzitter van het Vlaams Belang. Patrik FAVEERE Stichterslid VNP en VB |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar heeft hij dat aangekondigd? waar kunnen we de bevestiging van dit lezen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op zijn webwerf. www.jurgenverstrepen.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch geen 1 april-grap?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verstrepen beginselen
![]() ----------------------- So?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 april 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet maar dat is uiteraard pure speculatie doet Verstrepen wat ie doet met zegen van het Vlaams Belang om stemmen van Dedecker af te snoepen/behouden. Een partij als de SP.a is er ook voor gekend dat ze van tijd tot tijd doelbewust mensen een ander geluid laten hoor alleen maar om bepaalde flanken te dekken.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 april 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nog meer oppervlakkige algemeenheden? Door mij te verbannen als SPAM op zijn webwerf bewijst hij dat zijn zogenaamde "free speech" alleen geldt als het in zijn voordeel is Een man met vele gezichten zoals de meeste politiekers. TRouwens eerst bij de VLD geprobeerd! Daar afgewezen en een mandaat kado gekregen. Daarna spuwen op de militanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als er een negatieve reactie van het partijbestuur komt zal JV de
hele zaak wel afdoen als een Aprilgrap. Maar JV heeft vroeger al gezegd dat hij het programma vanhet VB wil ombuigen. Een lepe zet om zo iets aan te kondigen op 1 April. Komend van JV vind ik die drukgroep niet zo grappig. Wat wel grappig kan zijn dat het alleen maar denkbeeldige mandatarissen zijn die hem steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer zien we eens de solidaristische garde in de aanval gaan tegen donkerblauwe Verstrepen of Morel?
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 april 2007 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Verstrepen was er al over bezig in de forumsessies. Dit initiatief ruikt naar verraad. Een keiharde aanpak is op zijn plaats. Alleszins steun ik Patrik zijn initiatief volledig. Wat mij betreft mag het wel nog verder gaan.
Met nationaal solidaristische groet Max |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Verstrepen is reeds bezig met zijn verraad lang voor 1 april hoor. Lees eens de forumsessies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Verstrepen is duidelijk geen goeie zaak voor het vb.
Ik hou niet van zijn manier van doen.Het is een onruststoker en zou goed thuis horen bij JM. Dat'em voor abortus en homohuwelijk is is zijn mening en mag dat van mij gerust vooruit komen maar om de partij te willen gaan opdringen deze zaken ook goed te keuren;forget it,over mijn doodlijk en dat zal sowieso toch niet lukken en maar goed ook. Voor abortus;hoe dom kan je zijn om zoiets toe te laten? Het is ondertussen ook bewezen dat ik mijn gelijk gekregen heb toen ik zegde;dan kijken ze er minder naar en boenken ze der maar op los vooral wat jongeren betreft en ochja,geen enkel probleem he,de abortuskliniek is er nog,probleem opgelost.ts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het VB slim is gooit ze Verstrepen buiten,hij gaat er een zootje van maken en hij 'past' er mijns inziens gewoon niet in.
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 2 april 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Die JV overdrijft nu echt wel. Hij mag z'n eigen (rare) ideeën hebben maar daarom moet de partij zich naar niet naar schikken. Ik begin soms echt te vrezen voor een Volksunie-scenario.
Laatst gewijzigd door C.C. : 2 april 2007 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Een partij moet veranderen om te overleven. De VU bleef in weze federalistisch, en ze stierf een stille dood. Het is gezond om een partij van binnenuit te veranderen, ipv te versplinteren.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De verandering zal eventueel naar een versplintering leiden. Als wij regelrechte aanvallen op onze moedertaal zo maar moeten aanvaarden van een VB-parlementslid en hij daarin nog gesteund wordt door een van de grote manitoes zoals Gerolf Annemans dan is het al ver gekomen. Als het moet herbeginnen wij met een zuiver nationalistische partij. En waar staat het VB dan? Waar de VU stond in 1973 en 1977!!!!! Een partij zonder militanten! |
|
![]() |
![]() |