![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Bron: ANP
"Marokkaan maakt Hollandse kaas STOLWIJK - Aan het illustere rijtje Beemster, Gouda en Maasland kan dit najaar het Marokkaanse stadje Jerada worden toegevoegd. In september gaan de eerste kazen over de toonbank van een nieuwe kaasmakerij. Dat liet de stichting Human Force, die het project heeft opgezet, maandag weten. Bedrijfsleider Montassir Menouar heeft zijn opleiding in Nederland gevolgd, op een kaasboerderij in Stolwijk (Zuid-Holland). Het project is bedoeld om de werkgelegenheid in het Noordoosten van het land te vergroten. Donderdag neemt Menouar in het bijzijn van de ambassadeur van Marokko afscheid van zijn leermeesters in het kaasvak." Mooi, kunnen wij Nederlanders nog mensen vinden als opvolgers op onze kaasboerderijen. Halal en Hollands: prachtiger kan niet. Ook de term Kaaskop wordt daardoor verruimd. Èn, we kunnen onze achterbuurten voortaan kwijt in de polder.
België is een synoniem voor Groot-Wallonië Laatst gewijzigd door Supervlaming : 16 april 2007 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar ik arbeid, verkopen ze "Belgische-tomaten" afkomstig uit Spanje.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in Denemarken maken ze met ons geld fetakaas uit Turkije.
Zou er één of ander internationaal uitwisselingsproject bezig zijn?
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vraag me af wat de turken dan maken...
![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dat ongeveer 6 miljoen Vlamingen minstens één keer maand Aziatisch eten. Ze hebben zelfs een wokje gekocht en kopen tonnen Thaise curry om noedels in te bakken. Aziaten hebben daar geen probleem mee. Zelfs niet met Jeannine Van Brabant die een week geleden haar hip Thais restaurant opende in... Thailand!
Tja, het multiculturalisme is nu net een zaak van meer smaken, meer diversiteit, meer plezier, meer genot, meer geluk. Als ge daar last van ondervindt is dat eigenlijk uw probleem. Daar zijn denk ik zelfs pillen tegen (heeft dat niet met serotonine-niveaus in het brein te maken?) ![]() Laatst gewijzigd door C2C : 16 april 2007 om 23:10. |
![]() |
![]() |