![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Open Vld start als eerste Vlaamse partij een internetplatform waarop de kandidaten voor de verkiezingen van 10 juni hun eigen filmpjes kunnen posten: www.opentube.be. "Noem het onze eigen YouTube", zegt voorzitter Bart Somers.
Voorlopig zijn op de site vooral toespraken van Somers en premier Verhofstadt te zien, maar het is de bedoeling dat er ook luchtigere filmpjes op gepost worden. "Het wordt een mix van ernstig en ludiek, een middel om campagne te voeren. Kandidaten kunnen erop tonen wie ze zijn, waar ze voor staan en wat ze doen in de aanloop naar 10 juni", aldus nog Somers. (belga/dm) http://www.opentube.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jeej?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Na enkele filmpjes te hebben gezien kom ik tot de conclusie dat de Open VLD vindt dat Belgie het aards paradijs is, de propaganda en navelstaarderij is echt genant vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zal men na 10 juni ook iets durven uploaden? Een verhofstadt die een lege zaal staat uit te kuisen terwijl op TV de tegenstanders hun overwinning aan het vieren zijn, lijkt me niet echt propagandamateriaal.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch geen nieuws? OpenTube bestaat al meer dan een maand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik las het vandaag in de Morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() is precies ne cabaret
of geert hoste show ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed dat we hetzelfde pad volgen als onze zusterpartij in het zuiden van het land.
|
![]() |
![]() |