![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie is jouw celebrity love match?
![]() De mijne blijkt Kirsten Dunst te zijn, waar ik volledig mee akkoord ga. Heeft iemand haar nummer toevallig. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De mijne Nicole kidman.
![]() Your next closest matches were: Glenn Close Mia Hamm Ashley Judd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Vorenus : 24 april 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit weten we ook weeral
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk, ik zit opgezadeld met Kevin Spacey
![]() Your next closest matches were: * Sean Penn * Mel Gibson * Bruce Springsteen ik moet me blijkbaar ne bejaarden gaan zoeken ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 24 april 2007 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Your Celebrity Match is: Johnny Depp
Johnny Depp Born: June 9, 1963 Actor Johnny Depp is famous for his roles in Edward Scissorhands, Sleepy Hollow, and Nick of Time. Your next closest matches were: Samuel L. Jackson John Travolta Dave Matthews |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Kirsten Dunst en Winona Ryder
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Winona Ryder According to our test, you would be a perfect match for Winona Ryder. Born: October 29, 1971 Winona was chosen by "People" magazine as one of the 50 Most Beautiful People in the World in 1997. She is known for roles in Edward Scissorhands, Beetlejuice, and Reality Bites. She also executive produced "Girl, Interrupted." Your next closest matches were: * Natalie Portman * Angelina Jolie * Kirsten Dunst ---------- Ik ga wel mijn huisraad in het oog mogen houden, dan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 april 2007 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Your Celebrity Match is: Mel Gibson
![]() Mel Gibson Born: January 3, 1956 Actor Mel Gibson is famous for his roles in Lethal Weapon, Braveheart, Ransom, and The Patriot. Your next closest matches were: Kevin Spacey Sean Penn Bruce Springsteen
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() bij mij is het Angelina Jolie gevolgd door Nicole Kidman, de mannentest heb ik niet gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() kirsten durst was het maar waar : pom : Laatst gewijzigd door skaldis : 24 april 2007 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En ik krijg een oude doos van 50 jaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff.... ik wou DENZEL WASHINGTON HEBBE!!!!
Blijkt dat ik enkel het kleurtje te pakken kreeg. Your Celebrity Match is: Morgan Freeman -------------------------------------------------------------------------------- Morgan Freeman ![]() -------------------------------------------------------------------------------- Born: June 1, 1937 Actor Morgan Freeman is famous for his roles in Shawshank Redemption, Glory, Outbreak, and Hard Rain. Your next closest matches were: Harrison Ford Tommy Lee Jones Bruce Springsteen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2007 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 april 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Winona Ryder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |