![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari "Ooit was hij een van de sterkhouders binnen de VU. Hij was zelfs tot driemaal toe lid van de regering. De laatste maal kwam er een abrupt einde aan door een bezoek aan Sint-Maartensfonds. Na het uiteenvallen van de partij vond hij politiek onderdak |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Minister Flahaut wil de Brigade Para-Commando afschaffen en de verschillende para-battaljons onderbrengen onder de gewone militaire staven.
De para's (en ikzelf) zijn daar resoluut tegen omdat de unieke para-spirit daarmee onherroepelijk verloren gaat. De kans is groot dat het elitekarakter van 'our countries finest' daarmee verloren gaat. Mijn vraag aan U: zou U deze beslissing willen tegenhouden of raakt het U niet? Zie ook volgend bericht: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat meneer Sauwens te weinig tijd heeft om onze vragen van antwoord te voorzien.
Ik dacht nochtans dat dit bericht vrij ernstig was. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() In reactie op uw Private Message, hier het krantenartikeltje van Stef Goris:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Gelezen...
Zoals beloofd zal ik je hier later definitief op antwoorden. Wat "te weinig tijd" betreft, het is deze week toevallig idd. erg hektisch, meer nog dan het altijd al is. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Persmededeling Daan Schalck, SPA:
Ik geloof dat ze bij de SPA helemaal de pedalen kwijt zijn! Citaat:
|
|
![]() |