![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Vreemdeling
|
![]() Zat ik afgelopen Dinsdag 24 April/Grasmaand weer even bij mijn diverse Nieuwsstromen te kijken naar nieuwe berichten, kwam ik de volgende aanhaling tegen :
Citaat:
Verder blijkt Lantos een holocaust overlevende te zijn. Ik denk dat Lantos wel ruimschoots bekend is met de anti-joodse retoriek van de Jihadisten, of anders moet Lantos maar eens een kijkje nemen op MEMRI, die een uitgebreid archief heeft met vertalingen van uitzendingen en persberichten uit de Islamitische wereld. Overigens is Lantos wel erg optimistische te zijn over de positie van de Serven in deze nieuwe moslimstaat : Citaat:
Verder is Lantos nogal naïef over de positie van de Serven in een eventueel toekomstig onafhankelijk Kosovo zelf onder NAVO supervisie. Dat hadden we immers gezien met die anti-Servische rellen vorig jaar, toen alleen de Denen de Serven beschermden, terwijl de rest in de barakken bleef. Dus waarom is deze Jood en holocaustoverlevende zou positief over nog een knieval voor Jihadisten in Europa, immers hij zou als geen andere moeten kunnen beseffen wat deze knieval voor Jihadisten zou kunnen inhouden. Of is hij soms een Chamberlain die denkt vrede te kunnen kopen in ruil voor land. |
|||
![]() |
![]() |