![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De harde Sarkozy die alle illegalen buitenwil stelt 2 illegalen uit Mali tewerk om zijn presidentieel paleis te laten opknappen.
![]() ![]() Shock totale!! ![]() ![]() Schandalig gewoon!! http://news.google.fr/news?hl=fr&ie=...ncl=1176037688 Laatst gewijzigd door C2C : 15 juni 2007 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nu heeft hij schijnbaar al linkse trekjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Woehoe!! Stel je voor, Chipie gaat het begrip 'nuance' verkennen...
Sarkozy linkse trekken?? Wat een grap. Laatst gewijzigd door Starkan : 15 juni 2007 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij geeft ze tenminste werk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die link zo eens vluchtig gelezen.
Het gaat dus niet over zijn privé-eigendom, wel over (een van) zijn ambtswoning(en). In het een geval zou hij persoonlijk wel iets in de pap te brokken hebben, in het andere geval veronderstel ik dat het één van de ministeries die zich bezig houdt met gebouwen, en dus één van diens ambtenaren, die de zaken moet regelen. En dan nog kan het perfekt zijn, voor beide hipotesen, dat een kontrakt gesloten is met een aannemer, terwijl die aannemer achter de rug van zijn klanten dus illegalen aanneemt. Waarbij dan nog eens kan dat die aannemer om de tuin geleid is door de valse arbeidskaarten, waarvan toch sprake is. Wat mij verder opvalt: de politie doet daar kontrole. Zou Verafstoot of Di Pupo kontrole dulden in hun ambts- of andere woningen? Te horen aan de reakties van die gasten in Charleroi, wel duidelijk van niet. (één van hen wist zelfs het waar te maken om in de gazet te laten zetten dat die onderzoeksrechter niet demokratisch verkozen was, en hij wel). Ver van mij om president Zak-o-zie te verdedigen, maar het komt mij voor dat de konklusies van de draadopstarter en geestesgenoten een beetje te kort door de bocht zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het enige wat belangrijk is wat hij gaat uitvoeren. Tot nu toe nog niet veel van gemerkt wat normaal is gezien het nog te vroeg is.
Ben benieuwd of hij die superminister voor de Franse identiteit kan waarmaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand is illegaal, toch?
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, maar dat is het vraagstuk niet. Het vraagstuk hier is: 'Uitbuiten' én 'Opportunisme' én 'Kolonialisme'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we mogen hen vooral geen werk geven, nee, dat is pas uitbuiting. Rare denkwereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sarkozy is een volwassen man, geen "boy".
Maar initieel dat het zelfs "Jew boy" moest zijn in plaats van "tough boy" ![]()
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Starkan : 17 juni 2007 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je weer dingen erbij verzint is voor de zoveelste keer schandalig. Kan jij er misschien iets aan doen indien jou aannemer of garagist illegalen inhuurt om aan jou auto of huis te werken? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 17 juni 2007 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
-Ik weet dat bepaalde Chinese rommel door slaven is gemaakt. Ik weiger die rommel te kopen. -Wanneer ik een aannemer mijn huis laat verbouwen wil ik weten of die illegalen tewerkstelt. Als die dat niet kan garanderen, neem ik een andere. Gij redeneert echt volgens het "wir haben es nicht gewusst" principe. Zolang ik het niet weet, is er niks aan de hand. Infantiel is dat. Sarkozy had dat moeten weten, die gast heeft personeel genoeg om zoiets te vermijden. Dat spreekt nu toch echt voor zich. |
|
![]() |
![]() |