![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt vragen aan mij op een gesloten thread,zie onderschrift
Hoe kan ik daar op reageren? Wees nu een wat eerlijk hé Zeg gewoon,duveltje382 we moeten Uw hier niet !!!!
#2 |
Coördinator
|
![]() Geachte
Er werd door ons geen vraag gesteld. Uw vraag werd door ons beantwoord, case closed zou ik zo zeggen. Nog een zonnige dag gewenst. Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trist,heel trist is dit,maar ja,ik begin gelijk te krijgen?jullie vallen door de mand !!!!!
Erg he !!! ![]() ![]() ![]()
#4 |
Coördinator
|
![]() Geachte
U bent er eindelijk in geslaagd ons te ontmaskeren. Onze maskers zijn afgevallen, we viseren u inderdaad ![]() Mvg Pieter Vandoorne Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 2 mei 2007 om 16:27. |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga je ons ni verlaten Antoon?
#6 |
|
![]() Ik wist het! Gij snoodaard!
#7 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een rethorische vraag behoeft niet echt een antwoord. Citaat:
Mensen die een hele kwestie maken over de bagatel van een verplaatste 'topic' (in uw geval een link+ een vraag en een smiley) en nadien zelfs meerdere topics erover openen om de moderatie te stalken, zijn we vaak liever kwijt dan rijk. Hun profiel strookt niet met de bedoeling van dit forum: politiek debat met andere deelnemers. Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Als jullie misschien nu eens aub zouden willen antwoorden in de threat over forummer van de week???
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Het is hier gvd weer aan het regenen.
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |