Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2007, 17:10   #1
Politics.be
Redactie

Politics.be's schermafbeelding

Standaard Vlaams Belang: Leterme pleegt woordbreuk

De Vlaams Belang-fractie in het Vlaams Parlement is ontgoocheld en geschokt door het feit dat ook Vlaams Minister-president Yves Leterme de Vlaamse regering misbruikt als springplank om zijn ambitie om federaal eerste minister te kunnen worden, te realiseren. Van de belofte dat deVlaamse CD&V-minister de ‘volledige rit als Vlaams minister zouden uitzitten en enkel in een ondersteunende rol aan federale verkiezingen zouden deelnemen’ blijft niets meer over. Leterme pleegt zonder meer woordbreuk.

Lees verder...
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:54   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ooooh.....wat jammer nu

Een politicus die "veranderd" met de omstandigheden,dat hadden we nog "nooit" gezien
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:15   #3
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Ik deel de visie van Vlaams Belang in deze zaak niet. Het is normaal en menselijk dat een toppoliticus streeft naar een ambt hoger, in dat geval het hoogste politieke ambt, om meer te wegen op de politieke besluitvorming.

Ik ben ervan overtuigd dat mensen van Vlaams Belang, maar ook van andere partijen hetzelfde zouden doen.

Een beetje goedkope kritiek vind ik, waarmee het Vlaams Belang zich ook drastisch van vijand vergist. De grote vijand van Vlaanderen is niet Yves Leterme, is niet de NVA, maar is Guy Verhofstadt en zijn paarse regering.

Paars moet via alle mogelijk middelen weg. Vlaams Belang zou beter meehelpen het paarse onding te bestrijden.

Met nationaal solidaristische groet

Max

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 21:52   #4
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik deel de visie van Vlaams Belang in deze zaak niet. Het is normaal en menselijk dat een toppoliticus streeft naar een ambt hoger, in dat geval het hoogste politieke ambt, om meer te wegen op de politieke besluitvorming.
niet als je belooft dat je dat niet zal doen. achja, politiek en beloftes
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 22:33   #5
C.C.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Ik ben ervan overtuigd dat mensen van Vlaams Belang, maar ook van andere partijen hetzelfde zouden doen.

Een beetje goedkope kritiek vind ik, waarmee het Vlaams Belang zich ook drastisch van vijand vergist. De grote vijand van Vlaanderen is niet Yves Leterme, is niet de NVA, maar is Guy Verhofstadt en zijn paarse regering.

Paars moet via alle mogelijk middelen weg. Vlaams Belang zou beter meehelpen het paarse onding te bestrijden.

Met nationaal solidaristische groet

Max
Wat is het nut daarvan als je weet dat datzelfde Paars en diezelfde Leterme samen in een regering komen na 10 Juni ?
C.C. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be