![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit GVA
Proces tegen Vlaams Belang ligt stil ![]() Het proces tegen het Vlaams Belang bij de Raad van State is geschorst bij gebrek aan klagers. Dat schrijven Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg donderdag. Tien leden van de parlementaire Controlecommissie voor de Verkiezingsuitgaven dienden op 17 mei 2006 een klacht in tegen het Vlaams Belang (VB). Ze wilden dat de Raad van State de financiering van het VB zou droogleggen omdat de partij de mensenrechten niet respecteert. Hoewel de wet bepaalt dat de Raad van State binnen de zes maanden een arrest moet vellen, is dat er nog altijd niet. Sterker, de zaak is nog niet eens ten gronde begonnen omdat het VB een aantal staatsraden wilde wraken. Ondertussen is de zaak geschorst bij gebrek aan klagers. Door de ontbinding van het parlement vallen die immers weg. Een aantal klagers is niet herverkozen. Toch kunnen zeven leden van de Controlecommissie, zonder zelfs die commissie bijeen te roepen, de klacht hervatten en dat zal wellicht snel gebeuren, aldus de kranten. +++++++++++++++++++++ Het ging toch over dit zinnetje hé? Citaat:
Allez, nu is het wachten op zeven leden van de Controlecommissie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar kom, ze hebben er weer wat op gevonden, zolang ze maar kunnen blijven doen om dat geld af te pakken. Het lijkt mij dat niemand in dit land minder democratisch is dan de bende heksenjagers tegen het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door Antoon : 21 juni 2007 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ze straks herbeginnen met de klachten heb ik zoiets van : "there they go again".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de klagers zijn niet herkozen, dat is écht wel grappig.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() De kiezers hebben echt geen waardering voor die mensen hun werk .....tssss
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je doelt op een pipo als T'sijen... die is nooit verkozen geweest. Die was opvolger en haalde nog geen 3000 stemmen. Maar wel hoog van de ivoren toren blazen als alwetende vertegenwoordiger van het plebs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dat die hoeders van de democratie niet verkozen worden is toch wel heel erg.....
Ik hoop dat de Koning deze mensen wel naar waarde weet te schatten en hen bij de volgende titelregen minimaal tot baron benoemt....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Dat is toch het minste wat men voor hen kan doen he....
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uit De Standaard[/a]: van eind september/begin oktober 2001: ,,In zijn Burgermanifest van tien jaar geleden trekt Guy Verhofstadt harder van leer tegen de islam dan de Italiaanse premier Silvio Berlusconi onlangs deed. [snip] Verhofstadt schreef toen: ,,De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is. (...) Is de zaak-Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?'' Verhofstadt beantwoordt die vraag met een pleidooi voor ,,de moeilijke, aartsmoeilijke weg van de inburgering'' waarin de islamitische immigranten ,,de bij ons geldende levenswijze en waarden'' aanvaarden.,, [my bold]
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
INTUSSEN HEEFT GUY VERHOFSTADT NET ZOALS EEN AANTAL ANDERE POLITICI ZIJN STAART INGETROKKEN, om puur electorale redenen en uit plat opportunisme en ook omdat EEN AANTAL POLITICI TOT IN DE HOOGSTE REGIONEN REEDS WERD BEDREIGD EN GEÏNTIMITEERD DOOR MOSLIMFUNDAMENTALISTEN.....EN NU HEBBEN DIE BANGE MANNEN SCHRIK OM NOG MAAR EEN KRITISCH WOORDJE TE ZEGGEN OVER DE ISLAM... (Deze info heb ik uit eerste hand en van een betoruwbare bron.) Onze bange, laffe politici gaan gewoon plat op de buik voor de islam..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat is belgique toch een geweldig land om in te leven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Een proces is zelfs niet meer nodig. De basis wankelt dus is het enkel nog roepen "timber".
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als de Jos daar 'recht' op had dan de anderen ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen wel anderen moeten ter hulp roepen. Maar afwachten dus.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Integendeel, die stemmen gaan dan waarschijnlijk naar een sterk Vlaamsgezinde partij die niet achter een cordon sanitaire zit. En dan zitten jullie met een probleem, want dan wordt het moeilijker om de democratie opzij te houden en dit corrupte koninkrijk voor het splitsen te blijven behoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat werd me toch gemeld door mijn GOEDE BRON en toch, om eerlijk te zijn ben ik alleen over het eerste zeker.
![]() |