![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van de moordaanslag op Pim Fortuyn 5 jaar geleden, bracht de Nederlandse wereldomroep een fictief interview de populaire politicus. De man die Pim speelt is geen imitator, maar gewoon een journalist van de wereldomroep en wenst onbekend te blijven.
Luisteren kan : http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/...70506/start/10 Huiveringwekkend goed gedaan gewoon. Je kan je amper voorstellen dat het niet de echte is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() die man heeft idd talent als imitator.
verder heeft het stukje weinig waarde. vol van voorspelbare clichés. misschien zelfs een beetje respectloos om te spreken in naam van een overledene, kweenie... Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 mei 2007 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Link op Wereldomroep.nl werkt niet.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ook mijn eerste gedacht, maar men heeft de familie wel gevraagd of het mocht uitgezonden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkt nog steeds hier hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Bij mij doet de desbetreffende link het nog steeds niet.
Heb alvast een andere link gevonden die het wel doet.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Respect? Word jij tsjeef?