![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik ben niet zeker of dit het juiste forum is, maar waarschijnlijk is de kans dat er mensen zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden hier het grootst. Mijn excuses als dit eerder bij K&K thuis hoort.
De moeder van een Maleisische vriendin van me is momenteel op bezoek in Europa. Ze had graag van deze kans gebruik gemaakt om Lourdes, Santiago De Compostella en Fatima te bezoeken. Heeft iemand een idee wat de beste manier is om tussen deze steden te reizen? Bestaan er bijvoorbeeld speciale formules van bus tours of organizeren sommige parochies zulke reizen? Te voet gaan is voor haar niet echt een optie en fietsen kan ze niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik hoop alvast op vele reacties of nieuwsgierigen alhier ...als het mag zijn .
Tof initiatief ikzelf heb al enkele proccesies achter de rug ...christenlijk/alternatieve/katholieke/...... . Dit jaar slaag ik even over :-/ wordt beetje vervangen door kerk therapie voor mezelf bij de eucharistische christene te Antwerpen . En weetge het doet me deugd ....zo voel ik me ook wat dichter in onze maatschapij . Dat fietsen hoeft hier even per definitie niet lol ![]() Merci broeder |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Neej heb daar allemaal geen tijd voor werk 6/7 voor amper 6 �* 700 euro + kerk elke week wat me goed doet dus geen tijd ....& goesting .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze bedevaart via ons rusthuis is juist voorbij,spijtig eigenlijk hé ...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ah ja hé anders zou ik ni voor nen appel en ei werken hé lol maar mijn interim + vorige werkgevers kennen nu wel het woordt gelijke behandeling enzo .
Kort geschreven ze solliciteren voor mij elke week al jaren en steeds horen wij( ik en interim) neej geenen vent in huis . Dermee schrijf ik ook zo dikwijls die rijkerds enzo het zijn zij die geen democratie kennen enz .... . Die zeveren tegen proffesionals hoe ge moet opvoeden/poetsen ... . Gelukkig na jaren strijd en zoekwerk heb ik GOEI postjes die me graag zien komen zelfs enkele die mij hunnen HUIS sleutel toe vertrouwden . Ja ik doent KEI graag mensen embeteren, koffietje drinken en doorgaan uit een blinkent nieuw kot of appartement met een rust gevend gevoel . Ja ik pest graag die kindjes thuis bij de mensen of hun huisdieren ...als ze bijvoorbeeld wat ziek of depri zijn durf ik wel is raar doen en men tong uitsteken lol . Of tegen beesjes zeggen dat ze kalm moeten zen of wel is mogen luisteren ( niet moeten ![]() Voldoening genoeg als ik zie da kindjes meer luisteren naar pa & ma & school of beesjes ook zo raar doen gelijk die kindjes ....volwassenen zijn iets moeilijker dermee dat ik hier MOET komen zeveren op politieke sites . Echt ik doent mega graag ....al de duistere geheimen kennen van vele gezinnen hihihi de meeste willen geen andere poets hulp zien me graag komen , zen content van men werk men manier van raar doen ... . Ook kan ik schrijven dat ik AL die mensen graag zie behalve dan de rijkere mensen die ik moeilijk kan hebben of is het omgedraait.... hmmm....tjah die pakken liever ander volk in huis hé die iets minder proffesioneel is mogenlijkerwijs ....gezien men achtergrond ![]() * Laatste stunt da ik deed in zake sociaal comuniceren bij mensen thuis : Dochter +-13 met zelfmoord neigingen en een overleden vader :-/ auw NA " 1 " gesprek met mij lacht ze meer , minder tot GEEN zelfmoord neigingen de moeder die psychiater wa meer bezoekt meer LOL + dochter POETST uit zichzelf in huis ...ter verwondering van vele . Jaja ik hoor je denken oei ze neemt a job af hmmm ja mor t'is veur een goei doel namelijk sociaal bewust zijn ![]() Dedju hé spijtig dat die dochter zo jong is mert mert lol hahaha ja ik help graag gratis want wat men zaait men oogst wat men geeft men moge ontvangen enz... . ![]() is koel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2007 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hahahaha versterking voor men ziel en andere die meesnoepen hossana in den hoge hellelujah ow verkeert hallelujah lol ![]() ja ik straal graag want das nodig vandaag den dag . Laatst gewijzigd door duncan : 20 mei 2007 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |