![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gegroet.
Uit idealistische overwegingen ben ik een klein projectje begonnen om mijn leeftijdsgenoten (die voor de eerste keer stemmen) in het bijzonder en gewoon iedereen in het algemeen een beetje te informeren over de politieke partijen. Maar gewoon heel de tijd verwijzen naar de partijprogramma's heeft niet zoveel zin. Daarom zoek ik mensen die in (ongeveer) een a4 de standpunten van een politieke partij willen presenteren. Natuurlijk moet dit zo objectief mogelijk zijn. Over geloofwaardigheid en de mensen van die partij moeten mensen zelf oordelen. (Dat lijkt me logisch.) Natuurlijk moet het ook zo concreet mogelijk zijn. Vb. Niet: 'Wij willen meer veiligheid.' Maar wel: 'Wij willen meer veiligheid door volgende maatregelen.' Iedereen die zich geroepen voelt, mag iets laten weten en zo'n tekstje doorsturen. (Ten laatste tegen zondag.) Dank bij voorbaat. (U zult natuurlijk geïnformeerd worden waar je tekst en alle teksten te lezen zullen zijn.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Pelgrim : 15 mei 2007 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had ik al, maar is voor velen nog steeds teveel werk.
![]() Verder is dat meer door de partijen zelf en 'niet echt' wat ik zoek. ![]() Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 mei 2007 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé! De BUB heeft geen opinie wat betreft staatshervorming.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor de rest is hetgeen door de partijen veel objectiever dan dat gewoon een aantal individuelen beginnen te typen. Zoals je zelf aangaf moet het zo objectief mogelijk zijn. Objectief is door de partijen zelf, anders wordt het toch gekleurd door de kleur van de mensen die in elkaar steken. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 17 mei 2007 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb je hem écht wel uren werk uitgespaard. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Het Comité voor een Andere Politiek heeft anders ook een goed programma geschreven...voor de geïnteresseerden
http://www.anderepolitiek.be voor mensen die nog niet zo lang met politiek bezig zijn of die voor de eerste keer moeten gaan stemmen misschien geen slechte keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid