![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() heb je ook een idee hoeveel het er in totaal zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je inschrijven opdat men je juridisch kan bijstaan als het gerecht je erover wil aanpakken. Dus ik vermoed dat mensen die weigeren uit principe zich ingeschreven hebben.
Degenen die gewoon niet opdagen omdat ze willen uitslapen of de nacht ervoor gefeest hebben, daar heb ik geen gedacht van. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() 621, amai da gaat snel
![]() Dus door dat ding in te vullen ben je ingeschreven om bij te zitten? En dan moet je die modelbrief aanpassen en afdrukken en aan de voorzitter geven op de dag van de verkiezingen ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh nee. Als je je inschrijft dan geef je aan de organisatoren van de boycot actie te kennen dat indien je wordt opgeroepen als bijzitter of teller of wat dan ook, dat je dat zal weigeren. Ze weten dan dat ze je juridisch moeten bijstaan als je daarvoor voor de rechtbank moet komen. De modelbrief is er om indien je wordt opgeroepen, je gemeente te laten weten dat je niet zal komen en waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja mensen... ik ga hier blijven cheeren voor elke nieuwe dienstweigeraar.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() ah, dan is 600 wel niet zo veel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 600 mensen die omwille van hun overtuiging een geldboete van 500 tot 1000 euro willen riskeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw...
625 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijt ge zelf wel al ingeschreven, Jazeker?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Al lang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik woon niet in BHV en studenten kunnen niet opgeroepen worden dus...
Wat zegt de EU en dergelijke hierover, is het legitiem om mensen hun stemrecht te ontzeggen als de verkiezingen ongrondwettelijk zijn? ![]() ![]() Ik wil er wel even op wijzen dat als in heel HV geen verkiezingen doorgaan en in Brussel wel, de Franstaligen daar kolossaal veel extra zetels aan kunnen winnen, ik denk dat ze van 62 (op 150) naar 72 of zo zouden kunnen springen. ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ook ingeschreven,maar ik woon in Antwerpen,kan dat kwaad
![]()
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() een boete, vind ik straf voor verkiezingen die grondwettelijk niet in orde zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begrip 'solidariteit' is ruimer dan elk jaar 12 miljard aan Wallonië afdragen, Duveltje. Er bestaat ook nog zoiets als 'morele solidariteit'.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 14 april 2007 om 12:47. |
![]() |
![]() |