![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 mei 2007 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pintje voor degene die er een schunnige tekst op plaatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dat mens daarstraks in 't nieuws zei dat Guy 'n goeie eerste minister is. Ik snap niet waarover ze het had. Wat is er nu goed aan zijn beleid?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Hij staat er toch lachend bij, dat is "happy" of "gay" zijn zoals ze dat in het Engels zeggen, hè?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik gun hem geen stem de klungelaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe. Dat was ook mijn eerste gedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had ook zoiets van : "simpele duif ... " Ja het moet niet simpel zijn om zo bescheiden als de Guy door het leven te stappen... Hoe die VLD ers da blijven slikken is mij een volstrekt raadsel, die mensen doen hun best, en hun fuhrer slaat heel den boel naar de bom met zijn eigenzinnig gedrag dat dan nog niet eens zijn eigen gedrag is, maar opgestoken door de Slangen... zielige vertoning... Ik vraag mij af wat ze dien bordeplakker beloofd hebben, omdat m zo ijverig bordjes staat in te pappen met het smoelwerk van Guy erop... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Welke andere campagne dan een presidentiële zou GV dan nog wel kunnen voeren?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze trent is dan nog niet eens iets dat hij zelf heeft bedacht.
Dit is dus wel het zuiverste bewijs hoe hard ze de ja-knikkers zijn van de PS-SP.a, hij neemt zelfs hun campagne-voering over. Maar het bewijst ook hoe groot de paniek is bij de VLD. Ze willen het zelfde middel gebruiken dat alle partijen samen hebben gebruikt om het VB buiten het Antwerpse bestuur te houden. Hij zal een eenzame politieke dood sterven. Veel kans dat hij zelfs amper zijn eigen kiesdrempel haald in sommige kieskantons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat de Vuil Blik aanhangers dat niet willen begrijpen is logisch, hun verstandelijke vermogens zijn miniem.... dus kunnen ze het niet begrijpen... dat de anti-establishment kiezers, het merendeel van het fameuse één miljoen "kiezers" het niet willen inzien, is ook logisch... uiteraard... wat dan ook van het door hen verfoeide establishment willen zij niet zien...eenvoudig... na 8 jaar Verhofstad zijn de resultaten beter dan waar ter wereld dan ook.... en de ijver waarmee sommigen dat ontkennen is gewoon ingegeven door afgunst... de tjeven na hun mislukkingen tot 1999 denken dat ze beter zijn... maar ze zijn dat helemaal niet... dus ze trekken de registers van hun blaffers en bleiters �* la De Crem en consoorten open... de blokkers.... op het triumviraat PDW, GA en hun blanke kroezelkop voorzitter, alsmede enkele elders mislukte zakenmensen �* la Van Gaever en Remi Vermeire te na... die zouden zelfs niet kunnen dromen van dergelijk sukses bij het beleid... daarom maar holle vaten lawaai uitstrooien... en het is makkelijk zo verder te gaan... maar ja... hier op dit forum zitten hoofdzakelijk blokkers, tjeven en aanverwanten... dus geen objectieve beoordeling mogelijk... en vooral... niet de nodige geestesvermogens om de zaak deglijk te kunnen beoordelen....
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond Guy ook een goeie eerste minister. Hem direct bombarderen tot beste ooit is wel een brug te ver. Hij heeft geen slecht werk geleverd, maar hij heeft geen vernieuwende ideeen meer en hij kan mijns inziens niet veel meer bijbrengen. Het is tijd voor nieuwe ideeen en die zullen niet uit VLD hoek komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt meer over de rol van de vrt als "regeringszender", dan over Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb eerder den indruk dat er iets scheelt aan het geestesvermogen van degenen die niet doorhebben dat de vrt ne oridinaire regeringszender is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
als ik mijn financiele situatie zie in 1999 en nu in 2007 na 8 jaar paars beleid, dan neem ik mijn zakdoek en ween ik bittere tranen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() En als je in de "verdediging" moet gaan met andere mensen geestesziek te noemen dan ben je zielig.
Ik zou ook kunnen zeggen dat je een nazi bent. Die hadden er ook een handje van weg om mensen ziek te noemen. Of de communisten, die hadden dat ook goed onder de knie....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is zo bij mij, bij de kinderen, bij mijn buren en kennissen... dus... een beetje eerlijk zijn aub...
![]() |