Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 mei 2007, 20:12   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard BUB doet aan plagiaat, dus oneerlijke binnenlandse politiek

Het kleinste kind weet toch dat er zoiets bestaat als plagiaat en auteursrechtelijke bescherming van intellektuele eigendom.

Wie bewust of onbewust plagiaat pleegt, doet aan oneerlijke konkurrentie.
Als je dat doet in het politiek bedrijf, dan bewijst dit dat je politiek onbetrouwbaar bent. Of toch minstens zo groen achter je oren, dat je best geen grote verantwoordelijkheden toegeschoven krijgt.

En dat staat in het artikel hieronder dat ze zich er niet bij neerleggen. Eigenlijk is dat nog het ergste: politieke koppigheid.

Ik vind dat zoiets politiek afgestraft moet worden: wie op bub stemt, stemt op politiek onverantwoordelijken.

vrijdag 18 mei 2007 | Bron: Belga
BUB moet van EU-commissie logo wijzigen

BRUSSEL - De unionistische partij BUB moet van de Europese Commissie haar logo wijzigen. Dat logo bevat immers de blauwe Europese vlag met de 12 sterren, wat volgens de EU-commissie voor verwarring kan zorgen.
De BUB is het daar niet mee eens en zal haar bedenkingen overmaken aan de EU-commissie, in de hoop het logo te kunnen behouden. Volgens de BUB is er geen verwarring mogelijk, omdat het BUB-logo buiten de Europese vlag ook de hoofdletters BUB bevat waarbij elke letter een van de Belgische kleuren draagt en er binnen de sterren in cirkelvorm de inscriptie 'Belgische Unie Union belge' staat.

Het is ook de eerste maal in zijn vijfjarig bestaan dat de B.U.B. iets hoort over een mogelijke verwarring met de Europese instellingen, zegt de BUB. De partij wijst er op dat ze pro-Europees is.

De BUB hoopt dat ze het logo kan behouden. Een wijziging zou de partij, die geen enkele overheidssteun krijgt, op kosten jagen omdat al het propagandamateriaal zou moeten vervangen worden, wat de BUB niet kan betalen. Ze hoopt op 'begrip' van de EU-commissie

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 mei 2007 om 20:12.
De schoofzak is offline  
Oud 18 mei 2007, 20:33   #2
Donar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik dacht al dat ik die vlag ergens van kende

Nu maar hopen dat ze het naast zich neerleggen en er een goede boete bovenop krijgen
Donar is offline  
Oud 18 mei 2007, 20:36   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Topic bestaat al,ik vind het enkel niet terug .....
Oud 19 mei 2007, 02:01   #4
Rudy_The_Mod
Global Moderator

Rudy_The_Mod's schermafbeelding

Standaard

Deze discussie wordt al gevoerd in deze draad:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=89425

Als u de discussie daar verder zou willen voeren, zou u van mij een tevreden moderator maken.
Rudy_The_Mod is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be