![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Greet Van Gool (sp.a) - 14 mei tot 20 mei (°4/08/1962) raakte in 2003 voor het eerst verkozen in het federale parlement. Zet zich in voor vrijwilligers, gepensioneerden, mensen met een handicap. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Geachte Mevrouw Van GOOL
Ik weet niet of u de hobby van het re-enactment kent. Mensen die geschiedkundige veldslagen naspelen. Er zijn zo'n duitse groepen die WOII doen. Dit zijn geen neo-nazi groepen ze beelden alleen maar een deel van het duiste leger uit. In ons land zijn er 2. Mogen die van u blijven voort bestaan of vindt u dat die moeten worden opgeheven. www.grossdeutschland.be bovenstaande website wordt binnenkort www.frontleven.be www.fjr2.be Met vriendelijke groeten |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Beste Piet Hein,
voor zover ik weet kent ons land, in tegenstelling tot Duitsland, geen absoluut verbod op het hakenkruis. Ik ben uiteraard tegen elke uitingen van extreem-rechtse symbolen (hakenkruis, hitlergroet) in een nazikader. Als het echter gaat om zogenaamd re-enacting, toneel of pedagogische doeleinden, heb ik geen probleem met het gebruik van dat symbool. Beste groeten Greet |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat met extreem-linkse symbolen zoals de hamer en sikkel? |
|
![]() |