![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Oké oké ik kan zeveren ( VEEL) over gelijkheids beelden en concepten van dit land maar .... .
Deze topic gaat over het GROTE loons verschil in VELE sectoren . Politie Brussel 1750euro per maand politie Antwerpen 1500euro per maand en DIT voor mobile éénheid waar deze mensen dagenlijks de miserie oplossen van de grote koning auto . Ocharme die flikken dan nog in de duizend euro vacantie geld maar netto 600 euro zoals mij triestig voor die mensen EN vele andere loons verschillen . Te veel corruptie is de oorzaak denk ik . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wasditvrzever ?
Der is geen flik die wilt werken in brussel, dus moet men het aantrekkellijker maken. Vraag en aanbod. Simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ahzo wat raar ....waar ik ga poetsen die kerel woonde in Ekeren bij antwerpen en werkt nu nog steeds in Ska'arbeek lol maar euhmm jaja ge hebt gelijk niemand wilt het .
In mijn sector was en is het ook zo man ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ja ik KEN uw naam fox bravo voor uw AANWIJZENDE houding zéér voor oordelend thnx ! int kort nederlands : Politie diensten ( mobiele eenheid ) krijgt 250€ minder per maand in vergelijk met hun Brusselse collega's . Vraag me nu niets meer want ik ken uw HOUDING al ...next ritch fuck please ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Politie Brussel 1750euro per maand politie Antwerpen 1500euro per maand die loons verschillen zijn niet alleen voor de politie hoor in mijn sector is dat ook en god en klein pierke weten waarom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() De politie in Brussel krijgt premies waaronder de tweetaligheid premie
daardoor zou het verschil in lonen kunnen liggen ![]()
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In Antwerpen hebben ze moeten aankondigen alle controles op de baan buiten de uren te moeten afschaffen omdat er geen geld meer voor was. Of die sommen fedraal of per gewest verdeeld worden weet ik niet, zoek dat maar op in hun CAO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
thnx we zen wer wa slimmer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ahzo een soort van lessen premie omdatge zo slim zijt ...koel ik vermoed al van wel 250euro + dat ai ja da zou mij ook pijn doen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij zijt dus ook te vinden voor een gelijke verdeling van loon ? of want sommige regio's kan het niet anders hé dermee zen er ' minimale ' verschillen maar of dat zo minimaal is hmmm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |