![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie wist het eigenlijk niet?
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En dan noemt men mij antisemitisch als ik het opneem voor de verdrukte Palestijn die genoopt wordt tot tegen-geweld !
Sorry jongens, zo wit-zwart als jullie ben ik niet. Maar sta mij toe de underdog te verdedigen. Read my lips : binnenkort zal blijken dat Sharon voorinfo had over de aanslag van 11/09/01. Ik herinner mij sprekend een tekst hierover van vòòr 11/09/01. Mijn bron is echter van het ww-web verdwenen. Maar het was VOOR die bewuste datum ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou u zichzelf opblazen als men u een eerbaar leven gunde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En het laf onthouden van info aan de aggressieve US ten nadele van de irakese bevolking nog des te meer. Het blootleggen van "causale verbanden" geeft in een eerlijke rechtstaat kracht van bewijs. U stapt er gewoon over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
... Is het echte antwoord niet dat u dat doet uit reactie van anti-anti-Amerikanistisch=semitisch geroep van enkelen hier op dit forum? Ik vraag mij af wie er onder júllie eigenlijk begonnen is.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() uiteraard zijn er Palestijnen die zichzelf opblazen wiens familieleden zijn omgekomen door Israelisch geweld, maar mag ik u toch eens voorstellen wat BBC-reportages te bekijken? de vernietiging van de staat Israel op basis van de bloed-en sibbetheorie wordt er van bij de geboorte al met de paplepel ingegoten, groeperingen zoals Hamas en Jihad brainwashen hun slachtoffers compleet tot geflipte marionetten met alle mogelijke voorwendsels, waarbij religie een gigantische rol speelt (zie ook video's van zelfmoordactivisten voor hun daad). Ik herinner mij oa nog goed de twee zussen van een Palestijnse zelfmoordactiviste uit een normaal Palestijns gezin (neen, geen straatarm onderdrukte kinderen) die doodleuk zeiden dat ze hun zus achterna wilden gaan omdat ze zich opgeofferd heeft als martelaar. De moeder (van 11 kinderen nota bene) wist dan weer te vertellen hoe trots ze toch wel was op haar dochter Descartes, dit probleem is er één van een vicieuse cirkel: er zullen altijd Palestijnen zichzelf blijven opblazen omwille van de bezetting, en er zal altijd de bezetting blijven omwille van de Palestijnse agressie. Ik zie op dit moment als enigste oplossing eerlijk gezegd een neutrale VN-troepenmacht die zich op de grenzen van de Gaza-strook en de Westelijke Jordaanoever vestigen
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is al lang geweten dat israel de VS waarschuwde voor een aanslag het was de VS die er geen aandacht aan gaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen doet alsof het vanzelfsprekend was dat Iraq geen WMD's had. Hoewel ik Iraq II een nutteloze onderneming vind , die meer kwaad als goed doet en die vooral een economisch-strategisch zet is door de VS , ben ik eigenlijk zéér verbaasd dat ze niets gevonden hebben. Het feit dat hun voorwendsel waar ze zo zeker van waren en die diende om hun echte economisch-strategische doelen te maskeren wegvalt , is eigenlijk brute pech.
't leven kan soms ironisch zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, is er eindelijk een beweging om ook hiervan Israel de schuld te geven. Ik dacht al dat het lang op zich liet wachten.
What else is new? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Sorry, verkeerde reactie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik dan ook de kant van de fiscus kiezen als u hier straks uw beklag komt maken over een onterechte aanslag die u ontving ? Citaat:
En uiteraard ook anti-Sharon. Toevalllig valt dat samen. Maar leidt daaruit niet al dat ik anti-semitisch zou zijn. Ik ben mijn hele leven altijd al een verdediger van de underdog geweest. In alles. BV : voor mij geen Windows. Always Mac. And I'll never Mac alone ! ![]() Wie weet heb ik zelfs eigen joodse roots ... :cool: ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Antoon? Eichmann? Guderian? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Antoon? Eichmann? Guderian? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg filo, 'k weet niet of je het al gemerkt hebt, maar Eichman en Gudi zijn ongeveer even anti-amerikaans als jij. Spreekt boekdelen trouwens.
|
![]() |
![]() |