![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hagen Goyvaerts (Vlaams Belang) - 21 tot 27 mei (°23-03-1961) Sinds 2003 volksvertegenwoordiger voor de kieskring Leuven. Van opleiding is hij industrieel ingenieur (kernenergie) met een bijzondere licentie biomedische ingenieurstechnieken. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste,
Waar blijft het VB dat volhardingsvermogen uithalen ? Het is bijna bewonderenswaardig te noemen. Keer op keer buitenspel gezet worden op een volgens mij niet al te democratische manier, lijkt mij niet echt motiverend als partij. Hoopt het VB ooit aan de macht te komen ? Geloven jullie erin dat ooit +50% van de bevolking voor jullie gaat stemmen ? Of hopen jullie dat het cordon ooit gebroken zal worden ? Van mij mogen jullie best de kans eens krijgen om mee te regeren, meer flaters dan we hier al gewoon zijn door de 'democraten', kunnen jullie volgens mij al niet meer maken... ![]() Enkele jaren later zouden op die manier de slechten wel weer afgestraft worden bij verkiezingen. Mvg Duupje |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A/ Als Vlaams Nationalist heb ik geen alternatief ondanks het feit dat ik het in enkele ethische kwesties niet volledig eens ben met het VB. B/ Als radikaal democraat heb ik al helemaal geen alternatief omdat, zoals U terecht aanhaalt, de democratische spelregels van dag om meer met de voeten worden getreden. Mijn inziens is de volharding van het VB rechtstreeks evenredig met de konsekwentie waarmee ze hun programma, welliswaar gemoderniseerd, blijven uitdragen ondanks de amechtige pogingen van het establishment om deze absoluut democratische partij met de meest antidemocratische middelen van datzelfde democratische gebeuren uit te sluiten.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 mei 2007 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Belang is soms het enige alternatief. SP.a is onethisch, VLD bedriegelijk, Groen! communistisch, CD&V onbetrouwbaar en N-VA zit vast aan de tsjeven. Wat blijft er over?
Btw, ik stem nog steeds niet VB, hoor ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Fieseler, ik geef je gelijk, ik zou het niet beter kunnen zeggen
en zoals Van Maerlant zegt, er is geen ander alternatief els ge als vlaming niet in het zak gezet wil worden |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Fieseler, ik geef je gelijk, ik zou het niet beter kunnen zeggen
en zoals Van Maerlant zegt, er is geen ander alternatief els ge als vlaming niet in het zak gezet wil worden |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Omdat er gewoon geen rechtlijnigere partij bestaat die even goed de vlaamse belangen verdedigt.
En omdat elke andere partij die hetzelfde zou doen net zo goed achter een cordon zou terecht komen. Want het cordon draait niet om het Vb maar wel om het onafhankelijkheidsstreven . Lterme maakte dat duidelijk. het vreemdelingenluik van het Vb programma vond hij interessant tijdens het nepgesprek. het communautaire onaanvaardbaar... |
![]() |