![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hoedanook een serieus probleem aan het worden, zoveel is zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb een jaar ginds gestudeerd, wat je daar ziet op bepaalde plaatsen is echt niet voor mogelijk te houden. Overigens hoort dit niet in binnenlandse politiek maar in vreemdelingenbeleid en integratie.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 mei 2007 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ge vergeet nog een heel aantal andere groepen... Ge vergeet daar ook nog Turkse Christenen af te trekken, (weliswaar een minderheid... ) En de kinderen worden niet meer meegeteld, dit cijfer is dus totaal achterhaald... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ieder die eens door Brussel of Genk moet wist dat al.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie overigens niets staan over die kinderen, of lees ik verkeerd? ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Thanks, maar dan hebben we het toch niet meer over tienduizenden kinderen? Het gaat dan enkel over de geregulariseerde Belgen met kinderen,toch?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U er een gaan "kopen" op de filipijnen of tailand, rusland of andere semi ontwikkelingslanden zou daar al serieus mee afgeremd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de cijfers werd geen rekening gehouden met de kinderen van de al Belg geworden vreemdelingen. Staat letterlijk in de tekst, ergens vanboven, die cijfers zijn dus gewoon om eens goe mee te lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb het gelezen,maar zoveel duizenden kunnen er niet bijkomen toch?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reken voor 1 gerigulariseerde migranten familie gemiddeld maal 4 a 5 als het om marokkanen gaat, Voor Italianen maal 2 of 3 en ge weet om hoeveel het werkelijk gaat, en ge zult niet ver van de 10 000 den af zijn zeker ? Dus het totaal cijfer delen door 2 X 4 en ge zult uw oogskes nogal opentrekken, weet dan ook dat die in het kader van gezinshereneging pa en ma kunnen laten overkomen en ge trekt uw oogskes nog verder open en uw portefeuille ook natuurlijk... En weet dan ook dat die kinderen meestal in het land van herkomst trouwen met een uitgehuwelijkte partner en dat die partner in het kader van die gezinshereniging ook naar den belziek wordt geimporteerd... moet ik er nog een tekeningske bijmaken ? ik dacht dat het vrij duidelijk was niet ?... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 mei 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Thailand is al lang geen ontwikkelingsland of semi-ontwikkelingsland meer http://www.voorbeginners.info/thailand/economie.htm Ik kan overigens niet onmiddellijk echt bedenken wat een echt goede maatregel zou zijn om dit soort zaken tegen te gaan. Uiteindelijk belemmer je daar ook de mensen mee die echt liefde vinden in het buitenland.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 21 mei 2007 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 264974 / 2 = 132487 koppels x nog maar gemiddeld 3 kinderen wat in geval van een marrokaanse familie zeker niet overdreven is, ( zeg maar dat het een cijfer is om de ingevoerde vrijgezellen, homo's en lesbiennes in te calculeren is... )
Maakt dat 397461 kindjes, ... brengt het totaal op een half miljoen ... En maakt u dan maar heel veel zorgen, als nog maar de helft van die kindjes gaat trouwen in Marroko en een bruid of bruidegom invoert, ... Dan zit ge binnen 1 generatie, zonder extra geboorde met nog eens de helft van dat cijfer extra... Zonder dat Pa of Ma gezinsherenigd wordt... en van de RSZ komt genieten... Braven belg werkt maar, ik denk dat ik mij een blokhut in een of ander afgelegen woud ga kopen misschien dat ik daar rust vind van de komende enorme sociale problemen waarmee we geconfronteerd gaan worden. Ge hoeft geen groot licht te zijn, om te beseffen dat nekeer de RSZ opgeconsumeerd is, heel de "modelstaat" aan diggelen ligt, en de revolutie, gepaard zal gaan met geweld gewoon om simpelweg in leven te blijven... Stop een koppel muizen in nen tank, met genoeg eten, en laat de natuur zijn gang gaan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat aantal zal hoger liggen als 380.000 maar 1 miljoen is wel heel erg veel. Als je de Turken en Marokkanen samentelt kom je aan ongeveer 420.000. Om dat getal dan ineens meer dan te verdubbelen....
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo moeilijk is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pakt uw rekenmachine en sta versteld, zelf als ge nog maar X 2 kinderen doet, (een serieuze onderschatting) komt ge nog aan enorme cijfers, en dan moet ge nog met de verdere evolutie rekening houden, zelf al tel je dan in die volgende generatie maar een geboortecijfer van de belgen, (wat opnieuwe een onderschatting is) dan wordt ge helemaal misselijk... Noem mij maar een onheilsprofeet ik hoop dat ik er naast zit, maar als ik gewoon mijn rekenmachineke pak en ik ga aan het tellen dan vind ik de uitkomst niet leuk, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar enkel de kinderen van geregulariseerde Belgen werd niet meegeteld, niet van de allochtonen. Dat leid ik althans af uit dit zinnetje.... Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat voor mensen die hun liefde vinden in een land dat niet op die lijst staat?
![]() |