![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er loopt hier ergens een hoogst interessante conversatie over de sexuele geaardheid van Het Kwade.
Vandaar... Volgens mij is Satan wel degelijk gay. En daar heb ik argumenten voor. 1/ Satan staat voor dood en vernieling. Uiteindelijk gaat hij voor de uitroeiing van het menselijke ras want als iedereen dood is, is er geen menselijk ras meer. Kijk, dat (misschien wel nobele?) streven is zijn goed recht maar het heeft wel gevolgen. Door zijn homofiele aard bestaat er immers geen kans dat Satan zelf ooit voor een toename onder de bevolking gaat zorgen. Zijn streefdoel is immers de uitroeiing, niet het zorgen voor nog meer van die fuckers. Vandaar; Satan is gay. 2/ Satan, Beelzebub, Het Kwade (in het algemeen); vanwaar komen die mannen? Jawel; van de 'Dark Side'. En waar is die 'Dark Side'? Aha, daar waar de zon nooit schijnt natuurlijk. En waar schijnt de zon nooit? Voila, of moet ik er een tekening bij maken? Satan is gay. 3/ De klank. Van de hel meer bepaald. Wat is daar te horen? Geklaag en tandengeknars meen ik mij te herinneren. Als ik nu zeg dat je bij een hetero-man gemakkelijk tandengeknars kan opwekken door hem anaal te laten verkrachten door een gehoefd en gehoornd wezen, denk ik dat het verband wederom duidelijk is. Satan is gay. 4/ Save the best for last. Tuurlijk is Satan gay. Bill Hicks heeft het zelf gezegd. En hier is het bewijsmateriaal, rond de vijfde minuut valt het verdict; "He mounts him from behind". En wie gaat het riskeren om Bill Himself tegen te spreken? Satan is gay. Eindconclusie; Satan is gay. *cymbaal* Er zullen hier al harde tegenargumenten moeten vallen om mijn pleidooi te doen wankelen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 21 mei 2007 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HET IS NIET OMDAT IEMAND HOMOSEKSUEEL IS, DAT IE OOK ANALE SEKS HEEFT. Ik vraag me af hoe lang het nog zal duren voor dat misverstand de PB.be-wereld uit is. Relatief gezien liggen de cijfer van anale seks tussen hetero's en homo's redelijk dicht bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 21 mei 2007 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Toch minstens bisexueel. Zie de pijpbeurt door Madonna.
Of gaat gij ook al Bill himself tegenspreken?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou niet durven
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 21 mei 2007 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan heb ik het nog niet over dat Scissor Sisters gilletje op het eind
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=a-OLFFUYesU
mijn favoriet: Sadamm & satan Laatst gewijzigd door nubian : 21 mei 2007 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Satan is necrofiel, alleen dode mensen komen in de hel, dus veel keuze heeft hij toch niet?
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evil Superstars schreven er zelfs ooit een nummer over: "Satan Is In My Ass".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() O happy day
o happy day O happy day o happy day And Jesus loves me yes he does And Jesus loves me yes he does So he must be gay
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meer keus hebben wij ook niet (onder de levenden bedoel ik dan), of ge moet schapen enzo ook mee gaan rekenen maar zo ziek zijn we hier niet
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ze zich daar maar amuseren ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat BigF gay is.
Een vrije geest zoals BigF gaat geloven in de fabeltjes van één of ander geloof? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Het was trouwens niet Eva die zich liet verleiden door Satan!
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dan schip vol met gespierde, praktisch naakte mannen, kom zeg! Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet zag? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ey sjoe, sebiet mè maain sjakosj oep aa bakkes
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De openingspost van deze draad bevat enkele interessante anti-religieuze inzichten, maar ik vrees toch dat de schrijver ervan wel de klok heeft horen luiden maar niet goed weet waar de klepel (in dit geval dus het 'klokkenspel') des Duivels precies hangt.
Het is algemeen geweten dat de Satan pan-seksueel is. hIJ zou desnoods zijn Fluit in een thermoskan wurmen om zijn Duivelszaad te kunnen lozen, hoewel hIJ dat bij voorkeur in een warm en zacht gat doet. Het doet er niet toe aan welke leeftijd of welk geslacht dat gat nu precies toebehoort. Middeleeuwse ooggetuigen hebben zelf beschreven hoe op een heksensabbat zowel jonge als oude vrouwen èn mannen seksuele omgang hadden met 'het Grote Beest'. Denkt ge nu echt dat die dat zomaar uit hun duim gaan zuigen? Bovendien beweren sommige bronnen dat hIJ zelfs twéé penissen heeft, waarmee hIJ dan vrouwen tegelijkertijd langs voor èn langs achter kan pakken, of anders twee tegelijk. hIJ kan ook twee mannen tegelijk nemen, natuurlijk. Of zich door twee seksslaven tegelijkertijd laten pijpen. Keuze zat, blijkbaar. Wie de (op waar gebeurde feiten gebaseerde) film 'Rosemary's Baby' heeft gezien, wéét gewoon dat de Gehoornde niet vies is van een potje seks met een Vrouwmensch, en ook zijn verschijningsvorm Bahaal (uit de onvolprezen vaderlandsche reeks 'De Rode (!) Ridder' bepotelt graag bij tijd en wijle een frisse deerne. Neen, neen, de Boze is zeker niet exclusief gay. Wie anders durft beweren is een Ketter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het klopt wèl dat de Duivel niks liever zou zien dan dat de Schepping, en dan vooral de Mensch (zijnde het Evenbeeld des Scheppers), ten onder gaat. Vandaar dat hIJ niet alleen seks zonder condoom heeft uitgevonden, maar ook de SOA (Satanische Ondergangs Acties) : syfilis, maar vooral AIDS (Advanced Infection Device by Satan) zouden het werk moeten kunnen doen. Bovendien heeft hIJ ook de Paus op de troon van Rome gezet. Diens voornaamste taak bestaat erin het condoomgebruik zoveel mogelijk tegen te gaan. Ook heeft hIJ ervoor gezorgd dat ook elders in de wereld voldoende maniakken voorhanden zijn om het condoomgebruik af te keuren. En waarschijnlijk heeft hIJ ook Handlangers die gaatjes in nieuwe condooms prikken. Het zou mij alleszins niet verwonderen. Ook een slimme zet is natuurlijk het opwekken en aanwakkeren van onderlinge haat bij den Mensch, in den hoop dat die ooit nog eens gebruik gaat maken van zijn Nucleaire Vernietigingsarsenaal, maar dan natuurlijk wel op grote Schaal. The Evil Superstars noemden hun nummer : 'Satan Is In My Ass'. De opvolger had moeten worden : 'Satan Stinks', maar daar heeft de Boze blijkbaar een stokje voor gestoken. Men moet het hEM nageven : 't is geen Dwaas, hé. Wel een SekSmanIaCK, maar géén Dwaas ! En nu gijle. |
![]() |
![]() |