![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan iemand mij helpen voor een tekstje voor een uitnodiging van een 25 jaar huwelijksverjaardagsfeest? Die taak werd mij toevertrouwd als pseudo intellectueel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bij deze: Een uitstervende soort nodigt u uit. Grijp deze kans met beide handen, want u zal niet vaak de kans meer krijgen om een feest bij te wonen van 25 jaar gehuwden!! Op deze avond beantwoorden wij graag al uw vragen. Waarom we elkaar nog steeds graag zien... Hoe (george= man) zijn jachtinstinkt onder controle kan houden.... Waarom de (stef= zoon) niet op zijn papa lijkt.... ![]() Tussen de vragen door kunnen de hongerige magen gespijsd worden en de beentjes gestrekt op de tonen van huisdj..... U vraagt, wij draaien op../../07 in zaal....... Overweldig ons niet met nutteloze boeketten, maar kom ons helpen met de afwas (of help ons voorkomen dat we de afwas moeten doen door een goed gevulde enveloppe mee te brengen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25 jaar ....
![]()
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Bedankt forza fre, een origineel tekstje. Denk wel dat ik er een stukje uit ga gebruiken (als ze het goed vinden en dat van die uitstervende soort niet verkeerd oppakken -het is voor mijn schoonouders-
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Na forza fre kan ik onmogelijk met iets origineels afkomen. Verdikke, dat is een goed tekstje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al was vijfentwintig jaar langs voor nog zo plezant,
doe het volgende kwarteeuw eens langs de achterkant. Met een beetje geluk en af en toe nieuwe standjes, zitten wij ook weer hier met vele wensen en watertandjes. Komen nu die oesters met champagne nog op tafel? Dan hou ik bij deze mijn ongewassen wafel. ![]()